< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » zwangerschapsmasker, hebben jullie tips?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
zwangerschapsmasker, hebben jullie tips?
21/05/2007 @ 09:47
inge

hallo allemaal,

Ik ben 16 maanden geleden bevallen, en ik heb nu nog steeds een zwangerschapsmasker, op mijn voorhoofd duidelij en onder mijn ogen een beetje.

Heeft iemand ervaring met het weghalen? Met laser, of met microdermabrasie, of iets anders. Ik weet niet wat ik eraan kan doen, en ik wordt er gek van.

Bedankt voor het lezen en advies is erg welkom!

groetjes,

Inge
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 11:17
carina

hai..
vervelend he! ik had het van onze eerste ook en na een tijd heb ik een paar keer neoderma dieptepeeling gehad en moet zeggen dat het goed hielp. Al is het dan maar tijdelijk he, want je moet er zorgen voor een goede bescherming tegen zonlicht en een goede creme dagelijks gebruiken met factor 25.
Ben nu zwanger van 2e en begin ook wat vlekjes weer te zien. Balen!! Maar ga nu absoluut niet meer in de zon met mn gezicht en heb ook al besloten om na bevalling of dan wel microdermabrasie te gaan doen of idd een laser behandeling.(laatste is wel het meest effectief!) Ik heb geinformeerd bij medisch centrum scheveningen van dr schumacher, en zij hebben aangeven eerst te wachten tot ongeveer 9 maand na bevalling ivm ontzwangeren omdat dan pas alle hormonen weer een beetje regelmatig zijn.

Ik ga dus volgend jaar eerst even op consult en dan besluit ik wat precies gaat gebeuren. Het is niet heel erg zichtbaar ofzo alleeen erger ik mezelf er aan. Vooral als ik geen foundation gebruik zie je als je goed kijkt echt een pigment verschil.

Groetjes van mij,
en zo het fijn vinden om te horen hoe het verder met je verloopt.
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 12:02
Isa

Hoi

Met mijn zwangerschap kreeg ik 1 vlekje op mijn voorhoofd. Meteen ben ik de zon gaan mijden. Gelukkig is het niet verder gegaan. Nu 2 jaar na de geboorte van mijn kindje krijg ik echt een megamasker. (o ja ben niet zwanger hoor)
Herkent iemand dit? en ik ben ook benieuwd naar de tips over het weghalen of minder laten lijken.

Zijn trouwens die plekken bij jullie ook gevoeliger dan de rest van je huid. (jeukt sneller enz.)

groetjes
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 22:53
inge

Hi Carina en Isa,

Ja, ik wil misschien ook de Neoderma dieptepeeling doen of anders vraag ik het bij de kliniek haaglanden, maar ben een beetje bang voor laser, weet niet of het helpt en ben bang dat het alleen maar erger wordt.
Ik heb ook zo'n verschil Carina zonder mijn make up, ik erger me er ook vreselijk aan, maar ja, al die cremetjes van 'whitening' helpen echt niet.

Ik zal jullie op de hoogte houden, en hopen dat we een wondermiddel vinden!

bedankt voor jullie berichtjes.

groetjes,

Inge
Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 14:53
carina

moet zeggen dat de neoderma dieptepeeling goed is bevallen destijds. je hebt alleen een aantal behandelingen na elkaar nodig. Heb toen 3 gehad x 55euro. maar effect was goed. Laser beangstigd mij ook nog steeds, ben bang voor blijvend letsel erna (littekens ofzo)... ieieieie... en cremes idd zal ik ook nooit geld aan uitgeven das weggegooid geld. Heb een keer biodermal anti-pigment creme gebruikt en zag niet echt effect.

maar ja, gebruik nu dagcreme van clinique met goede uv bescherming. en wacht tot na bevalling voor het behandelen van mn pigmentvlekjes.

Groetjes
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 09:54
inge

Hi Carina,

Nou, ik ga morgen, dus ik zal het je laten weten, ik denk dat ik idd meerdere keren moet gaan, maar ben heel benieuwd.
Mijn zus heeft het ook gedaan en bij haar werkte het heel goed.

liefs,

Inge
Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 14:43
carina

Hai Inge,
Succes morgen he! top voor je dat je nu heen kan, ik moet nog een tijdje wachten... :-( maar ja...geduld is een schone zaak he...
Ben benieuwd hoe het gegaan is..
Groetjes,
carina
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 11:16
inge

Hi carina,

Nou, ik ben geweest voor mijn neoderma behandeling, maar ik zie nog niet heel veel verschil. Ik moet nog 2 x gaan, zeg maar een minikuur, zodat het echt diep gaat. Ik laat je wel weten of het werkt.

groetjes,

Inge
Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 22:41
inge

hallo Carina,

Ik heb de Neoderma kruidenpeeling 3 x gedaan en er is geen verschil.... heel frustrerend. Ik hoor van veel mensen dat dit ook door de Diane 35 kan komen?!
die slik ik namelijk ook.

Nou, ik hoop dat ik toch nog iets vind, mischien laser? Hopelijk gaat het weg en anders, ja, dan moeten we het er maar mee doen.

groetjes

Inge
Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 09:47
Isa

Hoi,

Ik ben dus vorige week naar de dermatoloog geweest.
Die stelde dus ook vast een zwangerschapsmasker, ja dat is wist ik zelf ook al. Sommige mensen krijgen dat nu eenmaal zei hij. Of je nu pil gebruikt of niet, of zwanger of niet bent geweest. De ene krijgt het en de andere niet. Wel heeft het met hormonen te maken.
Ik heb een zalf gekregen om het te bleken. Maar daar mag ik nog niet mee beginnen ivm huidaandoening die is gevonden. Daardoor is ook alleen dat bleken eventueel mogelijk. Over een maandje ga ik kijken of ik daar mee ga beginnen, eerst me huidaandoening rustig maken.

Waarom kan die masker er niet een beetje netter uit zien, lijkt net of ik een zonnebril op hebt gehad. En hierdoor zie ik er veel moeier en onverzorgerder uit.(veel ouder)

Erg vervelend!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]