< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » rust

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2007 @ 10:01
Cis

Online Status Stuur bericht
Ik blijf maar zo moe lopen...
Heb een te lage bloeddruk (9/6) wat waarschijnlijk de oorzaak is, en ook last van zeurderige pijn in onderbuik en rug.

Dokter zegt meer rusten, ok in 't weekend doe ik een tukkie overdag, en in de week 's avonds zie ik bijna niemand meer omdat ik veel te vroeg in mijn bed kruip,...
Maar ik blijf moe lopen, op mijn werk ben ik tegen 4u uitgeteld, doodop en dan heb ik nog een anderhalf uur te gaan...

Ik ben nu een week thuis, maar voel me zo schuldig, ik ben niet slecht genoeg om thuis te zijn, maar ook niet goed genoeg om er 100% voor te gaan op mijn werk.

Hoe combineren jullie dat? Thuis blijven en rusten? Of werken en op de tanden bijten?

[Laatst gewijzigd door Cis - 18/05/2007 @ 10:02] - Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 10:33
Lisette

Hoi Cis

Bij mij begon de moeheid rond de 14e week minder te worden dus ik kon gewoon blijven werken! Is je ijzergehalte wel goed?? Want dat kan ook de oorzaak zijn van je moeheid he? EN probeer anders met je leidinggevende te overleggen of je wat kortere dagen kan werken voorlopig tot het weer wat beter gaat!

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 10:39
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Cis,

Ik weet hoe het voelt.. Ik heb een zeer lage bloeddruk (dieptepunt 85/35) en zware bekkenklachten.. De artsen zien mij het liefst de hele dag op bed liggen.. Waar zij niet bij nadenken is dat ik nog twee kinderen heb rondlopen en -kruipen en dat ik mijn huishouden draaiende moet houden.. Wat moet ik dan, die dingen maar even op pauze zetten enzo?? Ze hebben makkelijk praten, 'gewoon rusten mevrouw'! Alsof ze niet weten wat een luxe dat is! Alsof ze niet begrijpen dat je amper tot nooit even rustig kan zitten, laat stáán liggen met twee kinderen en een huishouden! En als je dat dan zegt dan zijn je klachten ineens niet belangrijk meer, dan moet ik maar gewoon 'niet zeuren en doorgaan'.. Ze snappen het echt niet he.....

Liefs Esther
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 11:06
Cis

Bedankt voor de reacties!

Veel sterkte Esther! Ik voel me zo al mottig, laat staan met nog twee kleine kindjes!

Ik hoop dat iedereen gelijk heeft en de energie terug komt rond de 14-15 weken! Ik wil blijven werken, en me 100% kunnen geven!

[Laatst gewijzigd door Cis - 18/05/2007 @ 11:08] - Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 20:18
Claudia

Cis..

ik ben nu nog steeds moe moe en moe maar dit ligt niet aan de bloeddruk bij mij..

tja ik werk in het onderwijs dus ben gelukkig meestal rond 3 of 4 uur thuis en dan land ik heel snel op de bank.... verder heb ik ook het geluk dat ik nog maar een 4 weken vol moet werken want zit in het onderwijs en daarna is de proefwerkweek en vergaderweek en dan vakantie dus vanaf de 27ste week kan ik alle rust nemen die ik wil...

tja normaal zorgde ik dat er gestofzuigd etc was als mijn vriend thuis kwam (tja katten he dus moet echt elke dag) maar hij heeft er gelukkig wel begrip voor dat dat soms wat langer blijft liggen...

enne als je lichaam erom vraagt dan heb je het echt nodig dus niet schuldig voelen hoor!!!

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 17:14
miss

Ik ben zelf ook ongelooflijk moe. Ik zou de ganse dag kunnen slapen. Tijdens de week gaat dit moeilijk en probeer ik mij er doorheen te slaan. In het weekend neem ik extra rust. Alles blijft dan inderdaad wat langer liggen, maar gelukkig begrijpt mijn man dit.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]