[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2007 @ 12:00 zwangie | Hey iedereen, Ik ben Marion en ben 25 weken zwanger, ons boeleke is voor 30 augustus (ik krijg mijn banner hier maar niet op :-(. We zouden onze geboortelijst in Paradisio in St. Niklaas leggen terwijl we zelf in Boechout wonen (35 min. rijden). Ze hebben daar een prima online systeem waarbij je ook de spulletjes kan zien. Bedoeling is dus dat de meeste mensen gaan internetten (of bellen) en niet naar de winkel zelf gaan. Nu zie mijn ouders dat niet goed zitten..."allé mensen willen toch naar de winkel gaan". Is dit zo...? Vroeger alleszins, maar tegenwoordig? Merci voor de reacties! doei |
| 23/05/2007 @ 09:10 Endorfientje | Wij hadden vorige keer onze lijst op 2 plaatsen gelegd omdat de grootouders ongeveer 120 km uit elkaar wonen en dan was er voor beide vriendenkringen toch iets in de buurt. Raar maar waar, de lijst op 120 km van ons huis die we speciaal hadden gelegd om het de andere vriendenkring gemakkelijk te maken, was bijna onaangeroerd! Onze andere geboortelijst lag bij Baby Cars in Antwerpen en was op anderhalve week opgekocht. Alles kon toen ook via internet besteld worden, maar de meeste mensen hadden het via de telefoon geregeld. Ik zou gewoon kiezen voor de winkel die je het leukste vindt. De cadeautjes krijg je toch wel ![]() |
| 28/05/2007 @ 20:05 zwangie | Merci voor de reacties! Heb intussen afspraak gemaakt om ons lijstje te leggen, ook online dus :-) doei |
[Reageer]

geboortelijst vooral online?

.