< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Temperatuur te hoog!!?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Temperatuur te hoog!!?
21/05/2007 @ 13:36
bagera

Online Status Stuur bericht
Hallo meiden,

Ik moet sinds een week mijn temperatuur bijhouden van de dokter omdat ik geregeld last heb van hartkloppingen in het tweede deel van mijn cyclus. De dokter denkt dat het misschien iets te maken heeft met mijn eisprong.

Nu komt het, mijn temperatuur is zo hoog dat het niet eens op de cycluskalender past kijk maar
37,3/ 37,9/ 37,5/ 38,2/ 38,0/ 37,9/ 38,3. Is dit wel normaal dat je met verhoging wakker wordt? Herkent iemand zich in mijn temperaturen?
ik heb vandaag mijn nod.

Is er hier ook iemand die ook zulke temperaturen heeft??
Snap er niks van.

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 14:12
fempie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi bagera...ik herken je situatie wel een beetje...vorige week dinsdag ben ik ook naar de gyneacologe gegaan en die heeft me aangeraden van sochtends mn temperatuur te meten en moest die onder de 37graden geweest zijn dan meost ik een medicijn innemen om ongi te worden...mijn temperatuur was 37.2... en volgens haar zou dit moeten wijzen op het feit dat ik binnenkort ongi zou worden of misschien dat ik zwanger ben ...we zijn nu zondag en ben nog steeds niet ongi...heb nu bijna ieder dag mijn temp genomen en heb steeds 37.2 of zelfs 37.5 en in de namiddag heb ik 38....behalve het feit dat het hier heel wrm weer is heb ik het dus echt heeeel warm weet niet wat dit wil zeggen maar hoop dat dit wil zeggen dta ik zwanger ebn...ik duim voor je...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]