< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 4 maand zwanger en trouwen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
4 maand zwanger en trouwen
18/05/2007 @ 22:39

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Begin Augustus trouwen wij en dan ga ik 4 maans zwanger zijn. Ons tweede kindje is van harte welkom maar een beetje rapper gekomen dan gepland want het was meteen raak en bij ons eerste was het maar na 6 maand dat ik zwanger was. Nu heb ik al mijn trouwkleed maar die moet nog aangepast worden en vraag mij daarbij af of dit problemen kan geven.
Kent er nog iemand die situatie??

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 22:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ben getrouwd met mijn ex als ik 5maanden zwanger was en bij mijn huidige man zijn we getrouwd als ik 4,5 maanden zwanger was en dat gaf geen problemen. Als we planden om te trouwen beide keren ware we niet van plan voor kindjes dus heb ook direkt mijn kleed moeten veranderen, maar alles is perfect gelopen.

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 09:14
Xanthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Ik wil je al een dubbele proficiat komen wensen, voor je huwelijk en babytje dat op komst is. Maak je niet teveel zorgen en maak van allebei het beste meid.

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 11:30
Nes

Online Status
Hey, ik zit in hetzelfde schuitje.
Wij trouwen in juli en zal dan 3.5 maand zwanger zijn. Wij hadden ook niet gedacht dat het van de eerste keer raak zou zijn, maar zo zie je maar hé
Wij zijn van plan om iedereen op ons trouwfeest in te lichten dat we een kindje krijgen. Onze ouders en beste vrienden weten het al wel, maar voor de rest niemand. Best wel spannend en ik hoop dat ik tot dan ga kunnen zwijgen...
Ik ga mijn kleed later passen dan voorzien, zodat er ni zoveel tijd meer tussen pasbeurt en trouw zit. Ik ga toch voor alle zekerheid vragen dat ze wat 'ruimte' overlaten, je weet maar nooit hé...

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 15:12

Online Status Bekijk profiel
Bedankt voor de toffe reacties ik ben blij dat er nog mensen van het zelfde dubbel geluk hebben mogen of gaan genieten

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 16:58
sharon

Online Status Stuur bericht
Hallo,
hier nog een gelukkige!!! We trouwen 31 augustus en zal dan 5 maand zwanger zijn...
Het vervelendste zal de kledij zijn he vrees ik... Maar daar zullen we wel iets op vinden. Bij ons is het niet voor de kerk of zo dus mag het wel iets minder traditioneel zijn!!
Hebben jullie al een kleed of zo??
groetjes,
sharon
Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 13:22
loutje

Online Status
hey

wat grappig dat er zoveel vrouwen gaan trouwen tijdens de zwangerschap,
ik ga ook trouwen op 20-07-2007 ik zal dan 6 mnd zwanger zijn,
wij gaan trouwen in traditionele indonesiche kleding, omdat mijn vriend indisch is vonden we dat wel leuk,
gelukkig dat die kleding meestal uit veel stof bestaat en er dus flink wat ruimt gecreeerd kan worden,
dus heb ik daar geen stress over,
ik wens iedereen een mooi en gelukkig huwelijk toe
en een fijen zwangerschap!!!

groetjes lou

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]