Hoi allemaal,
Ik zou sinds een week of 7 zwanger moeten zijn, volgens eigen berekening dan.
2 weken geleden getest en 2 dikke strepen, maar heb nu al sinds 7 mei bruine afscheiding.
4 dagen later, donderdag de 10e zelfs een veeg helderrood na de grote boodschap. Maar met een veeg of 4 was dat weer weg. Heb gelezen dat dat dan weer van een adertje zou kunnen zijn.
Maar tot op vandaag nog steeds de bruine afscheiding.
ik kan het gewoon af met een inlegkruisje, maar de hoeveelheid wisselt wel. De ene dag een paar druppels de andere dag weer echt het middenstukje vol (einde van de dag dan).
Heb sinds de afscheiding ook totaal geen last meer heb van mijn borsten, terwijl ze daarvoor al pijn gingen doen als ik er alleen maar naar keek zowat.
Wat ik wel heb is vreselijke honger en slaap de hele dag, maar ik vraag mij af of dat geen stress-symptomen zijn ofzo, omdat ik me zo'n zorgen maak de hele dag.
Heb met mijn eerste ook de donkere afscheiding gehad, maar dat was met 3 dagen weg.
Het houd nu deze keer al 11 dagen aan met vandaag erbij gerekend.
Word er helemaal moedeloos van...
Heb vorige week wel zo'n menstruatieachtig zeurend gevoel in mn buik gehad, maar mn menstruatie kan het niet zijn, dan heb ik echt veel bloedverlies en maar een dag of 5. Dit is toch heel anders dan.
Ik dacht; ik ga ff google-en op internet om een beetje gerustgesteld te worden, maar zo goed als alles wat je leest is dat dit de voortekeken zijn van een miskraam
Had na een week afscheiding opnieuw getest en nog steeds 2 dik positief. Maar het gevoel van opluchting was alweer snel weg, omdat ik een uurtje later op internet alweer las, dat je tot 8 weken na een miskraam nog positief kan hebben. Dus die test zegt ook weer helemaal niets dan
Ik voel me zo afgebrand nu na al die dagen onzekerheid...
Het is het enige waar ik de hele dag maar aan denk, de hele dag zoveel vragen die door mijn hoofd spoken en beelden waar ik niet aan wil denken...
Wat ik overal lees is dat er aangespoord word om een echo te laten maken om het antwoord te krijgen.
Maar ik zie daar echt als een berg tegenop.
Bij mijn eerste moest ik ook een echo laten maken om te bepalen hoe ver ik toen was.
Ik dacht: ff blote buik, opmeten en klaar. Maar niks hoor! Het was nog te klein, dus moest er een inwendige echo gemaakt worden!! Ik schrok mij kapot en wilde het niet. Wist niet eens dat dat op die manier kon, nog nooit van gehoord gehad toen!
Ik vroeg of ik niet gewoon een paar weken later terug kon komen. Dan is het groter en kunnen ze het alsnog gewoon via de buik bekijken.
Maar de gyneacologe vond dat ik niet zo moest zeuren, het was tenslotte geen bevalling en ze deed het iedere dag en ik was er nu dus het moest toch opgemeten worden.
Dus daar lag ik een paar minuten later dan. Ik vond het echt een ramp! En heb nog wekenlang last gehad van het idee dat dat gebeurd was. Iedere keer als mn man wat bij me probeerde kwam dat moment weer naar boven en was de lol er wel weer af.
Aangezien ik nu net zo ver ben ongeveer heb ik me voorbereid dat het wel weer op die manier zal moeten de echo. nu ik daar al dagenlang aan denk zou ik dat nu wel aan kunnen, ik heb me er geestelijk op voor kunnen bereiden nu zegmaar.
Maar ben zo bang ben dat het antwoord negatief uit zal vallen nu.
Ik zou echt instorten als ik na het doen van zo'n vervelende echo, ook nog eens te horen ga krijgen dat er geen hartritme zou zijn, of een leeg vruchtzakje ofzo.
Vreselijk die eerste weken van onzekerheid zo.
Ergens had ik gewild dat ik niet verder door had gezocht. Ik ben zo bang voor de echo-uitslag nu.
Zijn er nog anderen die bang zijn voor een uitslag nu en daardoor de echo niet aandurven?
Ik zou nu wel wat lotgenoten-steun op prijs stellen.
Hoop iets van jullie te mogen lezen.
Groetjes,
Angel