Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/08/2007 @ 18:44 ![]() | Je moet rekenen dat de info-avond ongeveer van 20u-22u duurt. Het eerste uur heeft plaatst in de aula, daarna ga je in kleinere groepjes de kraamafdeling bezoeken. groetjes, Sabine |
| 30/08/2007 @ 11:07 Musty ![]() | hey, Vandewalle heb ik eens aan mijn bed gehad toen ik op 33 weken aan de monitor moest. Ik vond het maar een raar figuur ![]() |
| 31/08/2007 @ 21:09 Tascha | Hallokes allemaal! voor diegene die naar de info avond gaan in het Palfijn: spreken we ergens af? (kunnen maar moeilijk zeggen dat we elkaar waarschijnlijk wel zullen herkennen aan het boller buikje )groetjes! Natascha [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http://www.zwangerschap.../1203030000/zwanger.png[/img][/url] |
| 02/09/2007 @ 14:05 wendy ![]() | hey iedereen, ik zal aan de inkom mee wachten. hoe laat ongeveer? het begint om 20.00 u. misschien tussen half acht en kwart voor acht aan de inkom? groetjes wendy |
| 02/09/2007 @ 20:48 Tascha | Om half 8 - kwart voor acht is perfect voor mij. Ben alleen aan het denken om een andere plaats dan de inkom te nemen, daar zal misschien al veel volk staan? Als je in het palfijn komt heb je links schuin voor je een winkel dacht ik. Misschien voor de winkel afspreken? of zou daar ook veel volk staan? ![]() Groetjes, Natascha |
| 04/09/2007 @ 21:45 Tascha | Okido, we zullen om 19u30 aan de winkel aan de liften staan Alvast tot dan ![]() groetjes, Natascha |
| 11/09/2007 @ 00:05 Tascha | Hey, awel, ik ben ook gaan kijken aan de winkel en er stond niemand. dan zijn we maar naar binnen gegaan, blijkbaar begon het om 19u30 ipv om 20u... ![]() Vond het ook zeer interessant. Binnen een maand of 2 ga ik eens kijken voor die borstvoedingscursus, lijkt ons ook wel wat. (en we gaan ook nog naar babydays gent) Vandaag ben ik nog naar gynae geweest (heb daar meer dan 4 uren gezeten, hij had al achterstand en dan was er nog een bevalling). We hebben besproken dat ik toch best al kine ga doen voor mijn rug (bekkeninstabiliteit). We weten nu ook het geslacht (hij wil binnen 4 weken wel nog eens kijken om 100% zeker te zijn, maar er zat geen twijfel in z'n stem) M'n voorgevoel klopte blijkbaar ![]() 'k ga nu dringend naar m'n bed toe... tot de volgende! Groetjes, Natascha |
| 09/10/2007 @ 23:14 Tascha | Hey Wendy, ik weet niet of jullie naar de babybeurs geweest zijn? Ik ben er naartoe gegaan en vond het niet zo super om eerlijk te zijn... Vele jaren terug heb ik eens in een babybeurs hier in antwerpen geweest en dat was toch pakken groter. Hallo Debby, waar zijn jullie de spullen voor de suikerbonen gaan halen? Wij hebben wel wat ideekes... Ben gisteren nog eens naar gynae geweest, en het is nog steeds een meisje, denk niet dat daar nu nog twijfel over kan bestaan. Ze is trouwens zeer beweeglijk. ![]() Hoe vlot het bij jullie allemaal? Groetjes! Natascha |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Klina Brasschaat of Jan Palfijn Merksem?

)

een blaassonde, een lavement, een infuus, pff ... maar ja, 't is voor een goei doel hè 

maar hij heeft me gezegd dat het anders is om je eigen vrouw te zien lijden/bloeden/roepen ... maar als dat kleintje dan geboren is dan is alles snel vergeten
ik zeg altijd tegen onze andere zoon (wordt er 10 in oktober) "pas als je zelf helemaal perfect ben en leeft zonder één fout heb je het recht om commentaar te geven op een ander!!!"