[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/05/2007 @ 21:24 barbara | ik lees net je verhaal en heb erg met je te doen. Ik hoop dat je kleine snel wat minder gaat huilen en jullie wat meer rust gunt, gelukkig heb ik zelf dit probleem niet gehad, maar je kan misschien proberen een regelmaat erin te houden van eerst eten, dan even wakker zijn, en daarna slapen, na het slapen weer eten en even wakker zijn en slapen.. Ik heb dat wel eens gelezen, misschien werkt het? of als je kleine heeft gegeten en wakker is gaan wandelen, misschien is dat wel ontspannend is je kleine stil en kan jij ff een frisse neus halen?? ik weet niet of het werkt, en misschien heb je het al geprobeert, ik hoop dat iemand je hier meer tips kan geven waar je wat aan kan hebben! succes iig, en probeer van elk momentje rust te genieten.. |
| 17/05/2007 @ 21:49 Lies ![]() | Hallo Fanny, Van harte gefeliciteerd met je kleine Yannis ![]() Ik begrijp heel goed dat je helemaal op bent meid...wat goed dat je hier even stoom komt afblazen! Je kleine mannetje is nog zo bezig om in zijn ritme te komen, zijn darmpjes zijn nog niet volgroeid etc etc. Wat ik je wil adviseren is: ga eens naar een osteopaat. Een osteopaat kan bepaalde blokkades opheffen; kijk maar eens op http://osteopathie-smolders.nl/Babykinderen.html Ik hoop dat je hier iets aan hebt; wij hebben al veel positieve resultaten gezien in de omgeving en ik wens het jou ook van harte meid! Kop op, Yannis vindt je een fantastische mama en dat ben je ook! Vrijdag even lekker bijslapen zal je goed doen, geniet ervan........ Ik denk aan je, Liefs, Lies |
| 18/05/2007 @ 17:40 | wat simba zegt klopt echt, de 3 r's werken echt ik ben er vorige week ook mee begonnen en ze pakt het erg goed op en slaapt overdag ook meer. dat deed ze eerder helemaal niet, op hazeslaapjes van 10 minuten op wat ik wel merk is dat aisha (net 3 maand geweest) er 's ochtends na de eerste fles wat moeite mee heeft (maar heeft dan ook de hele nacht geslapen) en ze slaapt niet van voeding tot voeding. na de voeding spelen en knuffelen we samen, daarna zij alleen in de box end an in bed. meestal word ze wel eerder wakker (half uur/3 kwartier) voor de volgende voeding. ze mag er dan wel uit en dan knuffelen/spelen we eerst nog een beetje. dit gaat ook goed mocht je besluiten om hiermee te beginnen zorg dan wel dat je een paar dagen met haar thuis bent en niet weg hoeft en zet door, geef niet snel op ook niet in de dipdagen want dan is het voor niets geweest. succes! en houd je ons op e hoogte? |
| 21/05/2007 @ 21:11 Merel | Ik zou de behandelingen van de osteopaat in ieder geval even doorzetten. Overdag is een draagdoek-zak fijn maar om hem te laten slapen moet je eens kijken voor een bakerzak puckababy. Ook veel tips op die site over rust en regelmaat. |
| 21/05/2007 @ 23:05 Bets | hoi hoi, tranen springen terug in mijn ogen bij het lezen van je verhaal, believe me ik weet hoe hard dit is. Woorden schieten me tekort, want woorden doen zo weinig als je op bent, tips en raad doen het huilen niet stoppen wanneer je erniet meer tegenkan en dan maar zelf in tranen uitbarst. Sterkte meid Ik denk elke dag aan een mama in die situatie. Bij ons duurde het tien maanden, ik wil je niet ontmoedigen, zeker niet. Maar geloof me er komt een dag dat het stopt. Ook al lijkt dit nu niet zo. Heel veel kracht en sterkt dat wil ik je meegeven, Bets ![]() |
| 28/05/2007 @ 20:20 Marleen | Ik ben zelf wat ze een echte huilbaby noemde. Huilde 23 uur per dag en was alleen stil als mijn vader thuis kwam om mij een uurtje in de auto mee te nemen of een rond je gaan rijden in de kinderwagen. Dat heeft "maar" 1,5 jaar geduurd. Dus ik wil je niet ontmoedigen Mijn moeder heeft wel eens met mij voor de wasmachine gestaan, zo gek werd ze van het gebler. Ook waste ze vaak de ramen buiten, want dan hoorde ze het minderGelukkig kan jullie kindje eens in de week uit logeren 15 uur werken vind ik wel erg veel. 12 uur is echt het maximum Kan hij niet iets minder gaan werken??? In nederland is het mogelijk om via het cb iemand met een camara op bezoek te krijgen. Deze beelden worden dan door een expert bekeken. Deze geeft dat aan wat je zou kunnen veranderen en inbakeren kan ook heel goed helpen Onze zoon was gelukkig niet zo'n huilbaby als ik. Wij hebben wel veel in de schommelstoel gezeten en veel kinderliedjes gezongen en de krant voor gelezen enz. Ik merkte (en nu nog steeds) dat onze zoon echt een gezelligheidheids dier is. Met 4 weken kon hij al een kwartier zijn hoofd omhooghouden op de buik zodat hij iedereen kon volgen en zolang hij stemmen hoort is hij stil. Dus moest ik een formulier in vullen dan deed ik dat hard op, met aardappelen schillen zat hij er bij in het wippertje enz Nu ruim 2 jaar later komt hij vaak knuffelen, houdt er niet van om alleen in een kamer te zijn (ik mag best weg, geen probleem maar dan moet er een vervanger zijn)Heel veel sterkte |
| 29/05/2007 @ 12:15 fiene ![]() | Oh ja. Margaux werd meestal rustig als ik haar bij de dampkap plaatste (monotoon geluid) en viel hierbij soms in slaap in haar relax. Het proberen waard !! |
[Reageer]

wakker=huilen

En voor alle duidelijkheid: je doet niks mis! Het is zo normaal dat je niet altijd weet waarom je zoontje huilt (hij kan het spijtig genoeg nog niet vertellen), naarmate hij wat ouder wordt, ga je goed aanvoelen waarom hij huilt.
Meestal droeg ik haar tussen twee voedingen in de draagdoek: ze sliep daar lekker dicht bij mama en ook lekker lang, dus wat tijd voor jezelf (in de mate van het mogelijke). Het vergt wat oefening om het te gebruiken (ik heb de tricotslen), maar eens onder de knie kan je al heel wat taken verrichten: was ophangen/plooien, groenten snijden, papierwerk, dieren eten geven of wat lezen... of gewoon zelf in de zetel ploffen en even rusten