< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » babys op kamer bij zus (1jaar)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
babys op kamer bij zus (1jaar)
17/05/2007 @ 13:25
rain

Online Status
We verwachten in november/december een tweeling. Mijn dochtertje is dan net een jaar. Maar omdat het een tweeling is hebben we te weinig ruimte en willen we misschien een grote kamer maken waar alle drie de kleintjes kunnen slapen. Maar we weten niet of dat een goed idee is.. Wat zijn jullie ervaringen?

groetjes rain en

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 15:38

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo zou dat graag ook willen weten! Want heb er eentje van 2 maanden en eentje van 20m, de baby slaapt nu nog bij ons op de kamer!

Groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 15:40
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Hoi meiden

Onze oudste wou het alleszins niet anders. Wij hebben hier nog 3 (!) lege slaapkamers, maar hij wou zijn broertje bij hem op de kamer hebben. Ze slapen nu al een 4-tal maanden op dezelfde kamer en dat gaat prima hoor.

Moet wel zeggen dat de jongste goed 's nachts doorsliep vooraleer we dat gedaan hebben.

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 17:22
rain

Online Status
Vooral het doorslapen lijkt mij een probleem, ik ben bang dat ze elkaar wakker huilen, heb ik midden in de nacht drie kinderen wakker

We hebben eigenlijk geen ruimte voor twee wiegjes op onse kamer er bij..

Misschien kunnen we onse dochter op onse kamer leggen zolang en dan haar teug doen als de kleintjes doorslapen..

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 20:11
Bibi

Online Status Stuur bericht
Hey

ben ook wel benieuwd - zelf willen we ze ook op 1 kamer. Toch eens het jongste beetje doorslaapt.
Langs de andere kant ben ik daar intussen wat minder gerust in, aangezien 'geen nachtvoeding' niet wil zeggen dat je niet op zijn minst nog met momenten onderbroken nachten hebt ...
dus hopelijk komen er nog veel reactie !

rain,
het oudste bij jullie laten slapen lijkt me beetje 'gevaarlijk' : ik vrees dat die tegen dan op een leeftijd zal zitten dat jullie wel eens heel veel moeite zouden kunnen hebben om het weer afgeleerd te krijgen !

lijkt me wel moeilijk zo als je ineens ze twee bijkrijgt... hopelijk lukt het jullie allemaal, maar vast wel

groetjes

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 21:42
thiamberlie

wij gaan, zolang ik borstvoeding geef, ons babytje bij ons op de kamer leggen. maar zodra ik stop met borstvoeding en ons babytje doorslaapt, gaat ze mee bij ons amber op de kamer slapen. ik had het ook liever anders gehad. maar wij zijn nu nog niet van plan om te verhuizen. binnen 3 - 4 zouden we iets gaan kopen, en tot dan kunnen ze elkaar gezelchap houden. vingers gekruist dat dat goed gaat gaan

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 22:23
Bodilka

Hey,
onze oudste en jongste slapen op 1 kamer sinds de jongste drie maanden is. Het gaat goed. De jonste sliep nog niet door en was toch nog zo'n 2 keer per nacht wakker. In het begin kreeg ze ook nog 1 nachtvoeding! De oudste is er eigenlijk nooit wakker van geweest. Ik haalde de jongste gewoon uit de kamer en gaf haar op onze kamer haar fles en legde ze dan terug. Nu is de jongste soms nog wakker en soms wordt de oudste al 's wakker maar ze maken mekaar eigenlijk nooit wakker. Enkel 's morgens vindt de oudste het fijn haar zusje te wekken. Rond 8u horen we haar dan roepen 'Jutta, 't is tijd'
Ze slapen graag samen, de een kan hier echt niet zonder de ander! Fijn zo!! Hopelijk blijft het zo he!

De oudste terug op de ouderlijke slaapkamer leggen zou ik ook niet echt doen... Ze zijn het snel gewoon zo gezellig bij mama en papa en ik denk dat het moeilijker is om hun zoiets terug af te leren.

Groetjes
Bodilka

[Laatst gewijzigd door Bodilka - 19/05/2007 @ 22:25] - Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 23:01

Hoi

Dames, mag ik dan wat vragen? Hoe doen jullie dat dan met babyfoon?? Kopen jullie er dan nog een babyfoon bij voor de 2e baby? Of kan je bv er gewoon nog een zender bijkopen en die op je ontvanger horen??

Een 2e krijgt hier een eigen kamer maar weet niet hoe dat zit met babyfoon eigenlijk.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 22:24

Iemand???

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 07:21
Danni

Hey Caro,
hier hebben ze ook ieder hun eigen kamertje en wij hebben 2 babyfoons. Ze hebben beiden 4 kanalen, er is 1 kanaal dat op elkaar reageert en dus een continue ruis geeft. De babyfoons zijn van hetzelfde merk, maar hebben een andere kleur (om het verschil te zien welke van de 2 huilt )

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 21:03

hey

hier hebben we ook twee babyfoons ...

groeten

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 20:00

Hej

Dat wordt dus iets voor op de geboortelijst hoor...
En hoe weet je dat dan van die kanalen??? Weet niet hoe dat bij ons zit maar heb toch de eerste keer niets moeten "zoeken" om de ontvanger te vinden. Wij hebben een van philips, die geel met wit waar je ook muziek kan spelen, lichtjes, terugspreekfunctie, thermometer....

Kan je niet gewoon een zender bijkopen? Nee, dat zou te simpel zijn waarschijnlijk.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]