[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2007 @ 15:23 | Een vraagje, waarom zet jij juist in week 10-11 en 12? zijn dit gevaarlijke weken? Ik ben momenteel ook net zwanger van mijn eerste kindje,.. Ik vind dit topic intressant omdat wij half juli naar Oostenrijk gaan op vakantie ![]() |
| 16/05/2007 @ 09:44 | Ik ben 5 weken ver (volgens de berekening hier op de site) Ik moet nog mijn eerste afspraak maken bij de gyn. (ik ga vrijdag bellen) Wat betreft die 12 weken, tja... daarb en ik nog veraf... Tegen da we vertrekken op vakantie (half juli) |
| 16/05/2007 @ 15:06 tati | Hallo meiden, Allemaal alvast een dikke proficiat met jullie zwangerschap en dat alles goed mogen verlopen hé. ) Ik ga ook binnen een dikke twee weken naar egypte. Ben ook al naat tenerife geweest toen ik 8 weken was . Heb gewoon mij heel goed ingesmeerd tegen de zon. zelfs met een factor 60 ( van de klein voor mijn gezicht. en af en toe eens in de schaduw liggen. Het is zoals loodje al schreef, zwanger zijn is geen ziekte hoor. Je mag nog altijd alles doen (tenzij dokter neen zegt natuurlijk) Ikzelf ga nog steeds lopen en doe aan aquagym. En ben van plan dit toch zo lang mogelijk vol te houden.Groetjes |
[Reageer]

Bijna op vakantie! tips?

) Ik ga ook binnen een dikke twee weken naar egypte. Ben ook al naat tenerife geweest toen ik 8 weken was
.
voor mijn gezicht. en af en toe eens in de schaduw liggen. Het is zoals loodje al schreef, zwanger zijn is geen ziekte hoor. Je mag nog altijd alles doen (tenzij dokter neen zegt natuurlijk) Ikzelf ga nog steeds lopen en doe aan aquagym. En ben van plan dit toch zo lang mogelijk vol te houden.