< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwanger tussen je 20e en 24e!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zwanger tussen je 20e en 24e!
01/06/2007 @ 08:56
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dikke dikke felicitatie van hier Ellen!!!!!!!En dat in ronde 1!

Wij weten sinds gisteravond dat we in oktober een kerngezonde derde DOCHTER krijgen!!!!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 09:21
Samm

Online Status Bekijk profiel
He Esther, krijg je een 3e dochter!? Leuk hoor Gefeliciteerd...
Alles was goed?

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 09:23
Esther en K3

Haha jazeker!!Onze kleine meid is kerngezond! En het is weer een supersuperdruk kind!! Reden dat ik het continu zo ontzettend weinig voelde is dat ik dus WEL DEGELIJK een volledig voorliggende placenta heb, en wát voor één!Dat ding is megadik, de gyn schrok ervan! Dat de VK's dat niet gezien hebben....... Maar goed, ik mag volgens hem al blij zijn dát ik haar dus voel hihi dus de zorgjes zijn ook over......

Liefs Esther
Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 09:32
Samm

ooh lekker hoor...leuk!
Ik moet woensdag naar de vk, opzich best spannend, maar ze zullen wel alleen vragen stellen en wat voelen. Maar we zullen zien.

Gister bij vriendin van mij geweest, haar dochter is nu bijna 2 maanden, echt een schatje!!

Zijn je beide dochters weer helemaal beter?

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 11:05
Esther en K3

Heyy, meid ze gaan alleen de hele vragenlijst af hoor bij de intake, je bent dan net 9 weken en er valt nog niks te voelen....... Als je een leuke VK hebt en je het lief vraagt, kan het zijn dat ze wil proberen (echt PROBEREN he) om het hartje te vinden, maar waarschijnlijk lukt dat nog niet eens.. Stel je er in ieder geval niet teveel van voor, dan kon het weleens een fikse teleurstelling zijn......

Grijns, ja meisjes zijn leuk he!! Veeeeeeeeeeeeel leuker dan jongens natuurlijk!

Mijn moppies doen het goed! Dariënne haar koortslip is weg en de verkoudheid ook, ze eet weer goed dus de energie is terug en bij Yashyra is de antibiotica goed aangeslagen, ze rochelt zelfs amper meer en heeft al 5 dagen geen Ventolin meer nodig gehad!! Ik kan me niet voorstellen dat ik me ooit gelukkiger zal voelen als exact op dit moment!!!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 11:30
Samm

ooh ik stel me er ook niets bij voor, en had t al begrepen van me ma dat ze vragen e.d.
Ben wel benieuwd wanneer ik voor echo mag, dat weet ik nu namelijk nog niet...zou t wel heel graag willen weten. Maarja gewoon ff wachten tot woensdag haha....

Ooh lekker joh dat t weer beter gaat met de meiden.
Heb je met de andere 2 ook van te voren laten kijken wat t wordt?

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 16:33
BABYLOLL2810

Online Status
hello ik ben 20 j en ben terug zwanger voor mijn tweede kindje voor 7 FEB 08 voila

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 09:15
Samm

Hey Babyloll gefeliciteerd!

hoe oud is je 1e kindje?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]