< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Hoeveel uren slaapt een pasgeboren baby?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Hoeveel uren slaapt een pasgeboren baby?
22/05/2007 @ 13:58
ella

Ik heb even een vraagje ik ben sinds 1 week mama geworden van een prinsesje maar ik vraag me af hoeveel uren slapen jullie baby?

Bij mij slaapt ze eigenlijk de hele dag door, ze is echt heel weinig wakker. Als ze wakker is, gaat ze huilen voor de voeding en tijdens de borstvoeding valt ze weer in slaap.

Ze groeit goed, ze poept geel maar ik wilde gewoon ff weten hoe het bij jullie gaat.
Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 14:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
pasgeboren kindjes slapen 20 tot 22 uur op een dag, dus wat jij beschrijft is helemaal volgens het boekje!
Het wordt vanzelf minder! En dan blijven ze na een voeding wat langer wakker.

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 18:30

Online Status Bekijk profiel
hey!
die van ons deed ook niks anders dan slapen de eerste paar weken. 2uurs slapen, wakker om te eten, dan weer 2uurs slapen, weer eten, weer slapen, weer eten, en zo ging het dag en nacht. na een maand ongeveer begon ze meer wakker te blijven tussen de voedingen door. maar ik moet er ook wel bijzeggen dat ze n maand te vroeg geboren is.
xxx

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 19:27
petra

Zoooo wat is onze spruit dan vaak wakker seg !
Hij was vandaag wel 5 a 6 uur wakker en vannacht ook nog 1 uur ! Gisteren is hij 1 maand geworden...

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 20:20
Jen

Die van mij is ook wel een uurtje of 4,5 wakker per dag. Soms nog wel meer denk ik. Geen idee wat normaal is eigenlijk.

Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 17:48
An

Maité is vandaag 1 week en 3 dagen oud en is ook veel vaker wakker. Soms ook, in het totaal 5a 6 uur... Best wel veel dus. Ze heeft wel wat krampjes. Misschien heeft dat er ook mee te maken?

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 19:54
Parthoens Liesbeth

Die van ons valt meestal na de borstvoeding terug in slaap voor zo'n 3 ŕ 4 uurtjes.
Maar soms valt hij niet direct in slaap en dan vraagt na een half uur opnieuw voor zijn borstvoeding. Hij valt dan wel in slaap aan de borst.
Eigenlijk doe ik dit liever niet maar wat moet je anders als hij niet wil gaan slapen.

Iemand nog tips hierover?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]