[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/05/2007 @ 10:32 | Hallo Ik heb een vraagje. Als mijn ex nu naar de rechtbank gaat en gaat eisen om het kind te zien, moet hij dan de helft van gynaecoloog enzo terug betalen? Want ik moet nu alles alleen betalen en dan gaat hij is ff dat kind komen halen. Bestaat er zo geen wet dat ze dan de helft van alle dokterskosten moeten terug betalen. Zou toch logisch zijn vind ik. |
| 17/05/2007 @ 17:57 xxx | Denk niet dat hier een wet voor bestaat! Waarom vraag je dat? |
| 17/05/2007 @ 18:16 Marleen | Betaald hij al wel allementatie??? |
| 17/05/2007 @ 18:17 Marleen | Ik bedenk net, de gyn wordt toch betaald door je verzekering??? |
| 17/05/2007 @ 21:00 | Neen, ben nog maar ff zwanger. Ik ga hier niet zetten hoelang en wanneer ik net ga bevallen enzo, want ik wil niet dat hij in mijn buurt komt, hij heeft me afgerammeld en ik ben bang van hem en ik weet zeker dat hij hier ergens onder één of andere anonieme naam ook geregistreerd is. Maar een DNA test,dat kan hij toch pas eisen als het kind geboren is. Want hij zit ermee te dreigen dat nu al te laten doen en hij heeft al een advocaat zegt hij. |
| 17/05/2007 @ 22:18 | hey, laat hem maar dreigen...laat je er niet door van je stuk brengen.. zo rap gaat dat hier allemaal niet zenne.. ik heb ook een kindje en zijn papa heeft de keuze gemaakt om ons te verlaten toen ik zes maanden zwanger was. hij heeft de keuze gemaakt om z'n kind niet te willen zien opgroeien, hij wou verder met z'n leven, zei hij; wel als hij ooit ineens van idee verandert, dan zal hij een dna test moeten laten doen, en ik weet nu al dat ik hem het echt wel heel lastig ga maken.. en dat kan jij ook.. als hij ooit die vraag stelt maak het hem dan gewoon superlastig je moet niet akkoord gaan met die vraag he, dan moet dat via een rechtbank gaan en dat is niet zomaar huphup zenne en gaat hem toch wel veel geld kosten! ![]() |
| 18/05/2007 @ 11:55 | Hey Ilse Dank u, ik ga het hem zeker lastig maken. Mijn gynaecologe heeft me doorverwezen naar de sociale dienst van het ziekenhuis. Zij kunnen je echt super helpen. Ik weet niet goed of hij gaat komen. Langs de ene kant denk ik het wel, omdat hij een papier wilde laten ondertekenen dat ik ofwel voor 31 mei abortus liet doen ofwel het kind bij geboorte afstond aan hem en zijn neiuwe vriendin. Maar langs de andere kant denk ik, het is nog lang en zijn nieuwe vriendin gaat liever een kind opvoeden van hun 2 denk ik. Ik zal wel zien, van mij mag hij komen, ik laat het kind toch op mijne naam zetten en vader onbekend. |
[Reageer]

Terug betaling