< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zou graag zwanger worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zou graag zwanger worden
20/05/2007 @ 21:34
plien

Online Status
Ik zou graag zwanger worden.
Maar mijn vriend ziet dat niet echt zitten.
Hij heeft wel gezegt van ja als het zo is nemen
we de verantwoordelijkheid op. Maar hij wil het niet
echt op dit moment. Ben ik nu egoistisch dat ik toch een kindje wil?? Heeft iemand idee'tjes om hem te kunnen overhalen ???

groetjes
Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 22:42
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Plien,

Wat naar dat je vriend niet wil. Tja het is een beslissing die jullie samen moeten nemen. Misschien moet je er eens uitgebreid over praten met hem. Eens vragen wanneer hij kinderen wil en of hij wel kinderen wil. Het is zeker niet egoistisch dat jij een kindje wil. Dat is een soort moeder gevoel dat veel vrouwen hebben denk ik. Maar praat er over met je ventje. En wees eerlijk over jou gevoelens. Misschien als hij snapt hoe zeer jij het wil dat hij overstag gaat. Ik hoop dat het gaat lukken voor je.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 08:12
MarleenS

Online Status
Hoi hoi.

Ik had precies hetzelfde als jou. Hij zei elke keer, ja dat komt allemaal nog wel, maar nu nog niet..

Terwijl het bij mij al een paar jaar kriebelde.En bleef er ook maar over beginnen. Vaak liet ik hem dan al wat voorbeelden van babykamertjes zien e.d om hem maar een beetje proberen over te halen.. en hij draaide wel iets bij.

Ik heb hem afgelopen weekend eens meegenomen naar de Prenatal , en nog naar een andere grote babyzaak. Hij liep opeens al helemaal trots met een kinderwagen rond te touren. En had al helemaal bedacht hoe hij alles hebben wou. Nou dit dus nooit gedacht, en eind van deze maand stop ik al met de pil!
Ik vind het niet egoistisch dat je zo graag een kindje wil...dat zijn jou'n gevoelens.

Misschien dat je vriend ook wel begint bij te draaien als je het er veel met hem over hebt, en dingen laat zien in winkels e.d. Ik hoop het voor je!

Succes!

x Marleen

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 21:29
joketje

hey

ik ben hier nieuw, maar wil toch even reageren.
ik kijk er ook al een paar jaar naar uit om aan kidnjes te beginnen.Men vriend voelde zich toen nog geen 100procent klaar daarvoor.
ik kocht dan al is een slaapzakje en als we een muebelwinkel binnengingen ,gingen (vooral ik) naar de kinderkamers kijken.
binnen een paar dagen stoppen we me de pil en gaan we voor ons eerste kindje.nu is hij er 100procent klaar voor.
vind het echt spannend!!

groetjes
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 15:57
Mo

Online Status Stuur bericht
hoi Plien, wat is dat toch met mannen he?! Die moet je eerst overtuigen tot en met. Ik heb precies hetzelfde moeten doen, wij gaan in juli beginnen, ben al gestopt met de pil, zijn nu met rubbers aan het stoeien maar ach, het komt meis, en nee je bent niet egoistisch hoor, jij hebt die gevoelens, praat erover met je vriend

Liefs Mo

[Laatst gewijzigd door Mo - 23/05/2007 @ 15:57] - Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 21:39
Plien

hey

merci vo jullie reactie's maar niks helpt.
Ik ben al een paar maanden bezig met naar kinderkamers
te gaan kijken en al. Een goede twee weken geleden is een vriendin van mij bevallen van haar eerste kindje.

En toen zijn we massa's veel gaan shoppen. En toen zei ie
al dat gedoe voor een kindje dat is allemaal nog niet nodig
ik ben gewoon de moed an het verliezen.

Wat als hij toch geen kindje zou willen :s

groetjes plien
Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 11:51
Muis

Hey Plien,

Bij mij kriebelde het al meer dan twee jaar. Wij zijn al 5 jaar getrouwd en hebben een perfecte relatie, hebben een eigen huis (er moet wel wat verbouwd worden), allebei vast werk. Mijn man heeft altijd gezegd dat hij nooit kinderen wilde, omwille van welbepaalde redenen.
Ik heb mijn gevoelens nooit voor hem verborgen en wij hebben regelmatig over het hebben van kinderen gesproken. Maar hij wilde absoluut niet.
Ik heb mij er dan maar bij neergelegd dat ik nooit mama zou worden.
Tot in januari van dit jaar. Op een zaterdagmorgen heeft mijn man mij dan een fantastisch weekend bezorgd, want hij maakte mij wakker en zei dat hij papa wilde worden. Nu was hij er echt klaar voor. Ondertussen zijn wij sinds 10 mei gestopt met de pil. Verder zien we wel.

Ik denk dat uw vriend er momenteel nog niet echt klaar voor is om papa te worden. Maar ik zou jouw gevoelens niet voor hem verbergen en er openlijk met hem over blijven spreken. Dit heb ik ook altijd gedaan.

Veel succes.
Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]