[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2007 @ 15:59 | Hallo ik ben Linda 16 jaar en heb een dringende vraag!! .... Kben bang da tik zwanger ben , ik heb zaterdag 12 mei gemeenschapgehad met men vriend zonder condoom en hij is meerdere keren klaargekomen(klinkt misgien wat raar).Kben ook niet aan de pil.De begindatum van mijn vorige menstruatie was 2 mei en heb een cyclus van 26.Maar was ik ook vruchtbaar? weet me even geen raad . Groetjes Linda |
| 15/05/2007 @ 16:25 karina | nou daar ben je dan mooi klaar mee! afwachtne en testen zou ik zeggen! o ja en niet om je aan te vallen hoor, maar als je 16 bent en al gemeenschap wilt hebben neem dan ook aub je verantwoordelijkheid door voorbehoedsmiddelen te gebruiken!!! en foutjes bestaan niet hoor!! dus niet achteraf gaan huilen, jullie waren er zelf bij!! |
| 15/05/2007 @ 16:44 Anja | Is dit serieus of gewoon weer iemand die een grapje wil maken? het is wel heel erg toevallig allemaal. |
01/02/2008 @ 14:06![]() | zwanger worden ik ben aan het aftellen naar 12 februari dan weet ik eindelijk of ik er nog een derde kindje bijkrijg groetjes anick |
[Reageer]

Zwanger??