< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » ivf-icsi

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/06/2007 @ 17:07
Ksenia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, hoi,

Ik heb nieuws: vanavond Pregnyl en woensdag punctie! Als alles goed zal gaan is de vrijdag TP! Spannend!

Groetjes,
ksenia

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 14:10
Line

Hey dames... Ik wens jullie alvast heel erg veel succes met de puncties en de TP's he...
Hoe hebben jullie dan die eerste hormonenkuren ervaren? Niet te veel last gehad van moodswings?? Hebben jullie geen last van die stimulatie?? Buikpijn of zo??

hier eigenlijk al een heel verhaal intussen. We hebben van mijn ventje nog een tweede staal moeten binnensteken in het IVF centrum ter controle en daaruit bleek dus dat alles perfect in orde was... dus in tegenstelling tot de vorige resultaten, was hier dus niks aan de hand . Daar kan het dus toch niet aan liggen.
Nu heb ik een afspraak op 06juli voor een laparoscopie en dan gaan ze kijken of er geen verklevingen of endometriose te bespeuren valt.

Heel veel succes he!
ik blijf jullie hier volgen!!

DAAAAAG

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 17:55
miss_miguel

Online Status Stuur bericht
Hoi Ksenia!

PU ging hartstikke goed, ik was heel suf van de medicatie, het viel me hartstikke mee. Toen de dokter bezig was, voelde het als menstruatie-pijn en alleen bij de laatste 2 werd het wel iets pijnlijk. Maar dat was ook zo over.

Ze hebben 16 eicellen kunnen verkrijgen!!!
Ben wel thuis gebleven die dag, was nog hartstikke groggy van de meds. Donderdag is de terugplaatsing, ik ben zooooo benieuwds hoeveel goeie embryo's er zijn!

'sAvonds ben ik begonnen met Progestan capsules, dat moet ik geloof ik nog wel even volhouden. Vandaag weinig last gehad, veel paracetamolletjes genomen. Alleen een beetje een bolle buik, alsof ik uit mijn broek knapte. Thuis meteen maar weer mijn joggingbroek aangedaan!

Ksenia: heel veel succes morgen met jouw PU. Ik hoop dat het net zo goed gaat als bij ons!!

We houden elkaar op de hoogte hè

PS Line, thanks voor je belangstelling, erg fijn!

[Laatst gewijzigd door miss_miguel - 26/06/2007 @ 17:57] - Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 16:30
Ksenia

Hoi hoi,

Een kort berichtje van mij: de PU is goed verlopen, 13 eitjes. Nu hopen dat ze bevrucht worden!
Ik heb nu nog pijn, zal gaan liggen.

Groetjes,
Ksenia

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 17:18
miss_miguel

Hoi Ksenia, blij te horen dat je PU goed is gegaan, rust maar lekker uit!

Wij hebben morgen terugplaatsing, eerst bellen of het wel doorgaat (dat zal toch wel?!) en dan is het 'smiddags zover

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 11:48
Ksenia

Hoi hoi,

miss_miguel: hoe is de terugplaatsing gegaan? Alles OK? Hoeveel embryootjes hebben ze teruggeplaatst? Nu 2 spannende weken!

Ik heb een prachtig nieuws van het UZ gekregen: alle 13 eicellen zijn bevrucht (7 door IVF en 6 door ICSI), er zijn dus 13 embryootjes. Morgen in de voormiddag zullen ze 2 terugplaatsen.

Ik heb een vraagske: moest je ook met volle blaas binnengaan (dat verwachten ze in het UZ)? en wanneer mag je dan plassen? onmiddelijk na TP of nog wachten? Die volle blaas maakt mij ongerust....

Liefs, Ksenia

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 20:33
miss_miguel

Hai, de terugplaatsing is goed gegaan!

Er zijn 12 eicellen bevrucht en er is 1 top-embryo teruggeplaatst!

Ik heb niets gehoord over dat ik een volle blaas moest hebben, ben gewoon naar het toilet geweest vooraf.

Nu 4 dagen rust houden zodat onze embryo goed kan innestelen en 13 juli a.s. de bloedtest: spannend!

Heel veel succes morgen!!

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 18:22
Ksenia

Hoi hoi,

de terugplaatsing is vlot verlopen: 2 embryotjes (score 5 en score 4)zijn teruggeplaatst. De andere 11 zullen ze invriezen: alle embryos hebben goede kwaliteit. Ik moest een beetje aandringen om 2 te plaatsen, de Gyn wou toch met 1 beginnen omwille van de goede kwaliteit van de embryotjes. Maar we hebben thuis met mijn ventje dat al besproken en we hebben voor 2 gekozen: toch meer kans op een zwangerschap.

En nu 2 spannende wachtweken... Ik moet ook Utrogestan vaginaal inbrengen.

De bloedtest is ook voor 13 juli gepland, maar we zijn dan in buitenland. We komen pas 18de juli terug. En we hoooopen zo dat de nog 9 maanden lang uitblijven.

Groeten,
Ksenia

[Laatst gewijzigd door Ksenia - 29/06/2007 @ 18:23] - Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 14:27
miss_miguel

Hallo!

Ksenia: grappig dat je ook de 13e de bloedtest had moeten doen. Gaan jullie op vakantie dat je later pas kan?

Heelveel succes met afleiding zoeken deze 2 weken. Mijn dokter adviseerde ons dat ik veel uit eten genomen moest worden, veel chocolaatjes eten en veel lachen

Groetjes!!

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 17:41
Ksenia

Hoi hoi,

Wat een prachtig advies van jouw dokter miis_miguel: vooraal die chocolaatjes eten is altijd mijn favorite bezigheid geweest, nu komt het van pas.
Onze vakantie begint binnen de 3 dagen. Gaan jullie ook ergens naartoe?

Gaat het met wachten? De tijd gaat voor mij zooooo traaaag...

Groeten,
Ksenia

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 18:05
miss_miguel

Hai,

ohh lekker op vakantie! wat heerlijk
hopelijk gaat de tijd dan wat sneller voor je!

bij mij kruipt de tijd ook, heel vervelend
ben wel moe de hele tijd, maar nu weet ik niet of dat komt omdat ik echt moe ben, of omdat ik bewust rustig aan doe... ik probeer me maar niet al te veel dingen in mijn hoofd te halen tot de 13e...

ik wens jullie een hele fijne vakantie en zodra je terug bent hebben we hopelijk goed nieuws voor elkaar!!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
13/07/2007 @ 18:51
miss_miguel

ik ben zwanger!!!!!!!

[Laatst gewijzigd door miss_miguel - 13/07/2007 @ 21:23] - Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 08:36
Line

Wel miss miguel, dikke proficiat hoor! Geniet ervan meid!!

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 20:59
miss_miguel

Dank je wel Line!

We zijn echt waanzinnig blij! Vrijdag a.s. heb ik mijn eerste echo en dan hoor ik wat er verder allemaal gaat gebeuren. Ik blijf tot de 12e week bij het ziekenhuis, daarna kan ik gewoon naar de verloskundige toe.

Groetjes!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]