< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » berroerd

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/05/2007 @ 10:05
mij

Online Status Stuur bericht
hey hoi
het is de zoveelste vraag over misselijk zijn maar ik
kon er hier niet echt een duidelijk iets over vinden wat
je er nou het beste tegen kan doen.

ik ben ruim 6 weken zwanger en voel me ziek . en het is geen griep want dat voelt anders.

zijn er ook homeopatiesche middeltjes of zo voor te krijgen.
ga volgende week het weekend weg met mijn ouders en broer en vriending (en mijn man en kinderen natuurlijk). wil dan graag een beetje goed te pas zijn.
gr en bedankt.

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 12:37
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Er zijn wel homeopatische middelen, maar laat je goed voorlichten. Niet alles mag je zomaar nemen. Vraag het anders aan je huisarts.

Ik ben van week 7 tot week 12 enorm misselijk geweest en heb verschillende middeltjes geprobeerd. Bij mij heeft niks geholpen. Ik heb gewoon mijn tijd uit moeten zitten.

Het goede nieuws: het gaat echt over.

Succes!!

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 12:44
Jedi

probeer okoubaka, heeft mij geholpen.

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 19:08
mij

ja ik denk ook dat je er weinig aan kan doen.
heb er bij mijn 2 andere zwangerschappen geen last van gehad.
dus dit is ff wennen.

dat okoubaka of zo iets wat is dat en waar koop je dat.
gr

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 19:21
handan

hoi Aud3
Ik heb bij mijn 1e zwangerschap Emesafene gebruikt en dat gebruik ik nu weer. Is op voorschrift van mijn huisarts en is niet schadelijk voor je baby. Ik was echt de hele dag door misselijk en het was voor mij niet meer uit te houden. Ik voel me een stuk beter. Vraag maar aan je huisarts wat hij/zij ervan vindt. Sucses!! Nog even volhouden...

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 19:25
mij

ik moet morgen bellen naar de dokter voor de eerste controle en dan vraag ik het.
anders lukt het wel maar ik ga volgende week een weekend weg en denk niet dat ik zo zo gezellig ben.

het is ook niet zo dat ik de heledag moet spuggen of zo.
maar ben wel de hele dag misselijk blhe. en daar door
functioneer ik niet.
bedankt he

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 09:40
Jedi

dat gevoel ken ik. In de eerste 3maanden heb ik 2weken lang niet van mijn zetel gekunnen van de misselijkheid, kon niet koken of ik zat op de wc te braken. Oeh, verschrikkelijk gewoon. Maar....het gaat over, soms had ik nog wel van die momenten dat ik iets rook en zonder eerst misselijk te worden plots moest overgeven.
Okoubaka is homeopatisch en zonder voorschrift. Het hielp me om de misselijkheid voor te zijn, na die twee weken toch hihi. Wanneer ik de misselijkheid voelde opkomen nam ik een tabletje.
Succes

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 10:10
mootje

Online Status
ik heb alles al geprobeerd,maar bijmij mag het niet baten,ik ben nog steeds elke dag behoorlijk beroerd,en moet brakenze zeggen dat het overgaat,nou ik denk dat ik er 9 maanden mee blijf lopen,ik kan er toch niks aanveranderen,dus moet het er maar bijnemen.als ik een weekeind wegga en ik ben zo beroerd,sorry maar ik kan er ook niks aan doen,het hoort er nu eenmaaal bij
veel succes iedereen met zn zwangerschap en de kwaaltjes die erbij horen
groetjes mootje

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 20:29
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Ik zit nu ook in de 6e week en ben vreselijk beroerd.
Mijn kwaliteit van leven is op dit moment 10%

ik moet sochtends van 8 tot 12 proberen om niet over te geven, voel me echt hondsberoerd.
Tegen een uur of 13.00 kan ik de straat op om vervolgens rond 15.00 in elkaar te storten van moeheid.

na 17.00 knap ik weer even op en om 19.00 voel ik me weer weeeig.

Het is zo erg dat ik me helemaal niet van mijn zwanger zijn kan genieten. Op dit moment vind ik er niets aan. Ik voel me slecht en word er depressief van!
Ik hoop echt op een oplossing. Wat is dat Oubokou precies? Is het alleen op doktersvoorschrift?

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 20:40
mij

hey rosie
zo te horen heb je het goed te pakken. wel iets slimmer als mij. ik kan niet overgeven gelukkig misschien maar dan ben je wel weer ff de druk kwijt.

ik ben ook heel moe en dan dat beroerde gevoel, heb nergens zin in zelfs niet om mijn haar te kammen en mascara op te doen. (normaal nooit zonder of een ongekapt kapsel over straat)

de assistent zij vanmiddag tegen mij. hoe beroerder je bent des te zwanger je ook bent.
daar hou ik me maar aan vast.
suc6

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]