< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » Help...wie maakt voor ons de keuze!?!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
Help...wie maakt voor ons de keuze!?!
24/05/2007 @ 19:05
Yvette@work

Wij kozen juist ROBIN omdat mijn vriend bang was, dat als we het met eenY zouden schrijven, er wel ROBIJN gezegd zou worden (van de wasmiddel) mij was het om het even...

Robin is echt een meisjes en jongensnaam, ik ben niet bang dat het per se als een jongensnaam wordt gezien, er zijn wel meer unisex namen, Chris, Rene, Kees, Rick, etc.

Onze dochter heet Robine Yvette Andréa...drie namen dus, maar de roepnaam is ROBIN!

Succes met kiezen!
Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 14:46
Emilie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
In vind Marinthe mooier. Maar als je voor Robin kiest, zou ik Robine schrijven. Dat staat meisjerachtige, vind ik. Maar ja wie ben ik natuurlijk. Je moet gewoon doen wat jullie leuk vinden!
Groeten,
Emilie

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 20:46
Tiwi

Online Status
We gaan voor Marinthe en dan misschien toch maar Marin als roepnaam. We hebben nog even tijd om te twijfelen

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 13:20
fiz

Online Status Stuur bericht
heb zelf een dochtertje Maud en krijg overal reactie dat het een leuke naam is,zelf denk ik aan Mare voor een tweede meisje,voor een jongen zou ik het echt nog niet weten,hebben jullie misschien iedeetje voor een jongen dat bij Maud past?

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 08:04
Tiwi

Online Status
Voor een jongen dan misschien Mart of Mads. Als je van de "m" houdt. Ik zou in ieder geval weer voor een korte naam gaan.
Cas staat denk ik ook wel leuk bij Maud.

Succes!!

Link naar deze reactie
29/05/2007 @ 08:42
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Ik vind Robin en Marinthe allebei erg mooie namen!

Maud vind ik een erg leuke meisjesnaam, ik had deze in gedachten als onze tweede ook een meisje was, maar mijn man vond er niks aan......... Onze eerste dochter heet Rian, met de R van haar pappa's naam er in, en voor de tweede wilden we graag een naam met de M van mijn naam... Voor een meisje had ik dus Maud, maar helaas viel dat bij paps dus niet in de smaak, als het een meisje was geworden was het Kim geweest. Het is dus een zoontje geworden, en hij heet Maiko. Schijnt een oude friese naam te zijn, maar wij vonden hem op internet en vonden hem meteen mooi! Misschien een ideetje voor bij Maud, vind Maud en Maiko goed bij elkaar klinken (en je hoort het niet zo vaak).

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
26/06/2007 @ 17:10
fiz

Online Status Stuur bericht
hoi,

als we weer een meisje krijgen denk ik dat het een Mare wordt,past ook mooi bij Maud en betekent:ster van de zee
ik had graag met een m omdat we ook bij onze dochter m&m's gaven bij de geboorte,de doop en nu al op elk verjaardagsfeestje,onze achternaam begint namelijk ook met een M

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]