[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2007 @ 11:39 Suze | Hoi Hoe voelt het als je beeb de hik heeft? Ik heb al een paar keer een soort zacht geschok gevoeld, het was niet echt het gevoel van schoppen, en het was heel ritmisch en hield wat langer aan ( 5, 6 minuten of iets langer), ik vond het alleen zo snel gaan voor de hik. Het was om de seconde ofzo...Maar ik kon het niet plaatsen wat het anders zou zijn... ![]() Hebben jullie dit ook al een keer gehad? Ik zie jullie berichtjes wel, doei kus Suze ![]() |
| 23/05/2007 @ 09:04 Endorfientje | Dat zal de hik inderdaad wel zijn hoor! Deze keer voel ik ons kindje niet zo hikken (misschien moet dat nog komen). Maar bij ons Alexandertje voelde ik het heel fel. Hoe verder in de zwangerschap hoe duidelijker. Op het einde was het soms echt een gebots daar beneden tegen mijn bekken! Zo oefenen die kleintjes hun middenrif wat nodig is voor het ademen als ze geboren zijn. Geniet ervan! |
| 25/05/2007 @ 20:05 suze ![]() | Grappig gevoel he, ik voel het elke dag nu wel een paar keer... ![]() |
| 28/05/2007 @ 06:46 | Hey, heb dit ook al gevoeld, eergisteren de allereerste keer en sindsdien al wel 5 keer. Denk dat t een slokkopje zal worden ![]() Vind het ook wel grappig, behalve één keer 's nachts toen begon ik mij daarop te focussen, dan werkte het een beetje op mijn zenuwen ![]() Groetjes! Rientje |
| 28/12/2007 @ 15:00 Griet | Ik heb dat ook. Maar ik vind het inderdaad ook zo snel gaan. Ik bedoel tussen de hikjes zit maar 1 seconde, hooguit 2. Is dit wel normaal? |
[Reageer]

De hik?