[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2007 @ 19:39 Anoniem | Hallo, Ik ben klaar met kinderen krijgen en heb nu de condoom als anticonceptiemiddel. Hoe betrouwbaar is dat als je hem altijd goed omdoet? Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het scheurt of afgleid als je altijd goed oplet. Wie kan heeft jarenlange goede of slechte ervaring? groet, |
| 18/05/2007 @ 19:52 Marleen | Ik heb er niet zoveel ervaring mee, maar heb begrepen dat een condoom niet zo heel betrouwbaar is. Er gaan veel dingen mee mis. Als je echt geen kinderen meer wil, waarom dan geen knoopje er in leggen?? Of minder drastisch een spiraaltje?? |
| 18/05/2007 @ 20:33 Anoniem | Het leek mij altijd heel betrouwbaar, maar in die tijd waren ongelukjes niet erg. nu 3 kinderen later zit ik niet meer op een ongeluk te wachten. durf geen hormonen te nemen vanwege hart en vaat ziekten in de familie. en een knoopje lijkt me wel heel permanent, maarja dat is eigenlijk de bedoeling uiteindelijk ook. Toch lijkt mij dat je met condooms alleen ongelukjes hebt als je er rare dingen mee doet. maar dat wil ik dus weten; of mensen er ook narigheid mee hebben zonder aanleiding. |
| 21/05/2007 @ 14:11 barbara | heey ik wil even reageren. wij gebruikten altijd het condoom , en hij is toch 2 maal gescheurt in 1 jaar ongeveer,, de 1ste x niks aan de hand, en de 2de x was het raak. wij deden hem toch echt altijd goed om en hoe hij is gescheurt weet ik niet, maar het gebeurde en ik was zwanger. gelukkig is alles goed gekomen en hebben we een pracht van een zoon, inmiddels komt de 2de er alweer bijna aan, zo zie je maar wat een gescheurt condoom je kan opleveren :) maar hierna zit ik ook te bedenken wat ik voor anticonceptie ga nemen, ik zit momenteel niet op een 3de te wachten ... ik zit te twijfelen tussen een spiraaltje of de ring.. als ik ben bevallen ga ik maar eens langs de ha om het te bespreken zelf vind ik het condoom niet zo heel betrouwbaar meer , maar misschien ben ik wel een enkele die toevallig zwanger werd door een gescheurd condoom en is de kans met de pil of iets dergelijks wel even groot..! |
| 22/05/2007 @ 13:32 Anoniem | bedankt voor de reacties. zelf heb ik ooit een keer een ongelukje gehad (condoom afgegleden) maar dat was nog toen ik jong en onervaren :-)) was. gelijk morning after genomen en sindsdien geen voorvallen meer gehad. nu is de grap dat ik nog niet ongesteld ben geworden maar er is ook niks vreemds gebeurt met het condoom. ik neem aan dat ik gewoon wat ontregeld ben want het is toch echt niet mogelijk dat je zwanger wordt als er geen scheur in zit....??? groet, |
[Reageer]

hoe betrouwbaar is condoom?