Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/11/2007 @ 16:59 duifje | Mijn dochter was iets ouder dan 1 jaar toen mijn zus haar dochtertje kreeg. dus ik heb haar ook alles uitgeleend, 2/3 verhuisdozen met kleding, hydrofielen, moltons, badcapes etc. Combi-Kinderwagen (ik gebruikte op dat moment alleen nog de buggy, klein appartementje zonder lift) Maxi-Cosi, speelgoed en meer klein spul. Toen ik onze 2e verwachte, dacht ik ook wel dat ik alles terug zou krijgen. Nou niet dus. NIETS heb ik teruggekregen, de kleertjes had ze weggegeven aan een vriendin van haar (die ik niet eens kende) net als al het andere linnengoed, de maxi-cosi en het kleine spul, en de Combi-Kinderwagen wilde ik niet eens meer terug. Helemaal stukgereden, en doorgerookt (ze rookten boven de wagen ) en vies.Ik heb alles nieuw moeten kopen. Kort nadat mijn kleine was geboren kreeg zij haar 2e, en ze verwachte ook meteen dat ik mijn dure nieuwe wagen en maxi-cosi (Quinny en Maxi-Cosi Citi, toen het nieuwste van het nieuwste) aan haar zou uitlenen, mijn kleine was toen 3 maanden, en kon volgens haar wel in een grote autostoel en een buggy. Ze was woest toen ik dat weigerde. Tja mooi pech, ze had er zelfs zo op gerekend, dat ze in het ziekenhuis nog een autostoeltje moest regelen (ik had zoonlief mee naar het ziekenhuis op kraambezoek genomen in de Maxi-Cosi, en ze eiste dat ik de Maxi-Cosi zou achterlaten want anders kon ze niet naar huis, hoe zou ik mijn zoontje dan moeten vervoeren, los in de kofferbak? dacht het niet dus) Ik leen ook nooit meer wat uit. |
| 06/11/2007 @ 17:17 miss boesy ![]() | haha en nog iets zoalang je van plan bent nog meerdere kinderen te krijgen is dit zeker een goed excuus om niks weg te geven |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Normaal om alles door te geven?

Ik denk dat mijn hart gedurende enkele seconden gewoon stil stond.
) en vies.