< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » Topic voor aanstaande papa's

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
Topic voor aanstaande papa's
17/05/2007 @ 22:44
Mickey

Online Status
Hier eens een topic voor aanstaande papa's.
Ik ben 31 jaar en mijn vrouw 27.
Zelf heb ik en mijn echtgenote twee jaren moeten klussen en wij hadden de hoop min of meer al opgegeven.
Zoals zovelen begonnen wij al te twijfelen aan onze capaciteiten en vreesden we al dat er iets niet in orde was. Wij begonnen het namelijk vrij frusterend te vinden iedere maand opnieuw maar (haast tot vervelens toe) te moeten klussen zonder resultaat. Moe of niet moe, zin of geen zin, iedere maand was een maand om ervoor te gaan en dan iedere keer opnieuw de teleurstelling dat het weeral eens niets was. Vorige maand zei ik nog tegen mijn echtgenote dat we naar een gyneacoloog dienden te gaan om ons eens te laten onderzoeken. Kwestie van te weten of het wel nog de moeite loonde om ervoor te gaan. Zelf heb ik twee weken geleden een potje met mijn nakomelingen binnengebracht in het labo.
Het toeval wil nu dat mijn echtgenote bij aanvang van haar nieuwe menstruatie bloed diende te laten trekken voor het ondezoek en zij geen nieuwe menstruatie meer heeft.
Gisteren op 16 mei testje gehaald en ja hoor!!!
Als alles goed gaat, bevalling op 14 januari 2008
Zelf kunnen we het nog niet echt geloven, maar zoals je ziet is alles mogelijk en mag je de moed niet te vlug opgeven.
Mijn enigste angst nu, is het feit dat ik vrees dat ik te vroeg juich en het op een fiasco zal uitdraaien (waarschijnlijk komt dit door de twee jaar proberen en mijn huidig ongeloof, maar ja...)

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 23:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey mickey
je zou voor minder de moed beginnen op geven

een dikke proficiat

groetjes

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 23:17
Sparrow

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Mickey,

Ik kan héél goed het ongeloof van jou en je vrouw begrijpen.
Zelf hebben wij er 1,5 jaar over 'moeten' doen en we zouden normaal de maand erop met IVF starten, wel dat was dus niet meer nodig!
Ik kon het ook niet geloven (nu nog soms niet)
Natuurlijk waren we héél blij, tot we vorige week te horen kregen dat het bloed niet in orde was en er een vlokkentest (via de buikwand) moest gebeuren want we hadden maar liefst 1/88 kans op mongolisme... Daar ging onze droom!
Gisteren hebben we dan het verlossende telefoontje gekregen en we weten nu dat we zwanger zijn van een gezonde zoon!! (op mijn profiel kun je de echootjes zien)
Dus ik wil maar zeggen, het is héél normaal dat je met ongeloof zit, maar geniet er vooral van, want de tijd gaat zo ontzettend snel voorbij!!
Wanneer mogen jullie voor jullie eerste echo gaan?

Ik wens jullie een gezonde en goede zwangerschap toe!
Liefs Silke + (mijn kleine ventje)

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 23:52
Mickey

Online Status
Zijn al reeds naar de huisarts geweest, die alles heeft bevestigd. Ook de eerste bloedtest was positief. Laat ons hopen dat alles zo blijft...
Onze eerst echo is op 17 juni 2007. Ik kijk er al naar uit.
Mijn ongeloof is reeds veranderd in een ongelofelijk verlangen. Zijn afgelopen weekend al eens gaan piepen in een aantal baby winkels. Was echt leuk. Dat het maar algauw januari is...

Mickey

PS: vanaf nu heb ik ook mij officiele bannertje. Is weel een leuk itempje.

[Laatst gewijzigd door Mickey - 29/05/2007 @ 00:17] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]