Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2007 @ 11:18 Ronnie | Hoi allemaal, Ben 5 dagen in het ziekenhuis geweest, maar mocht eigenlijk met 4 dagen al naar huis. Voelde me toen zelf nog niet zo super. t'Was rustog op de afdeling dus was het geen probleem dat ik een nachtje langer bleef. Ik ben op een donderdag bevallen en vrijdagochtend hebben ze me direct onder de douche gezet. Ging allemaal vrij snel! Ben net terug uit het ziekenhuis van de nacontrole en ik moet zeggen dat het me tegenviel om weer op die plekken te zijn waar ik de keizersnee heb gehad. Het was een spoedkeizersnee na een langdurige bevalling. 't Ging allemaal niet zo makkelijk... Op dat moment laat je alles gelaten over je heen komen, maar nu achteraf heb ik het er soms wel even moeilijk mee... Groetjes Ronja P.S. Hoe gata het met jullie met sporten en buikspieroefeningen? De gynaecoloog raadt me aan om 12 weken af te wachten voor hier mee te beginnen. Wat zijn jullie ervaringen? |
| 24/05/2007 @ 02:57 SISI | Hoi Jen, Ah gelukkig maar, ik denk ook dat je zelf het beste aanvoelt wat je kunt. Ik liep volgens hun ook te veel, maar nergens last van gehad(en dan had dat zich nu ondertussen wel geuit, nietwaar )Is het nu met je zoontje goed??? Ronja, Ook weer heel verschillend denk ik, bij mij werd gezegd een half jaar wachten met intensieve buikoefeningen. Een kennis van mij was met 4 maanden aan het roeien en heeft een verzakking gekregen, dus daar ben ik toen wel van geschrokken en heb me dus ook maar aan die 6 maanden gehouden. (Ik zwem wel gewoon) |
| 25/05/2007 @ 10:09 sas ![]() | Ik zit me zo te verbazen dat jullie pijnstilling kregen dat heb ik helemaal niet gehad is mij ook helemaal niet gevraagt. Zou dat komen omdat ik de bijna gelijk ging douche? |
| 09/06/2007 @ 21:58 sasje78 | Ik werd donderdmiddag geopereerd en zaterdagmorgen weer naar huis. Wel heel erg snel dus ! |
| 21/06/2007 @ 14:52 SISI | Nou ben ondertussen geholpen(op 37 weken en 2 dagen)op donderdagmiddag en ben zaterdagmiddag naar huis gegaan. Ze wilden eigenlijk me tot zondag houden, maar dat nachtje had ik zoiets van, doe me dan maar naar huis, daar lig ik beter.... Het schijnt dus ook met het beleid van de arts te maken te hebben. De vorige keer heb ik nl 2 dagen aan infuus enzo gelegen en nu ben ik gelijk de volgende ochtend er al afgehaald en gaan douchen..... Tis ook maar net hoe je je voelt denk, als ik niet had kunnen staan(schijnt dus ook voor te komen dat mensen gaan flauwvallen)had het allemaal ook langer geduurd. |
| 23/06/2007 @ 21:02 Ronnie | Hoi allemaal, Begin april heb ik een keizersnee gehad, maar nog steeds is de wond gevoelig. Broeken kan ik ook niet dragen en mijn oude kleding hoef ik helemaal nog niet aan te denken. Ben afgelopen week wezen winkelen, moet toch representatieve kleding voor het werk hebben! Twee rokken in een maat groter mee naar huis genomen. 't Was een lange dag (11-15 uur) van passen en nog eens passen. Ik merk gelijk dat dit alweer teveel van het goede is voor mijn buik. 's avonds een branderig en vermoeid gevoel in de buik. Ik kan het nu nog merken (terwijl het twee dagen geleden is dat ik ben gaan winkelen). Het gaat me allemaal niet snel genoeg. Het herstel valt me vies tegen eerlijkgezegd! Wie herkent dit? Groetjes Ronja |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Hoeveel dagen ziekenhuis met keizersnee?

, ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen!
Raar maar waar!