< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » BBZ en nog maar 1 eileider

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
BBZ en nog maar 1 eileider
21/05/2007 @ 12:00
Marieke

Hallo allemaal,

Ik had al eerder een berichtje geplaatst over dat ik een miskraam zou krijgen en moest kiezen voor spontaan of curretage. Uiteindelijk bleek het om een BBZ te gaan. Ik ging zsm onder het mes (inmiddels 1,5 wk geleden). Helaas bleek mijn linker eileider gescheurd te zijn, waardoor die verwijderd is. Gelukkig gaat het inmiddels weer goed met me, fysiek in elk geval, mentaal zet het eea je toch aan het denken.
Maar nu zou ik zo graag ervaringen/verhalen willen van jullie over hoe nu verder/zwanger raken met 1 eileider, etc.

grt'n Marieke
Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 13:09
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Marieke,
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen! Ik heb het zelf niet meegemaakt (wel een miskraam/curettage vorig jaar), maar mijn moeder heeft het vroeger wel meegemaakt en die is daarna nog 2 keer (steeds in 1 poging) zwanger geraakt van mijn zus en mij!! Hopelijk krijg je nu elke maand een eisprong bij je andere eileider!! Mijn moeder moest overigens destijd wel 6 maanden wachten voor ze het weer ging proberen, maar ik geloof niet dat die regel tegenwoordig nog geldt??

Geef je lichaam en je geest eerst even wat rust en daarna hoop ik dat het heeeeel snel weer raak is voor je!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 11:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ook ik ben 27 april 2007 een eileider kwijtgeraakt door bbz..Echter ook mijn overgebleven eileider had een afwijking..Die ze in augustus 2007 microscopisch hebben geoppereerd..Hierna kreeg ik van de oppererende gyn te horen dat ik nog 60% kans had snel zwanger te raken (binnen een jaar)
Vanaf sept mochten we het alweer proberen..En met ronde drie was het al raak! Dus het kan wel degelijk..Hoop stress gehad of het allemaal dit keer goed zat en ja die gerusstelling is er nu ook dus het kan wel degelijk!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]