< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » innestellingsbloed op 12weken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
innestellingsbloed op 12weken
21/05/2007 @ 11:22
Evi

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Weet iemand tot wanneer je innestellingsbloed kan hebben? Ik ben nu iets meer dan drie maanden zwanger en had vanmorgen wat verlies (een paar vlekjes heel licht roze). Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook rond deze periode en toen was alles ok. Maar maak me nu toch weer zorgen.

Alvast bedankt,
Groetjes,
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 11:25
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Innestelingsbloed kun je hebben tot ongeveer 9 weken zwangerschap, maar je kan ook een geknapt adertje hebben vaginaal! Dat komt heel veel voor, vooral bijvoorbeeld na de sex of als je moeite hebt met de stoelgang.. Een tweede mogelijkheid is (heb ik ook gehad) dat er een ministukje placenta afsterft en dus door het lichaam afgevoerd wordt..! Niet te snel zorgen maken meid (ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan) het gaat niet zomaar mis! Bel wel even je VK, je moet het ff doorgeven he!

Liefs Esther
Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 13:44
Rosanne

Hoi,

Hier vanochtend ook opeens lichtroze bloedverlies. Echt minimaal ook. Beetje slijmerig. Hopelijk is het inderdaad een innesteling. Ik heb ook lichte buikpijn.

De vorige keer heb ik een miskraam gehad in de 8e week en dat begon op 6 weken met lichtbruinige afscheiding.

Ik ben dus ook helemaal in schok...

Hopelijk is het niets bijzonders....

Groetjes,
Rosanne

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 15:53
Evi

Online Status Stuur bericht
hallo,

Ik heb sinds gisteren niets alarmerend meer gezien dus ben ik toch wel een beetje gerustgesteld. En inderdaad zoals hier al gezegd werd: het loopt niet zomaar mis! Ik had gisteren niet echt buikpijn of zo. Natuurlijk nadat ik het ontdekt had voelde ik overal wel iets!
We zullen ons weer veel te veel zorgen maken (maar dat zijn meestal de beste moeder

Groetjes,
Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:18
marie

Online Status
ik moest gisteren naar de gyn voor een echo
ik blij natuurlijk ik dacht zie mijn kleine spruitje maar ik moest volgens hun 8 weken zijn omdat ik al eerder een echo heb laten doen
maar dat was minder waar bleek al bijna 14 weken te zijn
alles zag er zo mooi uit het hartje klopte alles zag je beentjes armpjes en zo ik was zo blij maar ineens zie we het hartje langzaam kloppen ze zei niets aan de hand kan gebeuren
maar toch ik voelde me er niet goed bij maar het begon steeds langzamer te kloppen en op de geven moment was het hartje stil de gyn schrok er zelf ook van ze zei nog we w8 even en dan kijken we zo nog een keer en ja hoor ons kindje was dood
ik raakte helemaal in paniek
de gyn zei ook ik heb het nooit mee gemaakt dat ik een echo maak en dat je het kindje ziet sterven
en nu moeten we w8 tot het er zelf af komt we voelen ons zo kloten we hadden het net aan ons andere kinderen verteld zoon 12 zoon 9 zoon 7
die zijn er ook helemaal kapot van
mijn jongste zoon werd gisteren 7 jaar en het is op hem verjaardag gebeurd
ik ga stoppen ik zit gewoon te huilen

niet dat ik jullie bang wil maken maar wilden gewoon mijn verhaal kwijt

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:22

Mijn God! Wat een verhaal Marie...

Ik wens echt heel veel sterkte!

Vreselijke voor jullie allen!

Koopie

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 10:14
Rosanne

Jeetje Marie,

Wat een verhaal zeg!! Lijkt me verschrikkelijk om mee te moeten maken.

Vorig jaar heb ik een miskraam gehad. 's Ochtends een echo met een kloppend hartje en een paar uur later verloor ik het kindje. Dus dat is toen ook gestorven terwijl we net een beetje opgelucht waren (had bloedverlies).

Heel veel sterkte!!

Hier is de afscheiding nu gestopt. Heb nog wel veel steken in mijn baarmoeder maar zal wel door het groeien komen!

Groetjes,
Rosanne

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 12:47
Nes

Online Status
Amai dames, als ik jullie verhalen zo lees, begin ik nog meer schrik te krijgen.
Pff, ik heb al zo'n bang dat er iets misloopt, maar nu...
Ik vind het allemaal mega erg voor jullie!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]