[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2007 @ 21:40 | ik yessica (23) heb een dochter van bijna 6 ik heb met de vader van mijn dochter erkenning en nu wil hij gezamelijk ouderschap (iets anders dan co-ouderschap) aangezien we veel strijd hebben gehad en via de politie in contact zijn gekomen met het project papa, mama project hebben we duidelijke afspraken gemaakt hoe nu verder. maar nu 2 jaar later wil hij meer zijn een soort papa op papoer.. ik wil hem dat wel graag geven maar ben bang dat we weer flinke conflicten krijgen en ergens ben ik ook nog bang dat hij een andere bedoeling ermee heeft om mn dochter bij me weg te houden.. wat moet ik hier nu mee ik wil in het belang van onze dochter kijken maar vind dit erg moeilijk.. dan mijn tweede ik ben nu ook nog eens zwanger van mijn 2e kindje de vader wie 15 jaar ouder is dan me is bij me weggegaan al voor dat ik zwanger was. bovendien is hij mn buurman en wil hij zeker voor ons kindje zorgen maar net als bij de vader van mn eerste kind ben ik nu bang voor de erkenning.. ik weet dat ik in het belang van de kinderen moet kijken maar vraag me af of stress en angst van mij daar goed aan doet. moet ik nu mijn kiddies laten erkennen en de ander gezamelijk ouderschap laten tekenen ik weet het echt niet meer... heeft iemand tips? ![]() |
| 21/05/2007 @ 09:35 ilse | waarom ga je ne keer niet langs bij een advocaat? die kunnen je al praktische tips geven wat de gevolgen van alles zijn.. of hoe je eventueel zonder erkenning die papa van het tweede kindje toch voor een stuk z'n zin kan geven.. het is niet simpel, nu de enen man is den andere ook niet, en het wil niet zeggen omdat de vader van de oudste een lastige man is, dat dat ook zo gaat zijn met de vader van je buikbaby he.; |
| 11/06/2007 @ 16:48 Silvia | Ik zou alles zo laten hoor, zeker gezien je problemen in het verleden. Als hij zich minder pappie voelt om een papiertje of wat dan ook, dan ga je je toch al afvragen...De afspraken gaan toch prima zo en kan toch vader zijn.... Je kijkt juist in het belang van je dochter!! Jij meot haar beschermen!! Ik zou met de tweede al helemaal geen regeling treffen, zeker aangezien hij al voor de zwangerschap is vertrokken(hoe kan dat eigenlijk hahahah nee grapje hoor). Ik weet natuurlijk niet hoe jullie met elkaar omgaan, als alles in goede harmonie verloopt en je hebt graag dat ie als vader erkent wordt kan je het natuurlijk altijd doen...Maar zou zeker in beide gevallen geen gedeeld ouderschap doen!! |
| 04/07/2007 @ 20:54 yess | nou ben ondertussen al stappen verder gezamelijk gezag is af te dwingen bij de rechter de vader of moeder die dit aanvecht krijgt in 90procent van de gevallen het toegewezen en wordt er gelijk bijgezegt dat er maar een project samen gevolgt moeten worden echt heeeel belachelijk. er zijn een paar uitzonderingen natuurlijk.. de erkenning van dit kindje ben ik nog niet overuit ik merk dat ik nog lang niet over mn ex heen ben en heb veel stress daardoor. heb al aangegeven dat ik geen erkenning wil maar hij zegt dat er niet zoveel voor nodig is om dat te krijgen ben benieuwd.. heb hulp gevraagt bij stichting maarschappelijk dienstverlening en ga daar alles op tafel leggen en dan beslissen moet in t belang van t kindje krijgen! ![]() |
| 22/10/2007 @ 08:46 Neeltje | hallo, is die dienstverlening ook in belgie? van maatschappelijke? ik zou daar ook graag beroep op doen in het belang van mijn zoontje. ik ben weggegaan bij mijn ex voor slagen en verwondingen, psychisch en sexuseeul geweld. hopelijk krijg ik antwoord! |
| 22/10/2007 @ 08:46 Neeltje | hallo, is die dienstverlening ook in belgie? van maatschappelijke? ik zou daar ook graag beroep op doen in het belang van mijn zoontje. ik ben weggegaan bij mijn ex voor slagen en verwondingen, psychisch en sexuseeul geweld. hopelijk krijg ik antwoord! |
[Reageer]

erkenning of niet??? wat moet ik nu...