[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2007 @ 19:39 Anoniem | Hallo, Ik ben klaar met kinderen krijgen en heb nu de condoom als anticonceptiemiddel. Hoe betrouwbaar is dat als je hem altijd goed omdoet? Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het scheurt of afgleid als je altijd goed oplet. Wie kan heeft jarenlange goede of slechte ervaring? groet, |
| 18/05/2007 @ 19:52 Marleen | Ik heb er niet zoveel ervaring mee, maar heb begrepen dat een condoom niet zo heel betrouwbaar is. Er gaan veel dingen mee mis. Als je echt geen kinderen meer wil, waarom dan geen knoopje er in leggen?? Of minder drastisch een spiraaltje?? |
| 18/05/2007 @ 20:33 Anoniem | Het leek mij altijd heel betrouwbaar, maar in die tijd waren ongelukjes niet erg. nu 3 kinderen later zit ik niet meer op een ongeluk te wachten. durf geen hormonen te nemen vanwege hart en vaat ziekten in de familie. en een knoopje lijkt me wel heel permanent, maarja dat is eigenlijk de bedoeling uiteindelijk ook. Toch lijkt mij dat je met condooms alleen ongelukjes hebt als je er rare dingen mee doet. maar dat wil ik dus weten; of mensen er ook narigheid mee hebben zonder aanleiding. |