Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/09/2008 @ 14:31 ![]() | spijtig hé erika kreeg weer geen meldingsmail... ff vlug hier ietsschrijven.. maar zal morgen of zo als ik wat tijd vind even een verslagje komen brengen van mijn meisjes... |
| 26/09/2008 @ 14:51 ???? van op het werk | Hey meiden, Jammer dat het hier zo stil is gevallen he. Maar ik ben er mede verantwoordelijk voor, maar ik geraak er, net als anderen hier, nog maar zelden toe om hier een berichtje achter de laten. Super mega druk! De laatste 3 maanden is het echt heel erg geweest. We zijn een huisje heel toevallig op het oog gekomen, en hebben beslist om het te kopen. Daarbij was dan ook het beste van te trouwen. Was eigenlijk heel onverwachts, en voor ons beiden moest dit niet meer persee. Maar naar alle omstandigheden en partijen gekeken, was dit volgens de notaris de beste optie. Dus dat hebben we dan ook gedaan op 20/08/2008. Het was een hele mooie fijne dag. Ook voor de kindjes, die beiden bij ons waren! Een paar daagjes later hebben we dan de sleutel van ons huisje gehad, en hebben dan meer dan een week keihard van 's morgens tot middernacht gewerkt om het klaar, of toch zo goed als klaar dat we fatsoenlijk konden wonden, te krijgen. We zijn echt heel gelukkig, en de kindjes ook! Lijkt of we allemaal terug wat innerlijke rust gevonden hebben, en ook zo voor de kindjes. Met mijn kleine mannetje gaat het ook heel goed. Hij gaat graag naar school! En voor de rest is hij regelmatig eens heel druk, maar ook heel veel momenten super lief!! :-) Smelt, smelt. hihi Zo ... ik moet er alweer vandoor! Hoop dat het goed gaat met iedereen. Veel liefs, xxx |
29/09/2008 @ 22:33 ![]() | ????, proficiat met jullie huwelijk! xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger worden na een miskraam