< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden na een miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden na een miskraam
24/09/2008 @ 14:00

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hmmmm ik denk dat het topic idd doodgebloed is...
Zal dan ook maar stoppen met tegen mezelf te praten?
Lieve meiden, bedankt voor alle steun en raad de afgelopen jaren. Het was leuk.

xxx

[Laatst gewijzigd door Erika - 24/09/2008 @ 14:00] - Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 14:31

spijtig hé erika

kreeg weer geen meldingsmail... ff vlug hier ietsschrijven.. maar zal morgen of zo als ik wat tijd vind even een verslagje komen brengen van mijn meisjes...

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 11:28

Hey

Erika, ja het is hier stil, geraak hier nog maar nauwelijks sinds ik terug ga werken. Niet dat ik niet aan de pc zit hoor, maar zovele andere dingen te doen he, en dan komt het er vaak niet van. Sky zo blij op school? :-)

Els, hoe gaat het met de zusjes? Jij operatie gehad? Nu alles ok?

Cato gaat nu graag naar school, de eerste 2 weken was telkens huilen smorgens, maar daarna was ze 3 dagen thuis met koorts en daarna niet meer gehuild. :-) Lola is een heel vinnige meid, kruipt heel goed en snel, en trekt zich overal aan recht en heeft al 8 tandjes. Bart zn revalidatie gaat ook goed. Vorig weekend was wel wat minder want toen was het begrafenis va mn opa die overleden is, hij was 88 en is in zn slaap overleden. Hij was al een hele tijd niet zo goed, dus heel erg onverwacht was het niet. Ik voel het wel dat ik trug werk, ben vaak moe en slaap eigenlijk te weinig. Ga ook 2x per week sporten en doet wel goed, fysiek en mentaal. Lola is wakker!
doei!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 14:51
???? van op het werk

Hey meiden,

Jammer dat het hier zo stil is gevallen he.
Maar ik ben er mede verantwoordelijk voor, maar ik geraak er, net als anderen hier, nog maar zelden toe om hier een berichtje achter de laten.
Super mega druk!

De laatste 3 maanden is het echt heel erg geweest.
We zijn een huisje heel toevallig op het oog gekomen, en hebben beslist om het te kopen. Daarbij was dan ook het beste van te trouwen. Was eigenlijk heel onverwachts, en voor ons beiden moest dit niet meer persee. Maar naar alle omstandigheden en partijen gekeken, was dit volgens de notaris de beste optie. Dus dat hebben we dan ook gedaan op 20/08/2008. Het was een hele mooie fijne dag. Ook voor de kindjes, die beiden bij ons waren!
Een paar daagjes later hebben we dan de sleutel van ons huisje gehad, en hebben dan meer dan een week keihard van 's morgens tot middernacht gewerkt om het klaar, of toch zo goed als klaar dat we fatsoenlijk konden wonden, te krijgen.
We zijn echt heel gelukkig, en de kindjes ook!
Lijkt of we allemaal terug wat innerlijke rust gevonden hebben, en ook zo voor de kindjes.

Met mijn kleine mannetje gaat het ook heel goed. Hij gaat graag naar school! En voor de rest is hij regelmatig eens heel druk, maar ook heel veel momenten super lief!! :-) Smelt, smelt. hihi

Zo ... ik moet er alweer vandoor!
Hoop dat het goed gaat met iedereen.

Veel liefs,
xxx
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 16:50

Hallo,

Voor mij ook al weer veel te lang geleden, ook druk druk met die 2 kleine pagadders in huis. Ik kom om 13u thuis, snel iets eten, was insteken, opruimen, om 14u15 Nina van de crèche halen, die wat te eten geven, dan om 15u30 Margot gaan halen van school, wat spelen, avondeten maken en dan 's avonds nog de strijk of wat tijd met ventje doorbrengen. Ik heb het nu drukker dan toen ik fulltime werkte, echt erg. Ik ga nu wel elke donderdagavond steppen, wel plezant. En Margot gaat elke woensdag turnen, dat vindt ze fantastisch. School valt ook goed mee, ze heeft enkel de 2 eerste dagen gehuild en daarna was het gedaan, is wel plezanter nu. Nina doet het ook heel goed in haar nieuwe groepje in de crèche, die wordt ook al zo groot, begint haar eerste woordjes te zeggen en heeft een heel heel sterk willetje, nog wat heviger dan Margot.

Erika, wens Sky ook nog een gelukkige verjaardag van ons. Fijn dat ze zo een leuk feestje gehad heeft.

???, jij dus een heel nieuw hoofdstuk begonnen, dikke proficiat met je huwelijk en jullie nieuwe huisje. Is toch ook fijn voor de kindjes om nu een leuke thuis te hebben.

Kristina, jij ook druk met je 2 bengels. Goed dat het met Bart nu ook beter gaat.

Nathalie, jij ook weer vanalles meegemaakt zeg. Hoe is de operatie verlopen ? Wel fijn dat Thibaut nu toch graag naar school gaat, heb jij ook weer wat tijd voor jezelf.

Groetjes,

Ineke

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 10:48

hoi dames

??? proficiat meid....

Hier klein updatje... Met Jade en LUna gaat het héél goed... Er gaat wel veel tijd in.... maar dat heb ik er graag voor over...
Hier volledig hersteld van operatie.. moet wel nog op nacontrole... maar zal wel allemaal goed zijn...

Verder nieuws, jongere zus is wéér zwanger, van haar 4de.. haar jongste is 9maand en ze is 3 maand zwanger.... sorry dat ik het zeg... maar soms is het of zij kweken als konijnen
toen we dat nieuws hoorde begon Jörg meteen van een 3de... maar ik laat alles maar lopen zoals het loopt.. we zien wel.... maar voorlopig vind ik het nog te snel...

moet nu stoppen... er roept er ééntje

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 22:33

????, proficiat met jullie huwelijk! xxx

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 20:39
emmy

hey meiden

sorry dat ook ik er niet was, maar 'k zat in een hele moeilijke periode !

wou ??? nog een dikke proficiat met haar huwelijk wensen !

zo was efkes kort maar denk dat het nu stilaan zal beteren, goed gesprek met 't ventje gehad, zaterdag onder ons tweetjes uit geweest , heeft ons goed gedaan, met ons liam hebben we maatregelen getroffen , hij blijft nu in school eten en het bevalt hem echt !
hij heeft echt andere kindjes rond hem nodig , is nu éénmaal een sociaal ventje hé .
vannamiddag zijn we gaan zwemmen en hij heeft echt plezier gehad en ik dus ook, heerlijk om hem te zien genieten, dat maakt toch heel veel van zijn kuren goed
ik kom er wel weer hoor, had gewoon een dipje , 't is allemaal best zwaar geweest , nog heel veel flashbacks aan alles, de miskramen ,de behandelingen, het begeleiden en overlijden van mijn opa, mijn tweelingzwangerschap, heb het nooit allemaal goed kunnen verwerken
eigenlijk zou ik hulp moeten zoeken , maar ja daar ben ik dan weer te trots van karakter voor , gelukkig heb ik heel veel lieve mensen rondom mij !

ik probeer om weer regelmatig langs te komen , maar ga wel geen komedie spelen , horen jullie mij tijdje niet, da's omdat het weer wat minder gaat .
maar hopelijk gaat het nu wel weer beter hé

groetjes en dikke merci aan allemaal

xx

emmy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]