< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » schilderen tijdens zwangerschap?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
schilderen tijdens zwangerschap?
20/05/2007 @ 11:51
Nes

Online Status
Hoi,

Wij hebben gebouwd en trouwen en juli. Ik had daartegen graag men huisje geschilderd, maar nu ben ik zwanger. Mag je schilderen tijdens de zwangerschap of beter niet??

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 16:57
lies

Online Status Stuur bericht
Hallo Nes,

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap geverfd en had dit aan de gyn gevraagd (was toen wel 20 weken) en hij zei dat de verf niet giftig is, wel als je heel de dag in een verffabriek zou werken... Weet wel niet of dat vroeg in de zwangerschap ook zo ie, denk het wel...

Groetjes, Lies

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 18:20
libel

Online Status Stuur bericht
Hoi!

Ik zit midden in verbouwings- en schilderwerken dus vroeg ik mij dit ook af.
Maar het kan geen kwaad, hoor! Wel oppassen met van die zware producten als whitespirit, decappeerlak, lakken enz. door gewoon handschoenen aan te doen!

Veel schilderplezier,
libel

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 18:20
melissa

Online Status Bekijk profiel
de geur is niet echt gezond. Zo'n luchtje blijft toch wel even hangen natuurlijk.

gr

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 19:16
Nes

Online Status
Thanx voor de reacties. Ik heb men verf gekozen en ga ze bestellen sé. heb vandaag eens heel lief aan men vader gevraagd en hij wil gerust komen schilderen als ik gaan werken ben. Ideaal toch hé...
Maar eigenlijk doe ik het zelf heel graag... Mss ga ik beetje helpen dan!

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 09:03
Caroline

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij hebben ook onlangs onze living behangen en geschilderd. We hebben speciaal verf op waterbasis genomen die praktisch geurloos was. Toch heb ik er vrij veel last van gehad. Mijn ventje heeft dan wel geverfd, maar ik ben een hele week misselijk geweest van de geur. Het was net of ik proefde de verf in mijn mond . Nochtans stonden ramen en de deuren hier de ganse dag en avond open om te verluchten...

Denk niet dat het kwaad kan, 'k voelde mij er alleen niet lekker door...

Caroline

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 09:21
Marleen

Verven op terpentine basis is niet goed voor je kindje. Dat kan alleen met mondkapje voor in een goed geventileerde ruimte. Als je moet gaan verven moet je verf op waterbasis kiezen. Mijn vk was er echt op tegen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]