< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » miskraam=al erg genoeg maar dit......

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
miskraam=al erg genoeg maar dit......
20/05/2007 @ 15:02
gwenh

Online Status
mijn zoontje is in mijn buik dood gegaan na zwangerschap van 33weken met opwekking pillen dus moeten bevallen van een dood babietje.
dit was in 2000.

in 2002 ben ik bevallen na 37weken zwangerschap met keizersnee afgesproken welliswaar van een kerngezonde dochtertje.

in 2005 is mijn 2de dochtertje na 43weken zwangerschap ook dood gegaan in mijn buik en weer moest ik op dezelfde manier als mn zoontje bevallen maar dit keer door schuld van het ziekenhuis.

en nu ben ik misschien zwanger (zie mijn banner) ik ben doodsbang dames!!

[Laatst gewijzigd door gwenh - 20/05/2007 @ 15:02] - Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 15:15
ingetjee

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dat kan ik me voorstellen, toch moet je proberen, hoe moeilijk dat ook is, het positieve in te zien!
ik duim voor je!

groeten
Ingetje

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 16:15

Hey Gwenh,

Jij hebt blijkbaar ook al één en ander meegemaakt hé. Ik denk dat het gevoel niet te beschrijven valt als je zoiets meemaakt.
Kan me best inbeelden dat je bang bent. Kan je niet een bepaalde regeling treffen met je gyn voor een nadere begeleiding dan normaal het geval is ?
Ik heb ook al gehoord dat je een apparaatje kan kopen waarmee je zelf de hartslag van je babietje kan volgen en het zou totaal onschadelijk zijn. Weet niet hoeveel het kost en via welke weg je dit kan kopen/bestellen, maar misschien zou zoiets je toch ook beetje meer geruststellen.
Veel moed en laat ons af en toe zeker iets horen hé !
En als je te zenuwachtig bent en praten helpt, ben er altijd voor je om te luisteren hoor.

Vermoedelijke bevalling op 14/03/2008.
Al 83 weken zwanger (207.67% ver), nog 43 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 16:58
greet

Online Status Stuur bericht
hoi gwenh ,

hoe komt het dat je babietje op 43 weken nog noet geboren was ? mss kan je vooraf met je gyn afspreken om weer een keizersnede te hebben op 37 weken zoals met je dochtertje?
ik duim alvast vor je dat je zwanger bent en dat alles deze keer wel goed zal verlopen.

greet

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 10:20
gwenh

Online Status
mijn vliezen waren gebroken maar ze dachten dat ik dit zei omdat ik mijn zwangerschap zat was.
dit was trouwens in het ziekenhuis in enschede en daar wouden ze mij alleen als gewone patient behandelen en niet als een diabetes wat ik al 10jaar nu ben.
mijn dochtertje is gewoon gestikt en het is gewoon moord wat hier dan ook is gebeurt met mijn 2de dochtertje.
verder hadden ze de laatste weken vanaf week 30iedere dag hartscans moet maken van haar maar meneer de hoofd gyn. vond het niet nodig en was ook nalatig met de gewone onderzoeken.
ik dacht dat ik mij te veel zorgen maakte en dus vertrouwde erop dat de dokter het beste wist aangezien hij hoofd gyn. was.

toen ik weer trug kwam in het amc ziekenhuis in a.dam schrokken ze erg van dit alles en hebben zelfs bevestigd dat Ashley gewoon had geleefd en dat ik gewoon met 37weken had moeten bevallen met een afgesproken keizersnee.

ik heb tijdelijk daarzo gewoont dus moest ik wel daar want ik was behoorlijk aangekomen in gewicht en het was niet te doen anders.

met tiffany kwam ik ook behoorlijk aan maar ik bleef bij het amc.

ik woon nu gelukkig weer in almere dus ik loop nu ook weer bij het amc en alle dokters bereiden me nu harstikke goed voor op een nieuw kindje.

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 21:23
Nicole

heel normaal, dat je heel erg bang bent.
Aarzel ook niet, om bij twijfel je gyn te bellen.
Dat heb ik ook gedaan bij de jongste, en ze begrepen me, en namen me gelukkig serieus.
Je kan beter een keer te veel bellen, dan een keer te weinig hoor!
Ik wens je veel sterkte!
Helaas zal een zwangerschap voor ieder van ons nooit meer onbezorgd zijn.....

liefs Nicole
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:09
greet

gwenh ,

je verhaal wordt nog erger :(
heb je de kliniek verantwoordelijk kunnen stellen ?
djeezes seg , ne mens ni serieus nemen op 43 weken zwangerschap !
ik dacht dat ze een zwangerschap max een week overtijd laten gaan omdat het voor het kindje ook niet gezond is om nog langer te wachten.
gelukkig kan je nu terug naar de andere kliniek.
ze zullen je nu wel deftig opvolgen , hopelijk stelt je dat een beetje gerust.

knuf , greet

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 13:36
Nicole

Hey Greet,

Hier in NL is het voor gyn en vk heel gewoon om een vrouw 42 tot 43 weken te laten lopen!
Ik was daardoor ook bijna mijn oudste dochter kwijt.
Ze kwamen er nog net op tijd achter, dat ik geen tot heel weinig vruchtwater meer had.
Ik ben toen met 42 weken en 1 dag ingeleid.

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 16:52
greet

hoi nicole ,

dat is dan toch iets wat ik bij ons beter vind. je leest overal dat overdragen gevaarlijk kan zijn. te weinig of vervuild vruchtwater bvb, wat in jou geval dus ook was. gelukkig voor jou waren ze er net op tijd bij.
ik dacht dat ze hier max 1 week overtij laten gaan.
ik ben blij voor je dat het bij jou niet verkeerd id gegaan. kvind het verschrikkelijk dat er nog gyn's zijn die handelen zoals die van gwenh en denken dat het aandacht vragen is .....

groetjes , greet

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 18:34
Nicole

Ja, dat snap ik dus ook niet.
Ook al is het vals alarm, even voor alle zekerheid controle uitvoeren is ook niet overbodig.
Gelukkig ben ik wel altijd door mijn gyn serieus genomen.
En ook al was er niets aan de hand, hij vond ook, dat je beter een keer te veel, dan een keer te weinig onderzocht kon worden.
Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 19:01

Gwenh,

Helaas begrijp ik precies waar je doorheen bent gegaan. Toevallig ook in het Flevo in Almere? Mij hebben ze namelijk ook te lang laten lopen (41 wkn) en daardoor is mijn zoontje overleden in mijn buik. Hij was meer dan 10 pond en dus veel te zwaar om zo lang te zitten. Niks ergers en pijnlijkers dan dat. Vooral omdat het door een stomme extra controle voorkomen kan worden. Uiteindelijk is hij met een keizersnee gehaald en de volgende zwangerschappen (als we het ooit weer aandurven) wordt de baby met 37 wkn gehaald. Ook willen we niks meer met het Flevo te maken hebben. Echt schande dat je gewoon zoveel verdriet moet hebben om je baby, omdat doktoren (van wie je denkt dat ze weten wat ze doen) fouten maken en niet met huhn hart werken. Veel sterkte met de rest van je zwangerschap.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]