< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » hevig bloedverlies.......help

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
hevig bloedverlies.......help
01/06/2007 @ 19:17
greet

Online Status Stuur bericht
hoi steph ,

waarom doen ze geen echo maandag ? daar zien ze toch makkelijker iets op dan wanneer ze bloed trekken ?
ik hoop voor jou dat alles goedkomt.
ik heb via een echo te horen gekregen dat ik een miskraam zou krijgen , maar toen heeft het nog 4 dagen geduurd eer ik pijn kreeg en bloedverlies had. na die 4 dagen kreeg ik echt wel serieuze krampen , geen menstruatieachtige krampen.

ik duim voor je !

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 22:48
wonder'tje

hey greet

ik weet niet vorige week was het nog te vroeg voor een echo en nu heb ik gewoon naar mijn huisdokter gebelt en zei heeft dan voorgesteld om nog eens bloed te trekken
normaal zou mijn eerste echo 19 juni zijn !misschien dat ze maandag er toch een doen ik hoop het dan weet ik het zeker
Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 10:21
crazyke

Hey steph......

ik hoop echt dat alles goed mag gaan hoor!!! En ze kunnen normaal steeds een inwendige echo doen van in het begin, ik zou er echt op staan om dit bij je te doen, al was het via spoed naar het ziekenhuis!! (Raar gezegd , het is hun werk en je betaald er tenslotte voor, toch??)

1 troostje ik heb ook sinds de eerste weken dikwijls echt hevige bloedingen...Ik leg me dan Twee!! maandverbandjes in en nog na een uurtje of twee lek ik volledig dus ja echt hevig! En toch lijkt nu alles dik in orde al zal ik bloedingen blijven hebben gepaard met wat onzekerheid.......maar dat nemen we er bij natuurlijk he.....
ik zou er echt op staan bij je gyn om een echo te doen, en anders echt een andere gyn nemen hoor! want met die onzekerheid en zenuwen zal het zeker niet beter gaan he???

Sterkte hoor en hou ons op de hoogte ik duim voor je mee!!

Hoi Greet...

Ja ik zelf ben ook heel blij hoor en toch iets gerust gesteld al blijft het telkens weer wat bang zijn als het weer zo ernstig is maar ja.......de gyn zal wel weten wat hij zegt he, dus ik vertrouw hem.....
Natuurlijk heeft de operatie in het begin bij mij er geen goed aan gedaan maar ja......Afwachten is de boodschap en hopen op het beste he!!

Groetjes aaniedereen en een fijn weekend gewenst!!!

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:52
greet

hoi steph ,

ook ik heb op 6 weken een inwendige echo gehad , ze zien dan echt wel veel hoor. ik heb zelf het hartje al gehoord toen.

crazyke ,
ik was uitgerekend voor 1/12 en bij mij is het al 6 weken geleden fout gelopen , het zal dus idd allemaal wel goed zitten bij jou he. bij mij hadden ze direct gezien dat het fout kon lopen , dus ik kon me eraan verwachten (hoewel het dan nog serieus pijn doen).

fijn weekend allebei !

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 18:56
wonder'tje

hey greet en crazy'ke,

kom juist van spoed en materniteit de gynea heeft toch een echo gedaan omdat ze dachte dak ik een miskraam had maar het is niet waar het hartje klopt en het (vruchtje) bewoog ! ben 6weken en en het is 4mm
maar het is een dreigent iskraam dus ik moet heel veel rusten en pillekes pakke en volgende week maandag zou het gegroeit moeten zijn naar 1cm en is het grootste gevaar geweken dus
Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 21:37
greet

hoi steph ,

ik hoop voor je dat alles goedkomt.
bij mij was het ook 4 mm op 6 weken , dat is idd wat je moet hebben , dus op dat punt zit het goed.
ik heb geen pilletjes gekregen van de gyn , kweet niet waarom. wel had hij een bloeduitstorting gezien die later fataal bleek voor het vruchtje , maar blijkbaar is dat bij jou niet ?
ik voor je !

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 08:33
crazyke

Hoi Steph,

ik ben blij dat de echo er goed uitzag hoor..... das toch al een beetje een geruststelling he al blijft het nog bang afwachten... En rust maar goed hoor, luister echt naar je lichaam, beter een keertje minder schoonmaken dan een uurtje te weinig te rusten dan nu....

Ik duim verder voor een volgende goede echo hoor!!!

grtjs crazyke

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 11:42
wonder'tje

hey meide,

greet ik weet het niet de gynea zei gewoon dat het vruchtje last heeft om zen eige intenestelen en dat daardoor dat bloedverlies is dat was volgens hem innestelingsbloed dus

crazy'ke ja ik rust heeel veel nu hoor van mijn bednaar de zetel en andersom pfff
ben wel blij met mijn ventje die doe alles nu ocharme

groetjes en ik voor crazy'ke dat alles goed blijft verlopen bij jou
en greet het is te hopen dat je snel terug van zwangerschap kunt genieten
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 16:49
greet

dank je steph.
ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.
hou ons op de hoogte he.
succes maandag !

Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 10:58
mama78

Heej hier ben ik weer!

Waar ik bang voor was is toch gebeurd, mn tweede dochtertje is geboren na 26 weken zwangerschap. zZe woog 820gr.
Het is allemaal op het nippertje geweest met een spoedkeizersnede. Op het moment dat ik die ruggeprik zou krijgen braken mn vliezen ook nog!!
Gelukkig gaat het tot nu toe hartstikke goed met haar. ze krijgt wel CPAP om dr ademhaling te ondersteunen maar voor de rest doet ze het super. Ze eet goed, plast en poept goed en de foto's van dr longetjes zien er goed uit. Tis echt een wondertje!
Oorzaak van het bloedverlies bleken bloedstolsels te zijn op mn placenta.
Ben zo blij dat het goed afgelopen is!!
we zijn er nog niet maar ze is in goede handen.

kuzz mama78
Link naar deze reactie
15/06/2007 @ 21:16
greet

wat een verhaal mama78.
hopelijk lukt het allemaal en komt ze er goed en wel door , maar zo te lezen zal dat wel.
proficiat met de geboorte van je dochtertje , hoe heet ze trouwens ?
sterkte nog want het zal niet makkelijk zijn om ze in het ziekenhuis te moeten achterlaten.

Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 10:25
crazyke

He mama78,

Proficiat hoor, en ik duim echt dat alles goed blijft gaan....hou ons op de hoogte van de evolutie als je wil en HEEL VEEL STERKTE hoor!! hou de moed erin!!

Groetjes crazyke!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]