< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 2de boeleke mag komen!!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2007 @ 13:10
vlinder

Online Status Stuur bericht
We hebben gisteren beslist dat een tweede schatje mag komen!!! yes yes yes
moet wel nog twee pilstrips nemen, kan bijna niet wachten?
Wie telt mee af?

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 13:22

Hey Vlinder

Ik zie dat onze kindjes ongeveer even oud zijn! Mijn zoontje is van 20/03/2006! Wij beginnen ook aan een tweede te denken. Ten vroegste vanaf september beginnen we eraan. Soms heb ik wel een beetje schrik voor de korte nachten en de drukte, maar al bij al hebben we een braaf zoontje, dus het zou moeten lukken zeker... Hoe snel was je van je dochter zwanger? Wij hadden geluk, van de tweede ronde raak, maar dat wil niks zeggen voor een volgende he...
Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 12:42
vlinder

Online Status Stuur bericht
Hey Ann!

Ja, dat was ook waarom mijn man eerst geen tweede wilde. Gaan we niet te weinig aandacht hebben voor onze dochter? Kunnen we het aan?
Ikzelf denk daar ook wel aan hoor, maar denk wel dat ik het aankan! soms bekruipt me wel een gevoel van schuld als ik denk dat mijn dochter mijn aandacht zal moeten delen! maar uiteindelijk heeft ze dan wel een broer of zus erbij he!
ik was ook meteen zwanger! nog tot 2 juli aan de pil en dan kunnen we eraan beginnen!
groetjes

Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 16:02

Hey Vlinder

Is het ondertussen zo ver? Ben je gestopt met de pil??? Ik was even dit topic kwijt, maar nu ben ik wel benieuwd of jullie ervoor gaan...
Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 22:25
verooke

Online Status
hallo
mag ik erbij?
ons dochter lore is nu 17 maand oud en sinds eergisteren zijn we ook begonnen met oefenen voor een tweede kindje...
Van mijn eerste zwangerschap heeft het tien maand geduurd voor ik zwanger was maar heb toen een miskraam gekregen, en op ons lore hebben we ook acht maanden moeten wachten dus ik ga ervan uit dat het wel weer een tijd zal duren al hoop ik nu al van niet...

groetjes verooke

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 13:20
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Verooke

Welkom zou ik zo zeggen... Ik hoop van harte dat het deze keer wat vlotter gaat, en dat jullie zonder problemen gauw een tweede boeleke mogen verwachten. Wij twijfelen nog steeds een klein beetje. Echt nog geen zin in al die slapeloze nachten. We zijn nu nog steeds compleet oververmoeid. Van de andere kant, als je eerst volledig recupereert en dan moet je je 'geregeld' leven weer inruilen voor het leven met een baby in huis, dat zal ook wel zwaar zijn he. We zullen zien. Ik heb nog één nuvaring in huis, dus nog goed voor één maand. Daarna beginnen we eraan, of opteren we opnieuw voor toch nog een doosje nuvaring (drie maand...). Wordt vervolgd...

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 14:24
Nessie

Hallo! Hier ook nog eentje waar de grootste twijfel is verdwenen. Eerst wilden we bij 1 blijven, maar nu denken we dat het leuk zal zijn voor ons zoontje om er een speelkameraadje bij te hebben.
Al denken we natuurlijk ook aan al hetgeen niet zo vlot zal gaan, zoals de onderbroken nachten, de uren in de wachtzaal van de gyn of KA, de aandacht die verdeeld moet worden en de drukte...
Maar net daarom wil ik ook niet te lang meer wachten voor een 2e, zoveel te ouder dat Ilian wordt, zoveel te langer is hij ook alleen en is hij het gewoon van de aandacht voor zich te hebben en zal het denk ik moeilijker worden voor hem om die te delen met een brusje.

Maar dat gaan we er dus allemaal bijnemen en er komt dus toch nog een kindje!!
Wanneer we net gaan starten is nog niet zeker, maar waarschijnlijk augustus of september. Ik ben nu aan een laatste pilstrip van harmonet bezig en zou daarna op aanraden van mijn gyn met een andere pil moeten starten (owv tussenbloedingen die blijven). Nu is het wikken en wegen of ik die nieuwe pil in huis ga halen en die nog eerst 3 maanden nemen of gewoon na deze strip rustig beginnen en zien hoe mijn cyclus is.
Ik vind het onnozel om die nieuwe pil te starten omdat ik na de geboorte van de 2e (bijna zeker) geen kindje meer wil en dan zal kiezen voor een hormoonspiraal. Het kopen van die pil is dan toch weggesmeten geld hé.
We zien wel, mijn ventje moet er eerst nog eens goed over nadenken. Maar dat kan snel veranderen eens hij aan het gedacht gewend is hoor.
En ik betrap me er nu echt wel op wat ik dan allemaal moet bijkopen, ik ben al namen aan het bedenken, kleertjes aan het sorteren die nog kunnen dienen... Erg hé, hebben jullie dat zo ook? Ik ben er blijkbaar weer helemaal klaar voor!

Alé, ik zal het hier maar eens bij laten, anders hebben jullie geen plaats meer.

Tot snel en succes met klussen!

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 15:08
roosje

Hey iedereen,

Hier is ons 2e boeleke op komst,perfect op timing want mijn dochtertje gaat al naar kleuterklasje en is overdag droog,zodus minder gedoe met de pampers.Bij mijn dochtertje heeft het 3 jaar geduurd eer ik zwanger was,daarvoor nog MK,bij mijn zoontje nu duurde het 10 maanden.Mijn dochtertje kijkt erg uit naar de geboorte van broertje want er zijn bij ons geen kleine kindjes in de familie,zodus kan ze alleen spelen met leeftijdsgenootjs op school en bij de onthaalmoeder.
Veel succes allemaal!!

[Laatst gewijzigd door roosje - 21/07/2007 @ 15:10] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]