Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2007 @ 16:49 greet ![]() | dank je steph. ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. hou ons op de hoogte he. succes maandag ! |
| 15/06/2007 @ 10:58 mama78 | Heej hier ben ik weer! Waar ik bang voor was is toch gebeurd, mn tweede dochtertje is geboren na 26 weken zwangerschap. zZe woog 820gr. Het is allemaal op het nippertje geweest met een spoedkeizersnede. Op het moment dat ik die ruggeprik zou krijgen braken mn vliezen ook nog!! Gelukkig gaat het tot nu toe hartstikke goed met haar. ze krijgt wel CPAP om dr ademhaling te ondersteunen maar voor de rest doet ze het super. Ze eet goed, plast en poept goed en de foto's van dr longetjes zien er goed uit. Tis echt een wondertje! Oorzaak van het bloedverlies bleken bloedstolsels te zijn op mn placenta. Ben zo blij dat het goed afgelopen is!! we zijn er nog niet maar ze is in goede handen. kuzz mama78 |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

hevig bloedverlies.......help

En toch lijkt nu alles dik in orde al zal ik bloedingen blijven hebben gepaard met wat onzekerheid.......maar dat nemen we er bij natuurlijk he.....