< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » spierpijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/05/2007 @ 09:31
soukena

Online Status Stuur bericht
hallo dames...wie kan me aub helpen...ik heb spierpijn in me buik..echt heel vreemd...wie heb dat ook of weet wat dat is????aub wie kan me helpen...gr soukena

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 09:53
soukena

kan iemand me aub uitleggen of een antwoordt opgeven aub????gr soukena

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 17:17
wendydekock

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
is het in de onderbuik? dan kan dat te maken hebben met de nod die eraankomt ofwel een innesteling als je nu je vruchtbare week voorbij bent

meer weet ik ook niet maar ik zit al met een spierpijn en steken sinds mijn vruchtbare periode

grtz wendy
Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 18:15

Toen ik zwanger was van mijn zoontje, had ik ook steeds spierpijn in m'n buik. Het gevoel alsof je veel te veel buikspieroefeningen hebt gedaan.
Ik had dit wel pas vanaf 6 ŕ 7 weken zwangerschap.
Misschien ben je zwanger????

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 20:20
wendydekock

ja wie weet maar dan wordt het toch nog wachten om te zien of de nod er doorkomt. Nathalie had jij ook na je vruchtbare periode last van licht (rood)bruinverlies altijd een halve dag?
Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 10:00
soukena

hoi dames...26 april was eerste dag van me laatste menstruatie en me cyclus is 28 dagen...en heb geklust op 8 mei 11 mei en 14 mei..en 10 mei was me eisprong..ja is inderdaad gewoon afwachten tot 24 mei want moet ik ongesteld worden

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 14:52

Ik had ook deze maand na mijn eisprong last van spierpijn in mijn buik. En jaja, ik ben zwanger!!!

Soukena, hopelijk heeft het bij jou hetzelfde resultaat. Ben ja ondertussen al ongesteld geworden? Of heb je al getest?

Wendydekock, Ik heb deze maand voor het eerst een paar uur rood-bruin verlies gehad een week voor mijn NOD. Blijkbaar was dit innesteling.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]