[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2007 @ 11:04 | Hallo, Ik zit in een ernstige probleem.. Ik ben 18 jaar oud en heb 1,5 maand geleden voor het eerst sex gehad.. En ja hoor ik ben zwanger als mijn ouders het te weten komen dan wil ik niet weten wat er allemaal kan gebeuren.. Ik ben nu inmiddels 1 maand zwanger en natuurlijk wil ik hem niet houden.. Maar mijn vriend(ex) gelooft niet dat de kind van hem kan zijn omdat we het veilig hebben gedaan maar hij is ook in mij gegaan zonder condoom maar niet klaargekomen. Het is inmiddels uit maar met de abortus willen we toch een dna test gaan doen en ik weet daar helemaal niks van af volgende week is het tijd dan wil ik hem echter weg hebben maar dna? hoe zit dat? |
| 18/05/2007 @ 12:03 | Hey meid Ik denk dat je een DNA test pas kan laten uitvoeren als het kindje geboren is. En een DNA test kost heel veel geld. Ik vind het spijtig voor je dat je het laat weghalen en dat je er niet met je ouders over kan babbelen. Ouders lijken soms de grootste boe mensen van de wereld, maar uiteindelijk is toch alles bespreekbaar. Ik weet dat je nog jong bent en jij bent diegene die de beslissing moet nemen, ik hoop alleen dat je je niet laat beïnvloeden door de buitenwereld. Ook al doe je het weg, ik zou er toch met mijn ouders over praten. Je gaat hen nodig hebben om die abortus te verwerken hoor. Misschien nu niet, maar vroeg of laat word je toch geconfronteerd met twijfels en dan is er niets zo makkelijk als een mama waar je kan bij uithuilen. Geloof me, een vriendin van mijheeft het ook laten doen. En wij als vriendinnnen konden ook veel steun bieden, maar uiteindelijk woon je wel bij je ouders en zij was blij dat ze haar moeder had om mee te babbelen. Ik denk dat ouders eerlijkheid van hun kinderen verdienen. |
18/05/2007 @ 22:19 ![]() | oh ja ps. ik ben zwanger geraakt door de pil en condoom heen alles is mogelijk echt waar en voorvocht alleen is al genoeg om zwanger te worden |
19/05/2007 @ 20:36 ![]() | bij mijn zoontje is 2 weken geleden dna afgenomen met behulp van wangslijmvlies het kan op zoveel manieren en ook als t kindje nog zo klein is |
[Reageer]

Dna test