[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2007 @ 15:27 Mie | Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Ik heb in september een mirena spiraal laten zetten. De eerste twee maanden heb ik nog wat last gehad van bruinverlies, maar nadien niets meer. Misschien heel af en toe een dagje wat bruinverlies (spotting), maar meer was het niet. Nu had ik een paar weken geleden bij het vrijen het gevoel dat ik iets voelde, dat er precies iets in de weg zat, mijn vriend voelde het ook. Dus had ik een afspraak gemaakt bij de gyn. Dat was vorige week maandag. Ze kon het niet zien zitten en nu heb ik een afspraak voor een echo voor de zekerheid. Ze heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om een uitstrijkje te nemen en dat kon wat bruinverlies geven. Maar nu heb ik deze week (een week later dus) echt wel mijn regels. Niet zomaar wat bruinverlies, en ook menstruatie buikpijn. Dat kan toch niet enkel van dat uitstrijkje zijn? Ik vind het zo raar dat ik ineens wel mijn regels weer heb. Ik zou beginnen denken dat dat spiraaltje er echt niet meer zit... Iemand hier ervaring mee? Bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Mie |
| 31/05/2007 @ 16:09 Mie | Dag Anna, Bedankt voor je reactie! Ja, ik heb binnen twee weken een echo. Ik heb er nu helemaal geen last meer van. Dus ofwel zijn inderdaad de draadjes gewoon te kort afgeknipt en zal die nog mooi op z'n plaats zitten. Ofwel is die afgestoten... Je vraagt je dan wel af of je dat dan niet zou merken? Groetjes, Mie |
[Reageer]

Mirena