< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » De hik?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/05/2007 @ 11:39
Suze

Hoi

Hoe voelt het als je beeb de hik heeft? Ik heb al een paar keer een soort zacht geschok gevoeld, het was niet echt het gevoel van schoppen, en het was heel ritmisch en hield wat langer aan ( 5, 6 minuten of iets langer), ik vond het alleen zo snel gaan voor de hik. Het was om de seconde ofzo...Maar ik kon het niet plaatsen wat het anders zou zijn...

Hebben jullie dit ook al een keer gehad?
Ik zie jullie berichtjes wel, doei kus Suze

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 11:48
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Ik moet zeggen dat ik dat niet speciaal heb gevoeld.
Mailee had wel telkens de hik als ik een echo kreeg en daar zeiden ze dan dat ze de hik had maar ikzelf voelde dat niet. Mailee was wel heel actief zij was constant aan 't bewegen behalve wanneer ik sliep; is misschien daardoor dat ik geen verschil merkte.
Dit babytje is anders; ik voel 't ook veel maar niet constant en ik zou je niet kunnen zeggen of daar keren bij zijn dat 't de hik heeft. Soms is 't wel zo dat er precies een verhuis bezig is en andere keren is 't zachter van beweging (zou kunnen de hik zijn)
Grts Wendy

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 11:59
evelien

Online Status Bekijk profiel
ik kan dat ook heel goed voelen als ons beebietje de hik heeft. Het ligt namelijk al met het hoofdje naar beneden en als het dan de hik heeft dan voel ik kleine, ritmische schokjes (klopjes) onder mijn navel... dat duurt ook zo'n kleine 10 minuutjes...

groetjes,

evelien

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:04
Endorfientje

Online Status
Dat zal de hik inderdaad wel zijn hoor!

Deze keer voel ik ons kindje niet zo hikken (misschien moet dat nog komen). Maar bij ons Alexandertje voelde ik het heel fel. Hoe verder in de zwangerschap hoe duidelijker. Op het einde was het soms echt een gebots daar beneden tegen mijn bekken! Zo oefenen die kleintjes hun middenrif wat nodig is voor het ademen als ze geboren zijn.

Geniet ervan!
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:16
Feli

Heb dit voor de eerste keer deze morgen gevoeld, de hik
Het was heel ritmisch en anders als de gewone bewegingen die ik in men buikje voel... Vond het wel grappig

Groetjes,
Feli

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 20:05
suze

Grappig gevoel he, ik voel het elke dag nu wel een paar keer...

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 06:46

Online Status
Hey, heb dit ook al gevoeld, eergisteren de allereerste keer en sindsdien al wel 5 keer. Denk dat t een slokkopje zal worden
Vind het ook wel grappig, behalve één keer 's nachts toen begon ik mij daarop te focussen, dan werkte het een beetje op mijn zenuwen

Groetjes!
Rientje

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 15:00
Griet

Ik heb dat ook. Maar ik vind het inderdaad ook zo snel gaan. Ik bedoel tussen de hikjes zit maar 1 seconde, hooguit 2. Is dit wel normaal?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]