< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 43 jaar en zwanger worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
43 jaar en zwanger worden
22/05/2007 @ 19:27
bibi

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal

Ik ben een moeder van 43 jaar en heb een zoon van 8 jaar uit een vorige relatie. In middels heb ik een nieuwe vriend
En we willen dolgraag een baby. Mijn vraag is nu hoe vinden jullie dat nou. Dat ik op me 43 ste nog zwanger probeert te worden. Ik zou graag jullie meningen willen horen.
Dusssssss barst maar los.

Groetjes
Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 19:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mijn ex schoonma heeft 2 kindjes gekocht 1e op 43 en 2 op 45j.
mijn schoonma nu wasook 42 als ze mijn man kreeg.

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 20:24
bibi

Online Status Bekijk profiel
Hoi hoi,

Leuk dat je reageerde op mijn verhaal.
Kan jij me vertellen wat de eerste symtonen zijn van zwanger zijn????

Groetjes
Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 22:25

uitblijven van regels, dat had zelf wel niet want ik heb bijna een wek voor mijn NOD getest.
raar gevoelin onderbuik, ronde ringels rond de tepels, die bubels rond mijn tepels waren groter, alles smaakte raar en gewoon een gevoel dat ik prijs had, moeilijk om uit te leggen.
aja en veel wit verlis ook had ik, maar elke zwangerschap is anders. Ik was van mijn eerste 4maanden zwanger tegen dat ik wist dat ik zwanger was !!

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:30

Hey Hallo

Ik vind dat iedereen recht heeft op een kindje, hoe oud je ook bent. Zelf ben ik geen voorstander van 'oud' moeder zijn, maar dat is mijn mening en veel mensen zijn het ook niet met mij eens!
Ik ben voor het jonge ouderschap en heb daar ook veel commentaar op gekregen! dus als ik jou was, je lekker proberen zwanger te raken en ervan genieten en je niks aan trekken wat andere van je vinden!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 12:14
greet

Online Status Stuur bericht
hoi bibi ,

voor gaan zou ik zeggen !
ikzelf ben 33 en probeer nu voor een eerste te gaan. ik heb wel net een miskram achter de rug. heb er wel veel over gelezen eerst en wist dus dat de kans op een miskraam groter was. maar bij jou is het niet het eerste dus ...
ik ben ook wel voorstander van jong mama worden , zoals elina , maar als je de juiste man pas treft als je 30 bent ....
good luck ermee ! :)

greet

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 17:16
anoniempje

Hoi,

Ik vind dat je helemaal zelf moet weten of je zwanger wilt worden. Het is JOU leven.

Ik zelf ben er niet echt een voorstander van. Maar dat doet er verder niet toe, vind ik.

Veel succes!
Link naar deze reactie
24/05/2007 @ 12:24

Zelf ben ik 38 ; wel wat jonger , maar volgens sommigen ook al wat ouder voor een kind.

Maar goed ook ik kwam de goede man pas laat in mijn leven tegen en dan heb je weinig keus als je toch kinderen wilt.

Heel veel succes !!!

Groetjes van Clet

Link naar deze reactie
28/06/2007 @ 19:25
Mimi

Online Status
Hoi Bibi,

Bij ons was het wel niet gepland, maar ondertussen zijn we al 17 weken in superblije verwachting van onze twee nakomertjes. Ik word dit jaar 42.

Ik vind het trouwens helemaal niet gek dat je nog een kindje wil. Met de levensverwachting van vandaag is "oud" heel relatief.

Sedert ik zwanger ben, voel ik me trouwens een heel pak jonger en een gevoel is veel waard niet?

Ik duim voor je.

Mimi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]