< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Wie ook nog 6 weken?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Wie ook nog 6 weken?
04/07/2007 @ 11:50
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoikes,

ik kom snel even aan de pc om mijn verhaal te doen.
t is dus plots toch snel gegaan.
de gyn had nochtans gezegd dat het niet voor die week zou zijn maar zo zie je maar...
de maandagavond (25/07) begon ik rond 22u zo kramnpen te voelen in mijn buik maar ik dacht er niet veel over na en ben gewoon gaan slapen. tegen 1u30 nog steeds die 'krampen' en het werd precies maar erger en erger.
mijn ventje toen ook wakker gemaakt en na 45 min in bad te zitten vast gesteld dat het dus echte weeen waren. om 3u is de vroedvrouw langsgekomen en ik had al 4 ŕ 5 cm opening. ik mocht wel niet te lang meer thuisblijven omdat de kleine niet wou indalen en omdat de navelstreng ervoor zat. dus tegen 5u aangekomen in het ziekenhuis en daar vlot naar 6 cm gegaan maar toen viel de boel stil! tegen 9u nog niets veranders en toen hebben ze mijn water gebroken. in een uur naar 8 cm gegaan maar toen was het weer gedaan. aangezien onze schat niet wou indalen kwamen de laatste cms er niet door. tegen 11u30 was ik op van de pijn en heb ik een epidurale gekregen, wat echt nodig was omdat ze me 'een handje' gingen moeten helpen.
het heeft toen nog geduurd tot 13u45 eer onze spruit er was dus een arbeid van bijna 16uren en een grote 12 uren heb ik het zonder epidurale volgehouden dus ben best wel trots op mezelf
zo, dat was het ongeveer! t was pijnlijk maar achteraf meer dan de moeite waard!
ik heb ook een paar foto's op mijn profiel geplaats van onze lieve schat

hoe is t hier anders met iedereen?
heb nu niet veel tijd om bij te lezen maar ik kom zeker terug

Mieke, een dikke proficiat met jullie zoontje! geniet er maar van meid!

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]