[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2007 @ 21:56 Lindy | haj meiden.. ik ben linda en ben 19 jaar ben zwanger van onze 1ste we zijn nu 9 wkn en 1 dag woensdag krijg ik mijn 1e echo :) wij zijn uitgerekend op 23 december. ![]() |
| 21/05/2007 @ 23:26 Jen ![]() | Gefeliciteerd met je zwangerschap. Groetjes van Jen |
| 26/05/2007 @ 12:22 melissa | Hoi Lindy, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je niet te misselijk of moe bent! En geniet er lekker van! Groetjes Melissa + ![]() Hoi Melissa, Wat leuk te lezen dat er nog 1 is! ![]() Ik ben zelf uitgerekent op 20-11-2007. Jij ook veel succes! Groetjes Melissa |
| 29/05/2007 @ 16:35 Troetel | Hai allemaal! Wij zijn er ook sinds een week achter dat we zwanger zijn! Na ongeveer anderhalf jaar aan het proberen te zijn geweest is het eindelijk zo ver!! Ben nog maar net 5 weken, maar vind het zo spannend! We zijn er elk moment van de dag mee bezig en moet me inhouden om het niet van de daken te schreeuwen! Vanmorgen de dokter gebeld over wat we moeten doen, ik had geen idee, we moeten nu afwachten tot we 8 weken zijn en dan mogen we een afspraak maken om langs te komen voor een gesprekje.... Nou we wachten af! Kan ook niet wachten op de 1e echo van ons wondertje! Gezellig dat hier veel jonge moeders zijn, ben zelf net 26, wel zo handig te vermelden he? haha.... Hoop dat we wat aan elkaar hebben hier op het forum! Groetjes! |
| 28/06/2007 @ 00:09 danielle | hey gefeliciteerd met je zwangerschap ![]() ik ben ook nieuw hier ik ben danielle ik ben 20 jaar ik ben zwanger van onze eerst ik ben ook uitgerekend op 23dec dus nog even tegaan groetjes ![]() |
[Reageer]

Nieuw hier en zwanger