< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » Dna test

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2007 @ 11:04

Hallo,

Ik zit in een ernstige probleem..

Ik ben 18 jaar oud en heb 1,5 maand geleden voor het eerst sex gehad..
En ja hoor ik ben zwanger als mijn ouders het te weten komen dan wil ik niet weten wat er allemaal kan gebeuren..
Ik ben nu inmiddels 1 maand zwanger en natuurlijk wil ik hem niet houden..
Maar mijn vriend(ex) gelooft niet dat de kind van hem kan zijn omdat we het veilig hebben gedaan maar hij is ook in mij gegaan zonder condoom maar niet klaargekomen.
Het is inmiddels uit maar met de abortus willen we toch een dna test gaan doen en ik weet daar helemaal niks van af volgende week is het tijd dan wil ik hem echter weg hebben maar dna? hoe zit dat?
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 12:03

Online Status
Hey meid

Ik denk dat je een DNA test pas kan laten uitvoeren als het kindje geboren is. En een DNA test kost heel veel geld. Ik vind het spijtig voor je dat je het laat weghalen en dat je er niet met je ouders over kan babbelen. Ouders lijken soms de grootste boe mensen van de wereld, maar uiteindelijk is toch alles bespreekbaar. Ik weet dat je nog jong bent en jij bent diegene die de beslissing moet nemen, ik hoop alleen dat je je niet laat beïnvloeden door de buitenwereld. Ook al doe je het weg, ik zou er toch met mijn ouders over praten. Je gaat hen nodig hebben om die abortus te verwerken hoor. Misschien nu niet, maar vroeg of laat word je toch geconfronteerd met twijfels en dan is er niets zo makkelijk als een mama waar je kan bij uithuilen. Geloof me, een vriendin van mijheeft het ook laten doen. En wij als vriendinnnen konden ook veel steun bieden, maar uiteindelijk woon je wel bij je ouders en zij was blij dat ze haar moeder had om mee te babbelen. Ik denk dat ouders eerlijkheid van hun kinderen verdienen.
Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 22:17

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meis,
ik zou er toch maar met je ouders over praten ik durfde het ook niet te vertellen ik was 20 maar uiteindelijk heeft het mij goed gedaan al schrokken ze wel natuurlijk en heb besloten het te houden en heb er nu echt geen spijt van en kreeg alle steun, ook al kies je ervoor om het weg te laten halen heb je de steun van je ouders denk ik echt wel nodig er komen momenten dat je er echt miss wel spijt van gaat krijgen en kan je die steun zeker goed gebruiken denk wel dat je al een dna test zou kunnen doen dan maar waarom zou je dat doen hij of zij leeft dan toch niet meer, ik zou het nooit kunnen laten weghalen maar dat is ieder voor zich natuurlijk heb er wel respect voor maar zou toch maar even goed nadenken het is wel een levend iets waar je over praat, heel veel sterkte meis zal je zeker wel nodig hebben
liefs margreth en keano

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 22:19

oh ja ps. ik ben zwanger geraakt door de pil en condoom heen alles is mogelijk echt waar en voorvocht alleen is al genoeg om zwanger te worden

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 09:34
Hilde

Ik geef Hanneke gelijk... Je kan pas DNA laten testen op bloed van de kleine, dus pas als die er is.
Het is inderdaad héél duur, je krijgt het enkel terugbetaald van de mutualiteit (in België dan) als er een hele belangrijke reden is om die test te laten doen bv bij DNA-afwijkingen.

Succes!

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 12:21
marjoontje

je zegt dat je 1,5 maand geleden voor het eerst sex gehad
en dat je 1maand zwanger bent,zover ik weet ben je dan niet 1maand zwanger maar dat je dan ook 1,5maand zwanger bent,als je die ander half maand geleden bevrucht bent,dan ben je ook ander half maand zwanger.misschien ben je nog wel lange zwanger want je moet rekenen van de eerste dag van je laatste mensrutatie,dus als jij ander half maand geleden sex hebt gehad,en je bent 14dagen daar voor ongesteld geweest ben je 2maand zwanger.

ik woon in duitsland en ik ken hier iemand die een dna test heeft laten doen en dat heeft 500 euro gekost,dit is niet door middel van bloed gedaan,maar door een haar van de vader en een haar van het kindje.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 20:36

bij mijn zoontje is 2 weken geleden dna afgenomen met behulp van wangslijmvlies het kan op zoveel manieren en ook als t kindje nog zo klein is

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 21:40
jerney

hoi hoi

ik wou even zeggen dat je echt met je ouders moet gaan praten ..
ik was 19 toen ik een vriendje kreeg na 3 maanden wou hij verder dan ik hij zei tegen mij dat als ik het niet deed hij het uit zou maken dus wat deed deze domme meid met hem naar bed met condoom en de volgende dag maakte hij het alsnog uit ik\over de zeik naar mijn moeder en vertelde dat het wel veilig was gevbeurt

na een paar weken werd ik niet ongesteld dus mijn moedr vroeg ben je niet zwanger ik wist het gewoon dat het zo was dus wij samen een test doen en ja hoor je 1e x en dan gelijk zwanger wie overkont dat...
ik heb er voor gekozen het weg te lkaten halen in deze tijd hebben ijn ouders me volledig gesteund

nu ben ik ondertussen 24 weekjes ver en ben er heel blij mee
heb geen spijt van de beslissing toen omdat ik weet dat dit kindje wel toekomst heeft

je hebt je ouders echt nodig in deze tijd ook al denk je soms dat ze er zijn om jhe te pesten
ik hoop dat mijn kinderen er ook net als ik met ons ovr kunnen praten

ik wens je heel veel succes met je beslissing

en wil je praten over je gevoelens ivm de abortus of iets je mag me altijd een prive berichtje sturen en ook al ken ik je niet ik zal een luisterend oor voor je zijn

dikke
xxxxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]