< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » elke avond huilen bij slapen gaan.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
elke avond huilen bij slapen gaan.
19/05/2007 @ 19:36
Anoniem

het is weer zover. we waren er een tijdje vannaf maar het is weer begonnen. het huilen! onze zoon is nu 6mnd en heeft steeds periodes dat hij huilt(savonds) bij het slapen gaan.
overdag dus niet,dan slaapt hij zo in maar brengen we hem tussen 7 en 8 na bed om te gaan slapen(en hij is dan echt moe) huilt hij maar door, we pakken hem dan na 5min. op en brengen hem in de arm in slaap en leggen hem dan terug,dan slaapt hij wel, maar vaak word hij savonds en snachts ook wakker en kan ik hem ook in slaap brengen, waarom zou dit zijn? hij wil zijn fopspeen niet en raakt helemaal overstuur laten we hem huilen.
ik vind het zo sneu en zo vermoeiend om hem steeds weer in slaap te wiegen,vooral de nachten.
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 20:16
ik

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ons zoontje heeft dat ook eventjes gedaan.
We gingen eerst direkt terug , maar geen babbeltje slaan č. Dan na 5 min huilen (dus niet oppakken, tenzij ontroostbar) teruggaan, in bedje leggen, ne keer over zijn rugje of zo wrijven en naar buiten gaan.
Dan na 10, na 15, na 30 min, na 45 min, 1 uur
Bij ons was het meestal na 30 minuten over en dan na een dag of 3.

Als je het probeert, succes ermee

Groetjes

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 21:39
thiamberlie

ik heb hier hetzelfde probleem met mijn dochtertje van 21 maanden. zij moet geen tutter hebben, anders denk ik, "potjandorie, kon ik maar die tutter in haar mond stoppen, dan zou ze zwijgen"
wij hebben het ook gedaan zoals 'ik' hieronder het vertelde.
en het heeft bij ons ook geholpen.
nu weent ze nog altijd, maar op een hele andere manier. ze huilt haareigen in slaap. wel zielig hoor, maar dat is nu eenmaal zo. ik hoor ht direct als er iets anders is, aan haar manier van huilen, en dan ga ik wel direcht kijken. en als ze het langer dan 1 uur volhoud, dan ga ik haar ook halen, maar dan neem ik haar mee naar het grote bed. zodat ze nog altijd weet dat ze toch nog moet gaan slapen. maar het gebeurd niet veel dat ik haar nog uit haar moet gaan halen hoor.

groetjes, nathalie

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 21:48
Marleen

Het kan zijn dat je kindje al te moe is om te gaan slapen, probeer het anders eerder naar bed te doen.
Maar veel kinderen hebben het huilen nodig om alles te verwerken van een dag. Alle indrukken. Die van ons heeft heel lang in zijn slaap gehuild.
Met 6 maanden kan je je kindje een kwartiertje laten huilen. Het moet wel zijn gevoelens kunnen leren uiten
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 23:22
ik

Ik test effe of het terug gaat

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 15:23
Liza

Soms kunnen ze ook last hebben van de tanden. Dat heeft onze zoon nu ook.. Ik zie al een streepje in zijn kaakje en hij is erg huilerig en doet hazeslaapjes.

Succes ermee!
Liza

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]