[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/05/2007 @ 09:18 marie | ik moest gisteren naar de gyn voor een echo ik blij natuurlijk ik dacht zie mijn kleine spruitje maar ik moest volgens hun 8 weken zijn omdat ik al eerder een echo heb laten doen maar dat was minder waar bleek al bijna 14 weken te zijn alles zag er zo mooi uit het hartje klopte alles zag je beentjes armpjes en zo ik was zo blij maar ineens zie we het hartje langzaam kloppen ze zei niets aan de hand kan gebeuren maar toch ik voelde me er niet goed bij maar het begon steeds langzamer te kloppen en op de geven moment was het hartje stil de gyn schrok er zelf ook van ze zei nog we w8 even en dan kijken we zo nog een keer en ja hoor ons kindje was dood ik raakte helemaal in paniek ![]() de gyn zei ook ik heb het nooit mee gemaakt dat ik een echo maak en dat je het kindje ziet sterven en nu moeten we w8 tot het er zelf af komt we voelen ons zo kloten we hadden het net aan ons andere kinderen verteld zoon 12 zoon 9 zoon 7 die zijn er ook helemaal kapot van mijn jongste zoon werd gisteren 7 jaar en het is op hem verjaardag gebeurd ik ga stoppen ik zit gewoon te huilen ![]() niet dat ik jullie bang wil maken maar wilden gewoon mijn verhaal kwijt |
23/05/2007 @ 09:22 ![]() | Mijn God! Wat een verhaal Marie... Ik wens echt heel veel sterkte! Vreselijke voor jullie allen! Koopie |
| 23/05/2007 @ 12:47 Nes | Amai dames, als ik jullie verhalen zo lees, begin ik nog meer schrik te krijgen. Pff, ik heb al zo'n bang dat er iets misloopt, maar nu... Ik vind het allemaal mega erg voor jullie! |
[Reageer]

innestellingsbloed op 12weken