[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2007 @ 17:21 Moby | Hoi, ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben en wil ik dus morgen naar de ha voor bevestiging,advies en tips. Nu hoor ik overal over hcg waardes kan ik dit ook aanvragen bij de ha of doen ze dat niet zomaar? Moet ik dit van tevoren aanvragen? Ik zou graag willen dat de ha mijn onzekerheid een beetje kan wegnemen. Het is nm net een droom. Wat hebben jullie gedaan? |
| 15/05/2007 @ 17:54 Zita ![]() | Hey de HA trekt normaal bloed om te zien of je zwanger bent. In dat bloed gaan ze dan je HCG-waarden na. Dus dit gebeurt wel automatisch normaal :-) xxx |
| 15/05/2007 @ 18:29 Moby | Hmm jammer dat ik dan net in nl woon. Maar als ik het vraag dan doen ze het wel? En die 7 weken echo is dat ook altijd of niet? Wow Kooppie jij hebt helemaal een wonder! Geniet van jullie zwangerschappen ik hoop dat ik dat straks ook doe, want bevatten doe ik het nog niet. |
| 15/05/2007 @ 20:48 Moby | Ik had ook ergenst gelezen dat als er een kans is op 2lingen ze het ook doen? Mijn moeder is er nm 1 van een 2ling en de vader van mijn vriend is er 1 van een 2ling en verder ook in de familie zitten 2lingen. Is het zinvol om nu ook te testen op toxoplasmo of ben ik daar nu eig te laat voor? |
16/05/2007 @ 11:58 ![]() | Hoi silly, hoe is het gegaan? ik neem aan dat alles gewoon in orden is!!! |
[Reageer]

morgen naar de dokter