[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2007 @ 15:02 gwenh | mijn zoontje is in mijn buik dood gegaan na zwangerschap van 33weken met opwekking pillen dus moeten bevallen van een dood babietje. dit was in 2000. in 2002 ben ik bevallen na 37weken zwangerschap met keizersnee afgesproken welliswaar van een kerngezonde dochtertje. in 2005 is mijn 2de dochtertje na 43weken zwangerschap ook dood gegaan in mijn buik en weer moest ik op dezelfde manier als mn zoontje bevallen maar dit keer door schuld van het ziekenhuis. en nu ben ik misschien zwanger (zie mijn banner) ik ben doodsbang dames!! ![]() |
| 20/05/2007 @ 15:15 ingetjee ![]() | dat kan ik me voorstellen, toch moet je proberen, hoe moeilijk dat ook is, het positieve in te zien! ik duim voor je! groeten Ingetje |
| 22/05/2007 @ 10:20 gwenh | mijn vliezen waren gebroken maar ze dachten dat ik dit zei omdat ik mijn zwangerschap zat was. dit was trouwens in het ziekenhuis in enschede en daar wouden ze mij alleen als gewone patient behandelen en niet als een diabetes wat ik al 10jaar nu ben. mijn dochtertje is gewoon gestikt en het is gewoon moord wat hier dan ook is gebeurt met mijn 2de dochtertje. verder hadden ze de laatste weken vanaf week 30iedere dag hartscans moet maken van haar maar meneer de hoofd gyn. vond het niet nodig en was ook nalatig met de gewone onderzoeken. ik dacht dat ik mij te veel zorgen maakte en dus vertrouwde erop dat de dokter het beste wist aangezien hij hoofd gyn. was. toen ik weer trug kwam in het amc ziekenhuis in a.dam schrokken ze erg van dit alles en hebben zelfs bevestigd dat Ashley gewoon had geleefd en dat ik gewoon met 37weken had moeten bevallen met een afgesproken keizersnee. ik heb tijdelijk daarzo gewoont dus moest ik wel daar want ik was behoorlijk aangekomen in gewicht en het was niet te doen anders. met tiffany kwam ik ook behoorlijk aan maar ik bleef bij het amc. ik woon nu gelukkig weer in almere dus ik loop nu ook weer bij het amc en alle dokters bereiden me nu harstikke goed voor op een nieuw kindje. |
| 03/12/2007 @ 19:01 | Gwenh, Helaas begrijp ik precies waar je doorheen bent gegaan. Toevallig ook in het Flevo in Almere? Mij hebben ze namelijk ook te lang laten lopen (41 wkn) en daardoor is mijn zoontje overleden in mijn buik. Hij was meer dan 10 pond en dus veel te zwaar om zo lang te zitten. Niks ergers en pijnlijkers dan dat. Vooral omdat het door een stomme extra controle voorkomen kan worden. Uiteindelijk is hij met een keizersnee gehaald en de volgende zwangerschappen (als we het ooit weer aandurven) wordt de baby met 37 wkn gehaald. Ook willen we niks meer met het Flevo te maken hebben. Echt schande dat je gewoon zoveel verdriet moet hebben om je baby, omdat doktoren (van wie je denkt dat ze weten wat ze doen) fouten maken en niet met huhn hart werken. Veel sterkte met de rest van je zwangerschap. |
[Reageer]

miskraam=al erg genoeg maar dit......