Hoi iedereen,
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger.
In het begin was ik superblij en trots, helemaal nadat ik een echo heb gehad met 5 weken en zag dat alles goed zat en verheugde me erg op een kindje.
Sinds een week ben ik echt hartstikke ziek. Ik kan niet meer functioneren. Ik ben of heel moe, of heel erg misselijk/ziek of allebei tegelijk. Ik word hier erg depressief van. Wat ik ook doe, niets helpt. Beschuitjes, snachts eten, sochtends vroeg, in bed blijven liggen..het mag allemaal niet baten. Ik heb nergens zin in, kan het huishouden niet doen en mezelf bijna niet verzorgen.
Mijn borsten doen ook verschrikkelijk veel zeer.
Nu kan ik zelfs de echo waar ik eerst zo trots op was, niet meer aanzien. Ik word er misselijk van. Het idee dat er iets in mijn buik groeit waar ik zo ziek van word, vind ik eng. Ik weet helemaal niet meer hoe het nu verder moet. Zijn er meer die dit hebben of hebben gehad?
Ik ben bang dat als dit aanhoud ik echt depri word. Ik ben helemaal niet meer blij met mijn zwangerschap (op dit moment). Het zullen ook de hormomen zijn en de combinatie dat ik zo beroerd ben, maar ik word er erg bang van.
Ik wil juist blij zijn, maar dat kan ik nu echt niet zijn. Het lijkt alsof iedereen op een roze wolk zit, maar ik niet. Gaat dit over???
Ik hoop op jullie tips of lotgenoten.
Liefs Rosie