Zo moedertjes...hoe is het nu in pamperland hihihi
Redden jullie het een beetje...Butt jij met een lading kids ( wil je er nog meer of stop je nu )...Caz hoe is het met Romy...Kim met 2 beebjes.
Hier alles zijn gangetje het 'ritme' zit erin of nou ja ...ik ben het gewend, laat ik het zo maar zeggen, het is natuurlijk wel drukker en ik slaap een stuk minder maaaaaaaar ik heb het nog prima naar mijn zin !!
Gertje reageert goed op Xavi en knuffelt en kust er een eind op los en als we buiten zijn dan wil hij dat iedereen zijn broertje ziet dus zet hij een keel op als we naast iemand staan en aait Xavi dan hahaha...kleine comediant.
Als meneer moe is of ik ben aan het voeden dan is het natuurlijk hommeles....tja stel je voor, we moeten wel in balans blijven he...mama heeft geen watjes op de wereld geschopt...lol
Ik heb intussen alweer aardig geshopped en moet nu alleen nog ff naar de kapper...maar dat moet ik gewoon ff plannen ook met de voedingen...gelukkig begint daar iets meer tijd tussen te zitten dus dat scheelt.
Het weer is hier nog super dus we gaan morgen naar het pretpark...voor Gertje de 1e keer dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt..... Vorige week zijn we naar de kermis geweest en dat is hier altijd in de avonden en dan is het dus donker....nou dat gezicht van hem toen hij al die muziek hoorde en die lichtjes zag...fantastisch !!!! Hij heeft met behulp van mij en papa ook nog touwtje getrokken en eendjes gevangen ( plastic he) dus hij kreeg 'zomaar' kado tjes..... kind weer helemaal blij !
Nou dames ik ben benieuwd !!!
Dikke kus
D