[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/05/2007 @ 17:26 | gezonde spermadonor gezocht, anonimiteit verzekerd. gelieve enkel ernstige reacties. ben zelf van limburg en bereid om tot bij u te komen zodat u geen onkosten heeft. de bedoeling is via zelf-inseminatie en dus indien nodig ook meerdere pogingen te ondernemen via dezelfde man. |
| 15/05/2007 @ 17:37 debby | hallo wat word er verstaan onder zelf inseminatie? en waarom wilt u op die manier? hangt er ook iets aan vast? mvg debby |
| 29/06/2007 @ 12:16 Anoniem | Misschien kunnen wij jullie helpen: jij hebt sperma nodig, wij hebben eicelletjes nodig! Zelf ben ik al lang op zoek naar een eiceldonor, dus het genetisch materiaal komt dan ook niet van mij, bij een eventuele zwangerschap. Tot nu toe vind ik maar geen donor misschien zien jullie dat wel zitten? Ik hoop niet dat dit cru overkomt! Dat is zeker mijn bedoeling niet. Maar beiden willen we een babytje en als we elkaar hierdoor kunnen helpen? |
| 04/07/2007 @ 20:42 anomiem | Misschien hebben jullie ondertussen al iemand gevonden? Indien niet graag positieve reactie... |
| 06/07/2007 @ 17:32 | hey anoniem , misschien kan ik je wel helpen...allee ja ikzelf niet want ik was tot over een tijdje zelf op zoek naar een eiceldonor, maar kan je wel helpen aan een e-mail adres van iemand die onlangs nog maar gereageert hebben om voor mij eiceldonor te zijn. indien je intresse hebt stuur me dan maar een mailtje dan speel ik jou de adreskes door. waar ben jij in behandeling?? mvg debby |
| 11/07/2007 @ 11:44 Anoniem | Nee, lieve mensen ik heb nog steeds géén eiceldonor gevonden. Voor vele mensen is dit dan ook geen gemakkelijke beslissing én toch ook een hele opgave. Spijtig genoeg kan ik niet zonder die eicelletjes om een klein wondertje op de wereld te zetten. Groetjes |
| 13/07/2007 @ 13:07 | hallo anoniem hier heb ik een e-mail adres van iemand die me enkele dagen geleden gezegt heeft dat ze eiceldonor wil worden. stuur ze maar eens een mailtje en laat me weten of jullie het gaan doen. ben heel benieuwd!! succes ermee! cinne1@hotmail.com groetjes debby |
[Reageer]

spermadonor gevraagd