< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Klina Brasschaat of Jan Palfijn Merksem?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Klina Brasschaat of Jan Palfijn Merksem?
29/08/2007 @ 18:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Je moet rekenen dat de info-avond ongeveer van 20u-22u duurt. Het eerste uur heeft plaatst in de aula, daarna ga je in kleinere groepjes de kraamafdeling bezoeken.

groetjes,

Sabine

Link naar deze reactie
30/08/2007 @ 11:07
Musty

hey,

Vandewalle heb ik eens aan mijn bed gehad toen ik op 33 weken aan de monitor moest. Ik vond het maar een raar figuur

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 21:09
Tascha

Online Status
Hallokes allemaal!

voor diegene die naar de info avond gaan in het Palfijn: spreken we ergens af? (kunnen maar moeilijk zeggen dat we elkaar waarschijnlijk wel zullen herkennen aan het boller buikje )
groetjes!

Natascha

[url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http://www.zwangerschap.../1203030000/zwanger.png[/img][/url]

Link naar deze reactie
31/08/2007 @ 21:34

Hoi Tascha,

We kunnen misschien afspreken dat we aan de inkom wachten en dan samen binnengaan, voor mij wel "onder voorbehoud" want als onze babysit te laat bij ons is kunnen we natuurlijk niet op tijd in Palfijn zijn

Groetjes

Debby

Link naar deze reactie
01/09/2007 @ 23:13

Hey Debby,

Je moet er niets mee inzitten als je te laat verschijnt op de info-avond. Voor veel mensen is het niet zo gemakkelijk om er om 20u te zijn en de deur van de aula blijft open staan.
Heb de info-avond al 2 keer meegedaan en er was telkens heel wat volk te laat.
Dus....zeker en vast gaan!

Link naar deze reactie
02/09/2007 @ 14:05
wendy

Online Status Stuur bericht
hey iedereen,

ik zal aan de inkom mee wachten. hoe laat ongeveer? het begint om 20.00 u. misschien tussen half acht en kwart voor acht aan de inkom?

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
02/09/2007 @ 20:48
Tascha

Online Status
Om half 8 - kwart voor acht is perfect voor mij.
Ben alleen aan het denken om een andere plaats dan de inkom te nemen, daar zal misschien al veel volk staan?
Als je in het palfijn komt heb je links schuin voor je een winkel dacht ik. Misschien voor de winkel afspreken? of zou daar ook veel volk staan?

Groetjes,

Natascha

Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 10:52
wendy

ik denk dat de winkel inderdaad wel beter zal zijn. anders aan de winkel aan de kant van de liften?

er zal wel veel volk op afkomen. en als we later afspreken denk ik dat we geen plaats zullen hebben.

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 21:45
Tascha

Online Status
Okido, we zullen om 19u30 aan de winkel aan de liften staan
Alvast tot dan

groetjes,

Natascha

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 09:16

dag dames,

Onze "blind date" is niet zo goed verlopen hè toen wij aankwamen in Palfijn stond er niemand aan het winkeltje en zei de dame aan het onthaal dat we maar naar binnen moesten gaan want dat de info-avond ging beginnen. En inderdaad, toen we binnenkwamen zat de hele zaal al vol

Ik heb er in ieder geval veel van opgestoken en vond het zeker de moeite waard om te komen maar wat een verandering tegenover 10 jaar geleden een blaassonde, een lavement, een infuus, pff ... maar ja, 't is voor een goei doel hè

'k voelde men buik even kriebelen toen die dame met haar echtgenoot en vader (?) plotseling in de gang kwam en zei "ik moet écht bevallen" en op het belletje ging duwen, ik wou toen echt dat ik al in haar schoenen stond

Wat vonden jullie ervan?? Ik heb in ieder geval GEEN spijt dat ik voor Palfijn gekozen heb.

Groetjes

Debby

[Laatst gewijzigd door DebbyenSven - 07/09/2007 @ 09:19] - Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 20:17
wendy

hey iedereen

ik werd ook ineens doorgestuurd naar de aula. ze zeiden me dat het al bijna vol zat. en inderdaad er was bijna geen plaats meer. dus ik dacht dat jullie er wel ergens tussen zaten.

het was heel interessant amai. vooral mijn vriend heeft er veel aan gehad. 1 vraag dierf ik niet stellen. wat als mijn vriend flauw valt?

inderdaad toen ik die vrouw zag amai. ik tel toch wel af hoor. Ik denk trouwens dat we dan in dezelfde groep zaten. het laatste bezoek waren de kamers maar dan met twee groepen samen.

Ik voelde me precies wel één van de jongste van de hoop. ik had het gevoel dat de mensen wel denken dat we snotters zijn. terwijl we toch al bijna 24 jaar zijn. maar er vrij jong uit zien

ben eergisteren nog naar de gynecoloog geweest. en alles was heel goed in orde. ik heb al afspraken nu tot einde zwangerschap. wel grappig ik moet nog komen op 24 december. en ben uitgerekend op 25 december. hoe verloopt het bij jullie.

ben nog steeds misselijk pfff.

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 00:05
Tascha

Online Status
Hey,
awel, ik ben ook gaan kijken aan de winkel en er stond niemand. dan zijn we maar naar binnen gegaan, blijkbaar begon het om 19u30 ipv om 20u...

Vond het ook zeer interessant. Binnen een maand of 2 ga ik eens kijken voor die borstvoedingscursus, lijkt ons ook wel wat. (en we gaan ook nog naar babydays gent)

Vandaag ben ik nog naar gynae geweest (heb daar meer dan 4 uren gezeten, hij had al achterstand en dan was er nog een bevalling).
We hebben besproken dat ik toch best al kine ga doen voor mijn rug (bekkeninstabiliteit).

We weten nu ook het geslacht (hij wil binnen 4 weken wel nog eens kijken om 100% zeker te zijn, maar er zat geen twijfel in z'n stem)
M'n voorgevoel klopte blijkbaar

'k ga nu dringend naar m'n bed toe...
tot de volgende!
Groetjes,

Natascha

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 08:21

hey Wendy, wat je vriend betreft denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken, als de vroedvrouw ziet dat hij 'n beetje bleek wordt dan zullen ze wel voor hem zorgen en trouwens naar wat ik heb horen zeggen zie je als man alleen maar veel bloed als hij met zen neus tussen jou benen zou hangen en das normaal gezien niet het geval want meestel staat de man naast de vrouw om haar te steunen

maar ik begrijp je bezorgdheid hoor! Ik heb me er nooit zorgen over gemaakt totdat Sven er vorige week plotseling over begon, ik vroeg hem of hij de navelstreng ging doorknippen en hij antwoorde : "ik weet het ni zenne, met al dat bloed, zie dat ik flauwval!" nu moet je weten dat Sven brandweerman is en al de nodige gruwelijke dingen gezien heeft, wij wonen in Kapellen en hebben veel bos en treinsporen en veel gevaarlijke wegen, maar verder wijd ik hier niet over uit maar hij heeft me gezegd dat het anders is om je eigen vrouw te zien lijden/bloeden/roepen ... maar als dat kleintje dan geboren is dan is alles snel vergeten

Oh ja, we zaten inderdaad in dezelfde groep want als laatste hebben wij ook met 2 groepen samen de kamers bezichtigd. En je hoeft je echt geen zorgen te maken over wat andere mensen denken hoor!!! Ieders zijn huisje en kruisje hè ik zeg altijd tegen onze andere zoon (wordt er 10 in oktober) "pas als je zelf helemaal perfect ben en leeft zonder één fout heb je het recht om commentaar te geven op een ander!!!"

Hey Tascha, ik heb een afspraak gemaakt op 4 december voor de borstvoedingscursus, ik ben uitgerekend op 17/01/08 en als ik de cursus nu al zou volgen dan zou ik, dankzij de zwangerschapsdementie, er niet veel meer van weten tegen dat de baby er is

Groetjes

Debby

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 09:43
wendy

hey iedereen,

ik had mij al voor de cursus ingeschreven voor begin oktober. ik hoop dat deze even interessant zal zijn.

maandag zijn we onze lijst gaan leggen. ik had al veel voor mezelf genoteerd maar amai ik verschoot wat ik allemaal vergeten ben. er komt toch wel veel bij kijken amai.

Toen ik vorige keer ook naar de gynecoloog ging (nu weer twee weken geleden) moest ik ook langer wachten. Dr. Slangen was voor de vierde keer op en rij s'nachts uit zijn bed moeten komen voor bevallingen. hij wilde graag nog even in zijn bed liggen. Ik vond dat nu niet zo erg. was best moe en de schouder van vriend lag goed. DR. slangen vertelde me ook dat de meeste bevallingen s'nachts door gaan. en vaak bij hem tussen twee en vijf uur.

ik ben uitgerekend op 25 december. En hij is dan van wacht in het ziekenhuis. dus dat voelt eventueel toch ook al aan als een geruststelling.

tascha,
wij gaan ook naar Gent voor de babybeurs. als je langs de apotheker gaat dan kan je vrijkaarten krijgen. toen ik er medicatie ging halen gaven ze mij die direct. ik wist nog niet eens dat ze die hadden. ook kortingsbonnen vind je op het internet. das is een korting van 2,50 euro.

debby,
ik heb er met mijn vriend al veel over gepraat. Als hij nog maar aan bloed en naalden denkt dat wordt hij lijk bleek. maar hij herhaald steeds dat hij zijn eigen echt gaat proberen sterk te houden. stom he dat ik me daarover nog meer zorgen maak dan over bevallen. Maar tis zo een gevoelig type he. als ze nog maar bloed trekken en hij wacht in de wachtzaal en ik kom terug buiten ziet hij zelfs al bleek en moeten we eerst iets gaan drinken.

hopelijk tot snel iedereen en nog veel succes he

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 23:14
Tascha

Online Status
Hey Wendy,
ik weet niet of jullie naar de babybeurs geweest zijn? Ik ben er naartoe gegaan en vond het niet zo super om eerlijk te zijn...
Vele jaren terug heb ik eens in een babybeurs hier in antwerpen geweest en dat was toch pakken groter.

Hallo Debby,
waar zijn jullie de spullen voor de suikerbonen gaan halen?
Wij hebben wel wat ideekes...

Ben gisteren nog eens naar gynae geweest, en het is nog steeds een meisje, denk niet dat daar nu nog twijfel over kan bestaan. Ze is trouwens zeer beweeglijk.

Hoe vlot het bij jullie allemaal?

Groetjes!

Natascha

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 15:54
wendy

hey tascha,

lang geleden. ik kon jammer genoeg niet naar de babybeurs.

ik heb platte rust gekregen na een weekje ziekenhuisopname. had last van mijn rug maar bleken weeën te zijn dus heb ik onmiddellijk weeënremmers gekregen. nu zit ik ook nog met een nierinfectie opgezadeld. pfff

ik keek er zo naar uit om naar de beurs te gaan. ik had vrij kaarten kunnen bemachtigen. mijn vriend heeft ze aan iemand gegeven. ik kon ze niet zien liggen.

maar msschien toch goed dat ik dan niet geweest ben. want het is natuurlijk een eindje van hier en als het dan niet zo spectaculair was ben ik toch wel blij dat we die afstand niet hebben gedaan.

hoe verloopt je zwangerschap? alles goed met het

tot hopelijk snel
groetjes
wendy

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 18:14

Hoi Tascha en Wendy,

Met mij alles "redelijk" oke (nog steeds de gewone kwaaltjes 't zuur, overgeven, misselijk) en 'k begin minder en minder plaats te krijgen, allé de baby in men buik en dat begin ik te voelen op kantoor, 'k geraak alle dagen minder goed aan men toetsenbord

Mijn ventje is brandweerman in Kapellen en daarom kwamen we op het idee om aan de doopsuiker een brandweerbadeendje te hangen, deze hebben we besteld via badeendwinkel.nl, de zakjes, naamkaartjes en doopsuiker zelf gaan we kopen in AVA papierwaren. Van zodra we verhuisd zijn (nog 3 weken en we hebben EINDELIJK de sleutel, 04/11/07 ) vorder ik de 2 meters op om in ons nieuwe huis, in ons nieuwe living de doopsuiker in elkaar te steken en dan kan ik ook beginnen aan het inrichten van de babykamer en de lijst gaan leggen allemaal dingen die ik heb uitgesteld tot na de verhuis

GRoetjes en probeer jullie buikje nog even te houden hè!!

Debby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]