[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2007 @ 12:42 suzanna | hoi, ik heb even een vraagje. Ik heb wat gelezen over cmv dat dat heel besmettelijk kan zijn. Nu heb ik zelf al kusjes op mijn mond gekregen van een kindje van mijn vriendin. Moet ik mij nu zorgen maken? En wat dan als je zelf al kinderen hebt en zwanger bent, je kan ze toch niet mijden hé. Groetjes |
| 16/05/2007 @ 13:01 suzanna | Hey Anneke, Mercikes voor je reactie. Mijn vriendin haar kindje gaat ook niet naar de opvang. En mijn gyn heeft hierover nog niets gezegd. Ik zal het mss volgende keer ook maar eens vragen hoe dat juist zit. Groetjes! |
| 16/05/2007 @ 16:16 Anneke ![]() | bedankt evi voor je reactie, ik heb nog iemand gehoord die dat ook niet mocht. |
| 17/05/2007 @ 11:27 liesje | Van mijn gyne heb ik een lijstje gekregen van waar je op moet letten ivm CMV: - was vaak de handen (bvb na aanraken van speelgoed) - gebruik handschoenen bij wisselen van luiers of afvegen van kinderneuzen of was je handen grondig - maak geen gebruik van bestek of glazen van kinderen, eet niet uit hun bord of proef niet van de zuigflessen - zoen jonge kinderen niet op de mond Maar verder heb ik er geen ervaring mee. Liesje |
[Reageer]

ivm cmv