< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » echo 16 weken: meisje ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
echo 16 weken: meisje ????
07/06/2007 @ 11:25
amerasu

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

zo spijtig dat je grootmoeder zich uitgesloten voelt, dat is ook niet de bedoeling he.

ja was er zeker van dat ze ze niet mooi vonden want anders hadden we er positieve commentaar op gekregen en nu keken ze er is vlug naar om er niks op te zeggen en ze terug te geven.

maar was er gisteren nog met mijn man aan het over praten dat we mss voor de dichte familie toch iets speciaals kunne maken en dat de andere suikerbonen dan iets is voor het "gewone" bezoek.denk wel dat dat leuker gaat zijn voor hen.

groetjes

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:53
zoem

Hallo,
wel spijtig van die suikerbonen. Vind het eigenlijk wel erg dat ze zo koel gereageerd hebben. Zelfs al vind je het niet écht mooi, geef je bij zo iets toch nog een complimentje, vind ik. Trek het je niet te fel aan.
Je kan altijd nog iets speciaals doen voor familie als je je dan beter voelt.
Hoe voel je je ? Ik heb veel last van de warmte. Ben 's avonds echt kapot.
groetjes
zoem
Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 08:27
amerasu

Ik vond het wel een beetje spijtig op de moment zelf maar had me er al snel over gezet...
het kan niet iedereen zijn smaak zijn...
maar ja nu toch gaan uitkijken voor iets speciaals voor de nabije familie dat ze toch een leuker aandenken hebben dan.

op zich valt het wel mee met hoe ik me voel, beetje last van de warmte maar niet zo enorm veel oef...
maar voel echt wel heel veel pijn in mijn linker lies en in mijn schaamstreek door dat mijn spieren losser worden daar of zo iets (denk ik.)

voor de rest heel weinig geslapen vannacht, mijn ventje slaapt al twee nachten heel moeilijk dus dan is dat een gedraai en een gezucht heel de nacht door.
maar gelukkig kan ik de volgende dag nog altijd wat blijven liggen.tenminste als mijn mij niet dwingt om iets te gaan eten omdat ik me anders zo raar voel.

vandaag heb ik het huis voor mij alleen mijn ventje is weg met mijn vader...dus ga alles lekker op mijn gemakje doen.
en morgen gaan stemmen...

en wat zijn jou plannen voor het weekend??

nog veel plezier in elk geval.

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 08:41
amerasu

Had vannacht een redelijk moeilijke nacht...voor ik ging slapen al last van maagzuur, maar was geminderd, dan moet ik midden in de nacht naar het toilet en dan begin het terug...voelde me dus ni zo fantastisch.
vandaag gelukkig nog even nergens last van, alhoewel terwijl ik me terjuist aan het douchen was begon mijn onderrug helemaal pijn te doen.
ach ja nog eventjes doorbijten...
maar al die kwaaltjes dat kan toch niet zijn door dat ik teveel doe...ik doe amper iets, heb gisteren gewoon de woonkamer geveegd en de afwas gedaan en toch pijn in mijn onderrug.
en als ik in bed ga liggen heb ik opeens harde buiken...gezellig hoor
nog een fijne dag vandaag...

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 19:48
zoem

Hallo amaresu ,
jammer dat je je dit weekend niet goed voelde. Die pijn in de onderrug is lastig en ook dat maagzuur is zeer onaangenaam. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook.
Probeer veel op je linkerzij te rusten. Dat is wat mijn dokter me toen heeft gezegd. En ook niet te laat eten 's avonds (heb ik zelf al een paar keer gemerkt).
Als je té veel harde (en pijnlijke)buiken krijgt, bel je misschien best eens naar je gynaecoloog. Ik weet niet meer hoe vaak je ze mag krijgen.

Beterschap;
zoem
Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 07:00
amerasu

en hoe was jou weekend??

vanavond moet k naar de huisdokter om mijn bloeddruk te laten meten...
spannend.
mijn ventje is super lief voor me...k mag van hem ni te veel doen.
maar ja dat gaat niet altijd want soms zie ik iets liggen da moet gedaan worden en dan ja dan wil k het laten liggen maar dan denk ik er heel de tijd aan

en werken vandaag???

groetjes amerasu

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 20:04
zoem

Hallo,
Moest vandaag gaan werken. Heb veel last van de warmte en voel me duizelig en heel erg moe. En als ik er dan aan denk dat het misschien nog veel warmer wordt en we nog niet eens echt aan de zomer begonnen zijn, krijg ik het nog warmer.
Alles ok met je bloeddruk ?
groetjes
zoem
Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 10:50
amerasu

gisteren dus naar de huisarts geweest, was veel te warm daarbinnen...
moest ook een urine staaltje meenemen en daarmee was alles in orde..dus geen eiwitten in mijn urine wat dus toch wel ergens een opluchting is...
mijn bloeddruk ja...de eerste maanden is die altijd 12 over 7 geweest en dan bij de gyne de laatste keer was die 13 over 8 en gisteren bij de huisarts was die 15 over 9 dus die daalt dus duidelijk niet. binnen twee weken is terug naar de huisarts...met een nieuw potje urine en voor een bloedtest en ook nog is voor de bloeddruk...dus ik hoop zohard dat die zakt tegen dan.
ga alleennog maar water drinken vanaf nu en heel gezond eten. het is niet dat ik in kilos verzwaar...maar 3 kilo en half tot nu van in het begin, maar het is gewoon die bloeddruk die blijft stijgen.
was niet leuk om te horen.
maar ja ze volgen het tenminste heel goed op en dat is wel een geruststelling om te horen.
van de warmte heb ik eigenlijk niet meer last dan anders buiten dat ik 'savonds geen dekens of zo op mij wil om te slapen en dat ik als k buiten ben wat meer zweet dus op dat vlak lukt dat nog bij mij.
maar inderdaad wat als het warmer wordt.

wat voor werk doe je??

groetjes amerasu

hopelijk heb je een goede dag vandaag zonder teveel last.
en zonder teveel warmte.

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 15:03
zoem

amaresu ,
heb je mijn privé-berichtje ontvangen ?
zoem
Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 17:59
amerasu

yep heb het nu ontvangen...

groetjes

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 22:17
zoem

Hallo,
heb je berichtje ontvangen.Schrijf je morgen. Heb nu niet veel tijd. Voel me heel erg moe en heb hoofdpijn. Voor de rest alles ok. Ik kijk nog even tv en ga dan slapen.
Hopelijk gaat het met jou allemaal goed.
zoem
Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 20:26
amerasu

hey;

bij mij kan het ook veel beter hoor, ben heel de dag door zo moe, heb precies elke dag een middagslaapje nodig.
en heb ook super veel last van rugpijn en bandenpijn aan mijn lies.
voor de rest gaat het eigenlijk wel goed hoor...morgen bij mijn schoonouders gaan eten.
is wel gezellig.
en rustig verder aftellen naar de baby's uitgerekende datum.
toch nog een beetje nerveus om alles op tijd in orde te krijgen.
en heb jij grote plannen voor dit weekend??
ik hoop dat je je snel beter voelt.
rust maar wat uit.

groetjes amerasu

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]