[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2007 @ 08:18 | Hoi hoi, Als eerste natuurlijk heel erg gefeliciteerd allemaal met de zwangerschappen. Ik heb de laatste week aardig wat afgelezen hier op het forum en dat roept een vraag bij mij op. Ik had 30 april mijn NOD. Volgens de HA is de uitgerekende dag 11 januari. Als ik hier op de site die berekening maak is de uitgerekende dag 7 januari. Heeft mijn HA zich nou verrekend??? Ook ben ik volgens haar nu 5 weken zwanger en volgens de site al 6 weken. Ik weet het dus even echt niet. Ik hou voorlopig maar de uitgerekende datum van de HA aan. Toen ik bij de HA zat voor een test kreeg ik zon berg info over me heen dat ik inmiddels bijna alles wel weer ben vergeten. Het was niet helemaal gepland om zwanger te worden. Nu ben ik ook even vergeten wanneer ik een afspraak moet gaan maken bij de VK. Wie o wie weet wanneer je dat ongeveer moet gaan doen? Verder ben ik nog steeds overdonderd dat ik zwanger ben. Ik heb 4 jaar geleden de laatste behandeling gehad in de MMM. Daarna is er veel gebeurt. Gescheiden nieuwe vriend waar ik inmiddels 1,5 jaar mee samenwoon. Ik heb hem verteld dat het wel eens heel erg moeilijk kon gaan worden als we kinders zouden willen. Hij had hier vrede mee. Nooit maar dan ook nooit gedacht dat we in een onbewaakt ongenblik toch zwanger zouden worden zonder ook maar 1 maand proberen. Nou ja jullie zullen wel snappen dat ik op een enorme roze wolk zit. Liefs Esther |
| 16/05/2007 @ 09:13 snoepie68 ![]() | hoi allereerst gefeliciteerd, je moet gewoon een vk bellen en dan vertellen hoe ver je bent en dan hoor je wel wanneer je kunt komen Succes groetjes,Jolanda |
| 16/05/2007 @ 13:39 Satijntje | hoi, Ja je kan gerust vk opbellen, ook wanneer je niet juist meer weet hoe ver je bent. Zij kan dat ook snel even uitrekenen. Gewoon datum van je eerste dag laatste menstruatie geven. Zo heb ik het toen ook gedaan. Normaal zal je dan tussen 8-12 weken moeten gaan. Groetjes! En veel succes |
[Reageer]

uitgerekende datum en eerste afspraak VK