< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » geboortelijst vooral online?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
geboortelijst vooral online?
20/05/2007 @ 12:00
zwangie

Hey iedereen,

Ik ben Marion en ben 25 weken zwanger, ons boeleke is voor 30 augustus (ik krijg mijn banner hier maar niet op :-(.

We zouden onze geboortelijst in Paradisio in St. Niklaas leggen terwijl we zelf in Boechout wonen (35 min. rijden). Ze hebben daar een prima online systeem waarbij je ook de spulletjes kan zien. Bedoeling is dus dat de meeste mensen gaan internetten (of bellen) en niet naar de winkel zelf gaan. Nu zie mijn ouders dat niet goed zitten..."allé mensen willen toch naar de winkel gaan". Is dit zo...? Vroeger alleszins, maar tegenwoordig?

Merci voor de reacties! doei
Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 12:49
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Marion

Bij ons gaat de geboortelijst ook vooral online.
Je kan wel de dingen niet zien, maar ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn.
Onze lijst ligt in de Kinderplaneet in Tremelo, wij wonen zelf in Kessel-Lo, dus dit is ook ongeveer een 35-40 minuten rijden.
Wij hebben gekozen om onze lijst daar te leggen omdat ik me in die winkel het beste voelde, vriendelijke mensen, veel keuze...
De mensen kunnen dus dingen online bestellen of telefonisch of tot in de winkel gaan.
Bij ons thuis was het ook eerst de discussie over de afstand, de mensen die tot in de winkel willen gaan zullen er dan ook totaal geen probleem van maken om een half uurtje te rijden denk ik.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 17:12
Chucky

Online Status Bekijk profiel
Hallo dames,

Wij hebben ook bewust gekozen om de geboortelijst tevens online ter beschikking te hebben. Dan kan ieder voor zich nog steeds beslissen of ze in de winkel zelf willen langsgaan, of ze gewoon online iets kopen.

Ik denk dat zo-ie-zo de meesten tegenwoordig liever online shoppen, door het drukke leven van alledag weet je wel .

Wij gaan onze lijst leggen bij Yolène in Ninove (op 20minuutjes rijden van bij ons thuis). Hebben ook getwijfeld over paradisio, maar kvond dat we maar weinig medewerking en info kregen in de winkel (aalst) zelf, vandaar. Onze kinderkamer komt echter wel van bij paradisio

Cya,
Chucky

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:10
Endorfientje

Online Status
Wij hadden vorige keer onze lijst op 2 plaatsen gelegd omdat de grootouders ongeveer 120 km uit elkaar wonen en dan was er voor beide vriendenkringen toch iets in de buurt. Raar maar waar, de lijst op 120 km van ons huis die we speciaal hadden gelegd om het de andere vriendenkring gemakkelijk te maken, was bijna onaangeroerd!

Onze andere geboortelijst lag bij Baby Cars in Antwerpen en was op anderhalve week opgekocht. Alles kon toen ook via internet besteld worden, maar de meeste mensen hadden het via de telefoon geregeld.

Ik zou gewoon kiezen voor de winkel die je het leukste vindt. De cadeautjes krijg je toch wel
Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 20:05
zwangie

Merci voor de reacties! Heb intussen afspraak gemaakt om ons lijstje te leggen, ook online dus :-)

doei
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]