[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2007 @ 15:00 Ivonne | Hoi hoi, Mijn naam is Ivonne. 2 jaar geleden werd ik voor het eerst zwanger.We waren zo blij.Ik voelde me echt zwanger en ik genoot er enorm van.(ook al was ik erg moe) Na 11 weken werd er helaas een miskraam geconstateerd en bij de 12 weken ben ik gecurreteerd.In het begin wilde we meteen verder,maar na 3 mnd kwam de grote klap en kon ik het ff niet aan.Ik kon het niet geloven en had het ook nooit verwacht.Je denkt er wel eens aan,maar ik ben normaal van het positief denken,dus ga je daar niet vanuit. Na anderhalf jaar wilde ik het wel weer proberen.We raakte gelukkig weer snel zwanger.Natuurlijk waren we weer dolgelukkig.We geloofde dat we de vorige x gewoon pech hadden,dus nu ging het toch zeker wel goed.Na 5 dagen voelde ik me al minder zwanger en ja hoor,bij de 6 weken kreeg ik weer een miskraam. We zijn nu 3 mnd verder.Het gaat iets beter met me als de eerste x.Het ging nu ook wel erg snel en ik voelde het al aankomen.Toch vind ik het heel erg en ben ook erg bang dat er echt iets ernstigs aan de hand is.(al vind ik het nu iets te vroeg om dat te laten uitzoeken,kan altijd nog) Maar het aller ergste is dat ik de volgende x dat ik zwanger ben,denk ik de eerste 12 weken echt niet zal kunnen geloven dat het weer zover is,laat staan dat ik er van kan genieten.Ben bang dat ik erg gestrest word en bij elk raar gevoel de dokter bel. Vandaag zit ik op dag 28,meestal ben ik 2 dagen later.Er zit een grote brok in mijn keel.Laat staan dat het weer zo ver is.Ik wil geen steen in mijn maag,ik wil weer op die roze wolk!! Hebben er mensen tips voor me? Groetjes Ivonne |
| 23/05/2007 @ 16:28 angs | Hey Ivonne Ik heb een beetje het zelfde meegemaakt als jou. In september ben ik zwanger geraakt en na 7 weken ging dat mis. Wij dachten ook van gewoon pech volgende keer beter. Ik raakte in maart weer zwanger en had er een goed gevoel over. Helaas bij de echo kreeg ik te horen dat het vruchtje niet was gegroeit en dat er geen hartaktie was. Ik ben toen afgelopen april gecurateerd. Ik kan het nog steeds niet goed verwerken. En denk vaak zal het ooit wel goed gaan. Het erigste is ook nog dat mijn broer nu heeft verteld dat ze ook hun eerste kleine verwachten. Voor hun vind ik het heel leuk maar wij gaan vanbinnen wel een beetje kapot. ik hoop dat we weer snel zwanger mogen zijn en dat dan alles goed komt. veel liefs angs |
| 04/06/2007 @ 14:08 Gerda | Hoi Ivonne (en anderen), Ik begrijp heel goed hoe jij/jullie je voelt. Ik heb een zoontje van 2 jaar. We wilden heel graag een tweede kindje. Vorig jaar in augustus raakte ik zwanger. Met twaalf weken kregen we een echo. Op die echo zagen we wel een vruchtje van ongeveer 10/11 weken, maar er was geen hartactie te zien. Twee weken later ben ik gecurateerd. In februari raakte ik opnieuw zwanger. Ik vond het erg spannend. Na 8 weken werd er deze keer een echo gemaakt. Daarop was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Een week later is er weer een echo gemaakt om te kijke of ik misschien iets minder ver was dan ik zelf dacht. Dat bleek helaas niet het geval. Een week later kwam de miskraam spontaan op gang. We willen nog steeds graag een kindje, maar ik ben zo bang dat het weer misgaat. Ik denk dat ik niet eerder blij kan zijn dan dat ik het kindje voel bewegen. Ik wens jullie veel sterkte bij het verwerken van jullie verdriet en hoop dat we de volgende keer probleemloos zwanger mogen zijn. Groetjes Gerda |
| 06/06/2007 @ 16:00 Ivonne | Hoi hoi, Bedankt voor de reacties!Heb er veel aan gehad om hier even een kijkje te nemen.Wist wel dat miskramen veel voorkomen,maar zo veel...pff dat had ik nooit gedacht. Net zoals de dokter zei en ik hier gelukkig ook veel lees,zal het toch een kwestie zijn van blijven proberen. Dan komt het hopelijk vanzelf een x goed.Heb toch weer wat meer hoop gekregen,gelukkig.Hoe eng ik het ook vind,kan op het moment niet wachten tot ik weer zwanger ben.Op het moment proberen we zo veel mogenlijk ons normale leven te lijden en het niet ons leven te laten beheersen.Dat heeft het nl wel een tijdje gedaan.Denk dat mijn tijd vanzelf komt en dat ik voor die tijd nog maar vooral moet genieten van de vrijheid die we nu hebben.Ben in die 2 jaar ook al weer zoveel 'wijzer' geworden,dat ik hierdoor alleen maar een betere moeder zal gaan worden.Moed houden dus! Thanks lady's. Wens verder ook iedereen veel voorspoed.Tot hopelijk beter nieuws. Liefs Ivonne |
[Reageer]

Moed houden,na 2 miskramen