Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/06/2007 @ 21:53 zoem | Hallo, wel spijtig van die suikerbonen. Vind het eigenlijk wel erg dat ze zo koel gereageerd hebben. Zelfs al vind je het niet écht mooi, geef je bij zo iets toch nog een complimentje, vind ik. Trek het je niet te fel aan. Je kan altijd nog iets speciaals doen voor familie als je je dan beter voelt. Hoe voel je je ? Ik heb veel last van de warmte. Ben 's avonds echt kapot. groetjes zoem |
| 10/06/2007 @ 19:48 zoem | Hallo amaresu , jammer dat je je dit weekend niet goed voelde. Die pijn in de onderrug is lastig en ook dat maagzuur is zeer onaangenaam. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Probeer veel op je linkerzij te rusten. Dat is wat mijn dokter me toen heeft gezegd. En ook niet te laat eten 's avonds (heb ik zelf al een paar keer gemerkt). Als je té veel harde (en pijnlijke)buiken krijgt, bel je misschien best eens naar je gynaecoloog. Ik weet niet meer hoe vaak je ze mag krijgen. Beterschap; zoem |
| 11/06/2007 @ 20:04 zoem | Hallo, Moest vandaag gaan werken. Heb veel last van de warmte en voel me duizelig en heel erg moe. En als ik er dan aan denk dat het misschien nog veel warmer wordt en we nog niet eens echt aan de zomer begonnen zijn, krijg ik het nog warmer. Alles ok met je bloeddruk ? groetjes zoem |
| 13/06/2007 @ 15:03 zoem | amaresu , heb je mijn privé-berichtje ontvangen ? zoem |
| 13/06/2007 @ 17:59 amerasu ![]() | yep heb het nu ontvangen... groetjes |
| 14/06/2007 @ 22:17 zoem | Hallo, heb je berichtje ontvangen.Schrijf je morgen. Heb nu niet veel tijd. Voel me heel erg moe en heb hoofdpijn. Voor de rest alles ok. Ik kijk nog even tv en ga dan slapen. Hopelijk gaat het met jou allemaal goed. zoem |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

echo 16 weken: meisje ????

mij niet dwingt om iets te gaan eten omdat ik me anders zo raar voel.