[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2007 @ 13:10 katja | Hey, Onze jongste is bijna 3 maand. Vorige week begon hij door te slapen van 22h30 tot 7u. De laatste dagen is het echter opnieuw volledig veranderd. Rond 4u 's nachts is hij niet meer te troosten met zijn tutje en moet hij melk hebben. Dan drinkt hij een beetje (een 60 ml) en dan is hij weer content. Heeft iemand dit ook meegemaakt of heeft iemand eventueel tips? Mijn oudste zoon sliep door op 3 maand maar die stond toen nog volledig op BV. De jongste krijgt bijna al een maand FV. |
| 22/05/2007 @ 21:28 jeanet ![]() | He Daantje! vanaf welke leeftijd mag je dat johannesbroodpitmeel geven? En zijn er bijwerkingen ofzo? groetjes Brigitte |
| 23/05/2007 @ 08:12 katja | Hey, Toeval of niet maar ik heb gisteravond 2 schepjes Nutriton in zijn laatste fles gedaan en hij heeft opnieuw tot 7u deze morgen geslapen! Wel een paar keer zijn tutje moeten geven, maar geen melk. Hopelijk blijft het nu zo. Nutriton mag van in het begin gegeven worden. Ik had het vorige maand als eens geprobeerd, maar toen zonder resultaat. Was nog een beetje te vroeg denk ik. Groetjes |
[Reageer]

doorslapen, iemand tips?

. Ik wijt het inderdaad aan het bekende "sprongetje" want ze is overdag ook meer huilerig. Hopelijk gaat ze snel weer doorslapen want de gebroken nachten breken me wel op. esther krijgt overigens ook flesvoeding, zou dat ermee te maken hebben?