< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » ik heb raad nodig!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
ik heb raad nodig!!
19/05/2007 @ 21:01
myriam

Online Status Bekijk profiel
myriam
19/05/2007 - 19:57

hallo,

ik ben myriam en zoals je het kan zien ben ik voor de tweede keer zwanger.

Mijn tweede zwangerschap verloopt niet zoals de eerste en daarom had ik graag wat raad of gedachten van jullie willen hebben!

ik ben sinds een 2 tal dagen niet echt op mijn gemak daar ik pijn heb in mijn onderbuik! Het is niet echt een stekende pijn maar zo een zinderende pijn! Ik heb hierbij geen wit verlies of bloed verlies maar ik vraag me af wat het zou kunnen zijn!

Ik heb wel veel stress de laatste tijd en vraag me af of er niets aan de hand met mijn baby! zou het kunnen dat het al oefenwëeen?? kan dat zijn als je 27 weken ver zijt!

de pijn is wel niet continu maar komt toch terug als ik op een bepaalde manier zit of lig of als ik bezig ben met mijn huishouden!

dank je voor jullie reacties!!

myriam

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 21:56
Marleen

Ik ben geen dokter en zou zeggen luister naar je eigen gevoel. Als jij denkt dat het niet erg is laat het dan gaan. Ben je toch ongerust, maak dan een extra afspraak met je vk. Ze zijn ervoor, ze worden er voor betaald en ze vinden het neit erg als je een keertje voor niets komt. Beter een keer te veel dan een keer te kort. Maar jij moet echt op je eigen gevoel af gaan
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 22:16
myriam

hallo marleen!!

merci voor terug te reageren!!

ik moet dinsdag naar de gynecoloog en ik had gedacht om te wachten tot dan maar als het niet beter word zal ik wel vroeger gaan denk ik!!

het is wel niet continu dat ik pijn heb hoor en het is echt goed te verdragen!!

ik probeer me rustiger te gedragen en minder te stresseren want ik ben een zenuwachtige persoon en dan verbetert het de situatie ook niet!!

kan het zijn dat het oefenweeen zijn???

ik heb dat niet bijn mijn eerste kindje gehad!

xxx myriam

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 22:51
yoda

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Ik had ook pijn onder de navel ter hoogte van mijn bekken en dat waren stekende pijnen. Ben toen zo ongerust naar het ziekenhuis gegaan en het is dus een pees dat ontstoken is. Op zich geen ramp, maar als mijn kindje er is leuk tegenaan gaat liggen, of sjotten dan kan het dus veel pijn doen. Heb ook ontstekingsremmers gekregen. Maar op het moment dat ik wist vanwaar de pijn kwam denk ik laat het maar pijn doen zolang het kindje maar in orde is!!!
Dus maak jezelf niet ongeruster want dat is ook een stress !
Sterkte

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 10:21
myriam

goeiemorgen!!

hier ben ik weer ze!!!

ik heb vanacht toch kunnen slapen en heb wat minder pijn gehad!! maar de bb heeft niet anders gevonden dan de hele tijd onderaan (mijn blaas ) te schoppen!!

ik denk dat de pijn dat ik heb het gevolg is van mijn gewrichtsbanden die aan het uitrekken zijn voor de (bevalling)--> ik heb het in een boek gelezen en dat het niet abnormaal is!!

ik ga het verder in de gaten houden maar moest het toch verder meer pijn beginnen doen zal ik toch eens naar het zh gaan voor een echo!

ik kan niet wachten tot dinsdag morgen zo kan ik mijn bb nog eens zien en kan ik vragen stellen aan de gyne!!

Hoe gaat het anders met jou??? en je zwangerschap??

ik hoop dat je herstelt van het ziek zijn!!!

ik vind het geestig om eens met mensen te kunnen praten over ons zwangerschap! mensen die al ervaring hebben en die ons toch een beetje kunnen geruststellen als we ons zorgen maken!!

vele groetjes myriam

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 20:27
yoda

Hoi

Ik denk dat die peesontsteking wel genezen is. Had toen ontstekingsremmers moeten nemen. Al bij al als ik nu pijn heb geraak ik niet meer zo in paniek want ik weet dat de baby tegen vanalles kan liggen en dat dit zeer kan doen. Dus gewoon tanden bijten dan. Heb het ondertussen zo druk gehad dat ik eigelijk er allemaal niet meer zo bij stil stond en het er gewoon bijnam.
Groetjes

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 21:38
myriam

hallo yoda!!

ik ben blij te horen dat het goed gaat met jou!!

Hier gaat alles ook beter!! ik heb geen pijn niet meer aan mijn onderbuik!

de gyne zei dat het waarschijnlijk was doordat ik me druk maakte om de problemen en andere zaken!!

nu doe ik het wat rustiger en heb ik geen zo'n pijn meer, wel af en toe harde buiken maar ik heb me laten vertellen dat het normaal is tegen het einde van de zwangerschap!

ik begin nu meer en meer ook problemen te ondervinden met het lang wandelen en ook als ik te lang rechtstaat
maar ja het is allemaal normaal denk ik
!!
geniet nog van je zwangerschap hé

groetjes myriam

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 21:06
yoda

Hey

Hier dezelfde klachten ! Geen lange wandelingen, meer ! Alleen op het laatste hé dat zou helpen bij sneller te bevallen maar dan wel hopelijk niet in en hittgolf ! hi hi
Geniet ook maar alvast van de rust dat je nog hebt want hoor van iedereen dat het echt gedaan is nadien !
Groetjes en tot hoors
Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]