< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » vraagje, weet niet wat ik moet denken...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
vraagje, weet niet wat ik moet denken...
19/05/2007 @ 19:55
Lies

Hoi iedereen,

Ik schets even mijn verhaal:

Op 16 april, ik was toen 6 weken zwanger, kreeg ik een miskraam.
Wat volgde was een bloeding van 5 dagen (curetage was niet nodig).
De gyn zei dat ik dit mocht aanzien als maandstonden en dus ook op die manier m'n volgende vruchtbare periode kon berekenen.
Ongeveer op het moment dat de eisprong moest komen had ik 2 dagen slijmerig verlies (wat toch wijst op een nakende eisprong als ik mij niet vergis?)
Ik heb al altijd een cyclus van ong 28 dagen gehad wat dus wil zeggen dat ik nu al enkele dagen overtijd ben.
Ik wil nog niet testen want het kan evengoed zijn dat mijn cyclus na het MK nog danig in de war is denk ik zo.
Wat ook nog is: bij mijn vorige 2 zwangerschappen (waarvan de laatste dus eindigde in een miskraam) had ik direct pijnlijke borsten en nu voel ik helemaal geen enkel zwangerschapsteken.
Bij de vorige 2 keer was ik wel steeds direct zwanger.
Stiekem hoop ik dus een beetje...

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of mijn redenring klopt?
Alle berichtjes zijn welkom.
Groetjes,

Lies
Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 12:52
Jedi

Online Status Stuur bericht
Hey Lies,
Ik denk wel dat je gyn gelijk heeft, aangezien je zes weken ver was.
Mijn ervaring na mn eerste miskraam (op 9 weken) was dat mijn cyclus onveranderd bleef. Maar na mn tweede miskraam (met curretage op 13weken) werd mn cyclus zo'n 2dagen korter. Ik zou als ik jou was een weekje wachten en dan testen. Khoop op positief nieuws voor jou.
Groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 17:14
greet

Online Status Stuur bericht
hoi lies ,

mijn cyclus is normaal altijd 26 dagen , nu , na een miskraam op 8 weken , zijn mijn eerste er na 29 dagen , terwijl de gyn gezegd had dat het toch wel 8 weken kon duren. ik heb mijn eisprong gevoeld en 13 dagen later , nu dus , ben ik ongesteld.
ik duim mee voor je !
wij moesten één ronde wachten , dus kunnen we er nu terug voor gaan.

groetjes , greet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]