< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » slapen met tut

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/05/2007 @ 08:48
katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
hier ben ik weer eens met een vraag over het slapen.
Onderstussen valt mijn dochter prima alleen in slaap.
In de dag doet ze dit met een tut en 's nachts zonder.
Hopelijk blijft dit zo. Dan moeten we 's nachts niet opstaan voor een tutje. Zijn er nog zo'n kindjes?

Nu merk dat ze in de dag vaak te kort slaapt omdat ze wakker wordt zodra die tut uit haar mond valt.
Is dat bij jullie ook zo? Gaat dit voorbij? Hoe los ik dit op?

Bedankt.

Katje

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 08:52

Online Status Bekijk profiel
he,

magali slaapt ook overdag met haar speen en snachts zonder. in het begin werd ze ook wakker overdag wanneer haar speentje eruit viel, maar nu niet meer. ze gaat gewoon lekker verder. hier is het dus vanzelf overgegaan. ik denk dat de zuigbehoefte wat in afgenomen. als ze aan het spelen is hoeft ze ook geen speen meer en dat vond ze toen ze nog kleiner was wel erg fijn.

ik ging trouwens elke keer terug om haar de speen te geven als ik het idee had dat ze nog moe was. even volhouden dus...

groetjes trui

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 08:53
lianne

Online Status Stuur bericht
Hier nog 1 die alleen overdag met zijn speen slaapt. ´s Nachts gelukkig niet inderdaad, heel soms als hij eens wakker wordt, dan wilt hij wel graag zijn speen.

Hij slaapt overdag ook heel kort, zijn tukkies duren maar 30 minuten, maar dat ligt niet aan de speen, vaak als ik hem dan uit bed ga halen zit deze gewoon nog in zijn mondje.

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 09:00

aisha wil overdag ook vaak de speen als ze gaat slapen
ze slaapt dan in en dan valt de speen uit,maar hier word ze niet wakker door

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 10:59
Sharon

vanaf 3 maanden neemt de zuigbehoefte af, waarschijnlijk daarmee ook de "speenverslaving". Mijn zoontje kon vanaf 2 weken niet functioneren zonder speen. Hij had heel erg veel zuibehoefte en hij was een hongerig ventje. (dat laatste nog steeds trouwens) Toen merkte ik dat het kokhalsreflex met 3 maanden zich meer achter in zijn mond ging bevinden. Opeens ging hij kokhalsen van zijn speen, dus toen was het snel over.

Nu wil hij het alleen af en toe. De ene keer wel de andere keer niet om in slaap te komen. Maar wel altijd effe na de fles. Hij is nl. altijd erg boos als de fles leeg is. Dan geef ik hem direct zijn speentje. Al snel beseft hij zich dat hij gewoon vol is en dan spuugt hij het weer uit. Geef ik hem de speen niet na de fles, dan wordt hij hysterisch.. Dat slaat toch ook nergens op??

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 12:35

hahaha. sharon,

magali heeft dat ook! al wel wat minder dan het geweest is. maar ze werd ook erg boos als die fles leeg was. typisch hoor!

groetjes trui

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 08:32
katje

Alvast bedankt.

Ik hoop dat er nog reacties komen.

Grtjs,

KAtje

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 18:58
Elfje76

Voor de dutjes overdag heeft Tiebe graag zijn tutje, 's nachts niet. Maar als hij 's nachts wakker wordt, slaapt hij enkel terug in met zijn tutje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]